Page 235 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 235

Voge R125



        νέχεια στο όριο και κινηθήκαμε για μεγάλο χρονι-
        κό διάστημα σε αυτοκινητόδρομους κοντά στην τε-          ΤΕΧΝΙΚΑ
                                                                 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        λική, η μέση τιμή δεν ξεπέρασε τα 3,1 λτ./100 χλμ.
        Σε μεικτές νορμάλ συνθήκες, η R125 δεν θα ζητή-          Τύπος                         1K,2K, Y/Ψ, 4Β
                                                                                                       124,8
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
        σει πάνω από 2,8 λτ. που σε συνδυασμό με το 10αρι       Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   57.3χ48.4
        ρεζερβουάρ θα δώσει αυτονομία 350 χιλιομέτρων.           Συμπίεση (:1)                         12:01
                                                                                                    15/9.500
          Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα                               Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)             1,2/8.500
                                                                 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
          Για  να  πετύχει  την  κατάλληλη  στιβαρότητα  και     Τροφοδοσία                        Ψεκασμός
                                                                                                           10
        ακαμψία χωρίς να αυξηθεί υπερβολικά το βάρος,            Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)          2,8
                                                                 Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
        η Voge κατασκεύασε την R125 πάνω σε ένα  ατσά-           Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)              120
        λινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου  χωροδικτύωμα που            Τύπος                    Ατσάλινο σωληνωτό
                                                                                               Ανεστραμμένο
        του έδωσε και μια επιθετική εμφάνιση, ενώ όλη η          Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις      Πιρούνι 35 χιλ.

        διαδικασία  κοπής  και  συναρμολόγησης  έχει  γίνει     Αναρτήσεις - Φρένα   Διαδρομή (χλστ.)     ΔΑ
                                                                 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις   Μόνο Αμορτισέρ/
        με τη χρήση τελευταίας τεχνολογίας μηχανημάτων.                                          Ρυθμιζόμενο
        Στο τομέα της ανάρτησης συναντάμε μπροστά ένα            Διαδρομή (χλστ.)                         ΔΑ
                                                                 Φρένα Ε (χλστ.)
                                                                                                          ΔΑ
        ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 35 χιλιοστών και          Φρένα Π (χλστ.)                          ΔΑ
        πίσω ένα μονό αμορτισέρ που ρυθμίζεται στην προ-        Ελαστικά    Ελαστικό Ε            110/70-17΄΄
                                                                                                  140/60-17΄΄
                                                                 Ελαστικό Π
        φόρτιση και συνεργάζεται με αλουμινένιο ψαλίδι,
        ενώ το φρενάρισμα έχουν αναλάβει δυο ευμεγέθη
        δισκόφρενα που διαθέτουν σύστημα ABS. Τέλος τα           Μήκος (χλστ.)                          1941
                                                                                                         795
        ελαστικά που τυλίγουν τις 17αρες ζάντες έχουν δι-       Διαστάσεις  Πλάτος (χλστ.)              1070
                                                                 Μεταξόνιο (χλστ.)
        άσταση 110/70 μπροστά και 140/60 πίσω.                   ΄Ύψος σέλας (χλστ.)                     790
          Οδήγηση                                                Βάρος (κιλά)                            128
          Ένα μέρος του κοινού που απευθύνεται είναι οι

        νεαροί επιβάτες που αναζητάνε το πρώτο τους γυ- γκλα της κίνησης. Η σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεων
        μνό, γι αυτό και η R125 ποντάρει στην ευχρηστία.  θα ενοχλήσει μόνο σε πολύ έντονες κακοτεχνίες και
        Ο  συμπλέκτης  της  είναι  μαλακός  και  οι  ταχύτη- προσφέρει το ιδανικό υπόβαθρο για γρήγορες αλλα-
        τες μπαίνουν γλυκά, αλλά αποφασιστικά και δύσκο- γές κατεύθυνσης και σπορ συμπεριφορά, ακόμα και
        λα ο αναβάτης θα χάσει την αλλαγή ή θα δεν θα βρει  με τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης. Αντίστοιχου επι-
        την νεκρά στο φανάρι. Η απόδοση του κινητήρα είναι  πέδου είναι τα φρένα  που έχουν αρκετά δυνατό πρώ-
        γραμμική  χωρίς  ξεσπάσματα  και  ανεβάζει  στροφές  το δάγκαμα, ενώ αίσθηση μας έκανε η δύναμη του πί-
        χωρίς δισταγμό μέχρι και την τελική του ταχύτητα. Τα  σω, όπου μόνο στο άγγιγμα του η R125 επιβράδυνε

        15 άλογα σε συνδυασμό με το βάρος των 128 κιλών  εντυπωσιακά. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας θα χρει-
        προσφέρουν αξιοπρεπείς επιδόσεις για την κατηγορία  αστούν 32.3 μ. για να ακινητοποιήσουν τη μοτοσυκλέ-
        , με τις μετρήσεις μας να δείχνουν ότι χρειάζεται 4,3  τα από τα 80 χλμ./ώρα, μια επίδοση αρκετά ικανοποι-
        δλ για να πιάσει τα 50 χλμ. από στάση και 9,6 δλ για  ητική ακόμα και για μεγαλύτερες κατηγορίες.  Μην
        τα 80, ενώ θα προσφέρει και την κατάλληλη ασφάλεια  ξεχνάμε ότι όλα τα παραπάνω δεν θα ζητήσουν πάνω
        στην προσπέραση, αφού με 4η θέλει 7,6 δλ για το 40- από 5 ευρώ βενζίνη τα 100 χλμ., κάτι που την κάνει
        80. Μόλις ο αναβάτης συνηθίσει τη θέση οδήγησης,  ιδιαίτερα φιλική προς τη τσέπη των αναβατών, ενώ

        θα καταφέρει να εκμεταλλευτεί στο έπακρο το επαρ- δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι προσφέρει συ-
        κές κόψιμο του τιμονιού και τις μαζεμένες διαστάσεις  μπεριφορά και δυνατότητες  μεγαλύτερων μοτοσυ-
        της R125, ώστε να κινηθεί με άνεση στην αστική ζού- κλετών.

                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   230   231   232   233   234   235   236   237   238   239   240