Page 217 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 217

Royal Enfield HNTR 350



          Εμφάνιση – ποιότητα κατασκευής
          Η εμφάνιση είναι ένα από τα πιο δυνατά χαρτιά
        του HNTR 350 και δεν περνάει απαρατήρητη. Κα-
        ταφέρνει  να  συνδυάσει  αρμονικά  το  ρετρό  με  το
        μοντέρνο, ενώ το μαύρο χρώμα που κυριαρχεί σε
        κινητήρα, εξάτμιση, φτερά και περιφερειακά απο-
        γειώνει το στιλ και κάνει πιο ποθητή τη μοτοσυκλέ-

        τα. Το χρώμιο, που συναντάμε σε άλλες προτάσεις
        της Royal Enfield, εδώ απουσιάζει στοχεύοντας σε
        μεγαλύτερο εύρος αναβατών. Ο εμπρός προβολέ-
        ας και τα φλας έχουν στρογγυλό σχήμα και συμ-
        βατικούς λαμπτήρες, με τα τελευταία να μπορούν        Οι τροχοί είναι αλουμινίου 17 ιντσών. Το δικάναλο
        να αντικατασταθούν με τεχνολογίας LED, από τη λί-     ABS επεμβαίνει διακριτικά μόνο όπου χρειάζεται.
        στα των αξεσουάρ. Τα 6 διαθέσιμα χρώματα επη-

        ρεάζουν  μόνο  το  κλασικό  ρεζερβουάρ  σε  σχήμα
        δάκρυ, ενώ έχουμε και αντίστοιχου χρώματος δια-
        κοσμητικά αυτοκόλλητα στους τροχούς.
          Η χρήση πλαστικού έχει περιοριστεί στο ελάχιστο
        και αυτό ενισχύει τον ρετρό χαρακτήρα του HNTR
        350, ενώ εξαλείφει την πιθανότητα εμφάνισης τριγ-
        μών ή συντονισμών, όπως διαπιστώσαμε και στην
        πράξη. Σε κάθε επαφή μας με μοντέλο της Royal
        Enfield, εντυπωσιαζόμαστε από το άλμα προόδου
        που έχει γίνει σε επίπεδο ποιότητας κατασκευής,       Ο κινητήρας διακρίνεται για την ελαστικότητά του

        φινιρίσματος και συναρμογής, ενώ όλα είναι όμορ-      και την απουσία κραδασμών.
        φα τακτοποιημένα και έχει δοθεί προσοχή στις λε- στροφικούς για μίζα και φώτα να δίνουν μια ξεχω-
        πτομέρειες.                                           ριστή νότα.
          Άνεση – εργονομία                                    Το στρογγυλό όργανο έχει αναλογικό ταχύμετρο
          Η  μονοκόμματη  σέλα  έχει  πλούσιο  και  μαλα- και μια ψηφιακή LCD οθόνη στο κέντρο του που
        κό αφρώδες με τη χαμηλή απόσταση από το έδα- παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, όπως
        φος (790 χιλιοστά) να είναι σύμμαχος των αναβα- ρολόι, επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο, ένδειξη οι-
        τών επιτρέποντας στα πόδια να πατούν σταθερά στο  κονομικής οδήγησης «ECO», μερικό και ολικό χι-

        έδαφος, ανεξάρτητα από το ανάστημά τους. Τιμό- λιομετρητή. Στον κατάλογο των έξτρα υπάρχει και
        νι και μαρσπιέ φέρνουν το σώμα σε πιο όρθια θέ- το σύστημα Tripper που συνδέεται με το κινητό σου
        ση σε σχέση με τα Meteor 350 και Classic 350, με  μέσω Bluetooth, για να έχεις πλοήγηση στροφή –
        τα οποία μοιράζεται κοινά δομικά στοιχεία και αυ- στροφή. Στο στάνταρ εξοπλισμό του περιλαμβάνε-
        τό διαφοροποιεί την αίσθηση κατά την οδήγηση. Το  ται και κεντρικό σταντ, αλλά είναι δύσχρηστο, αφού
        HNTR 350 διαθέτει  θύρα USB στο τιμόνι για φόρ- ο σχεδιασμός και η τοποθέτησή του, απαιτούν να
        τιση συσκευών, ενώ το καπάκι στη δεξιά πλευρά  βάλεις αρκετή δύναμη για να σηκώσεις τη μοτοσυ-
        κρύβει έναν μικρό αποθηκευτικό χώρο για χαρτιά,  κλέτα σε αυτό. Ο κατάλογος των αξεσουάρ περι-
        εργαλεία και μικροαντικείμενα. Οι διακόπτες είναι  λαμβάνει μικρή ζελατίνα, προστατευτικά κάγκελα,
        ποιοτικοί και απλοί στη χρήση τους με τους περι- αλουμινένια ποδιά κινητήρα, καθρέπτες και άλλα.

                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   212   213   214   215   216   217   218   219   220   221   222