Page 217 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 217
Royal Enfield HNTR 350
Εμφάνιση – ποιότητα κατασκευής
Η εμφάνιση είναι ένα από τα πιο δυνατά χαρτιά
του HNTR 350 και δεν περνάει απαρατήρητη. Κα-
ταφέρνει να συνδυάσει αρμονικά το ρετρό με το
μοντέρνο, ενώ το μαύρο χρώμα που κυριαρχεί σε
κινητήρα, εξάτμιση, φτερά και περιφερειακά απο-
γειώνει το στιλ και κάνει πιο ποθητή τη μοτοσυκλέ-
τα. Το χρώμιο, που συναντάμε σε άλλες προτάσεις
της Royal Enfield, εδώ απουσιάζει στοχεύοντας σε
μεγαλύτερο εύρος αναβατών. Ο εμπρός προβολέ-
ας και τα φλας έχουν στρογγυλό σχήμα και συμ-
βατικούς λαμπτήρες, με τα τελευταία να μπορούν Οι τροχοί είναι αλουμινίου 17 ιντσών. Το δικάναλο
να αντικατασταθούν με τεχνολογίας LED, από τη λί- ABS επεμβαίνει διακριτικά μόνο όπου χρειάζεται.
στα των αξεσουάρ. Τα 6 διαθέσιμα χρώματα επη-
ρεάζουν μόνο το κλασικό ρεζερβουάρ σε σχήμα
δάκρυ, ενώ έχουμε και αντίστοιχου χρώματος δια-
κοσμητικά αυτοκόλλητα στους τροχούς.
Η χρήση πλαστικού έχει περιοριστεί στο ελάχιστο
και αυτό ενισχύει τον ρετρό χαρακτήρα του HNTR
350, ενώ εξαλείφει την πιθανότητα εμφάνισης τριγ-
μών ή συντονισμών, όπως διαπιστώσαμε και στην
πράξη. Σε κάθε επαφή μας με μοντέλο της Royal
Enfield, εντυπωσιαζόμαστε από το άλμα προόδου
που έχει γίνει σε επίπεδο ποιότητας κατασκευής, Ο κινητήρας διακρίνεται για την ελαστικότητά του
φινιρίσματος και συναρμογής, ενώ όλα είναι όμορ- και την απουσία κραδασμών.
φα τακτοποιημένα και έχει δοθεί προσοχή στις λε- στροφικούς για μίζα και φώτα να δίνουν μια ξεχω-
πτομέρειες. ριστή νότα.
Άνεση – εργονομία Το στρογγυλό όργανο έχει αναλογικό ταχύμετρο
Η μονοκόμματη σέλα έχει πλούσιο και μαλα- και μια ψηφιακή LCD οθόνη στο κέντρο του που
κό αφρώδες με τη χαμηλή απόσταση από το έδα- παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, όπως
φος (790 χιλιοστά) να είναι σύμμαχος των αναβα- ρολόι, επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο, ένδειξη οι-
τών επιτρέποντας στα πόδια να πατούν σταθερά στο κονομικής οδήγησης «ECO», μερικό και ολικό χι-
έδαφος, ανεξάρτητα από το ανάστημά τους. Τιμό- λιομετρητή. Στον κατάλογο των έξτρα υπάρχει και
νι και μαρσπιέ φέρνουν το σώμα σε πιο όρθια θέ- το σύστημα Tripper που συνδέεται με το κινητό σου
ση σε σχέση με τα Meteor 350 και Classic 350, με μέσω Bluetooth, για να έχεις πλοήγηση στροφή –
τα οποία μοιράζεται κοινά δομικά στοιχεία και αυ- στροφή. Στο στάνταρ εξοπλισμό του περιλαμβάνε-
τό διαφοροποιεί την αίσθηση κατά την οδήγηση. Το ται και κεντρικό σταντ, αλλά είναι δύσχρηστο, αφού
HNTR 350 διαθέτει θύρα USB στο τιμόνι για φόρ- ο σχεδιασμός και η τοποθέτησή του, απαιτούν να
τιση συσκευών, ενώ το καπάκι στη δεξιά πλευρά βάλεις αρκετή δύναμη για να σηκώσεις τη μοτοσυ-
κρύβει έναν μικρό αποθηκευτικό χώρο για χαρτιά, κλέτα σε αυτό. Ο κατάλογος των αξεσουάρ περι-
εργαλεία και μικροαντικείμενα. Οι διακόπτες είναι λαμβάνει μικρή ζελατίνα, προστατευτικά κάγκελα,
ποιοτικοί και απλοί στη χρήση τους με τους περι- αλουμινένια ποδιά κινητήρα, καθρέπτες και άλλα.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα