Page 239 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 239

Voge 500DS



        ται από την Bosch. Οι τροχοί έχουν ασφάλτινη δι-
        άσταση 17 ιντσών και τυλίγονται από τα πολύ καλά         ΤΕΧΝΙΚΑ
                                                                 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        Pirelli Angel διαμέτρου 120/70 και 160/60 μπροστά
        και πίσω αντίστοιχα.                                     Τύπος                            4T, 2K, Υ/Ψ
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
                                                                                                         471
          Στο δρόμο                                             Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   67 Χ 66,8
          Αν το καλοσκεφθείς, τα μεσαία κυβικά είναι η χρυ-      Συμπίεση (:1)                           10,6
                                                                                                     46/8500
        σή τομή για αυτούς που θέλουν να τα κάνουν όλα.          Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)             4,3/7000
                                                                 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
        Δεν έχουν το δυσβάστακτο κόστος χρήσης των με-           Τροφοδοσία                    Ηλ. Ψεκασμός
                                                                                                           17
        γαλύτερων σε κυβισμό μοντέλων, ενώ υπερέχουν             Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)          4,2
                                                                 Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
        σε δυνατότητες και απόδοση των μικρότερων σε             Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)             170+
        κυβισμό  μοντέλων  συγκαταλέγοντας  παράλληλα            Τύπος                    Ατσάλινο σωληνωτό
        τον τουρισμό στο παλμαρε των δυνατοτήτων τους.           Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Ανεστραμμένο 41χιλ
                                                                                                         156
        Ακριβώς αυτές οι περγαμηνές συνοδεύουν και την          Αναρτήσεις - Φρένα   Διαδρομή (χλστ.)    Monoshock, ΠΕ
                                                                 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
        έλευση του Voge 500DS στην Ελληνική αγορά. Το            Διαδρομή (χλστ.)                        167

        εργονομικό  τρίγωνο  σχεδιάστηκε  να  προσφέρει          Φρένα Ε (χλστ.)                 2Δ, 2Ε, ABS
                                                                 Φρένα Π (χλστ.)
                                                                                                   Δ, 1Ε, ABS
        άνεση και πράγματι ο αναβάτης δεν ια αργήσει να
        βολευτεί στην αφράτη σέλα. Τα χέρια έρχονται σε         Ελαστικά    Ελαστικό Ε            120/70-17’’
                                                                 Ελαστικό Π
                                                                                                  160/60-17’’
        φυσιολογικές γωνίες, το τιμόνι έχει το σωστό μέ-
        γεθος και ο κορμός εναποτίθεται σε όρθια ξεκού-
        ραστη θέση. Παράλληλα, οι ρυθμιζόμενες μανέ-             Μήκος (χλστ.)                          2115
                                                                                                         850
        τες μεγιστοποιούν τα επίπεδα εξατομίκευσης. Το          Διαστάσεις  Πλάτος (χλστ.)              1460
                                                                 Μεταξόνιο (χλστ.)
        500DS  είναι  μια  μοτοσυκλέτα  καθημερινής  χρή-        ΄Ύψος σέλας (χλστ.)                     820
        ση με σαφή προορισμό το αστικό πεδίο, εκεί όπου          Βάρος (κιλά)                            188
        θα κινηθεί σαν αίλουρος ανάμεσα στα αυτοκίνη-

        τα. Ακόμα και σε έντονο μποτιλιάρισμα η σχετικά  των 120-140 χλμ./ώρα και την ζελατίνα στην ψηλή
        στενή σιλουέτα του και το μεγάλο κόψιμο του τι- της θέση, τα μακρινά ταξίδια μπαίνουν στην TO DO
        μονιού σε βοηθούν να υπερκεράσεις τα εμπόδια  LIST, αφού και οι δυνατότητες φόρτωσης είναι με-
        με ευκολία. Πολύτιμος σύμμαχος και το ελαστικό  γάλες, ιδιαίτερα στην έκδοση με το τριβάλιτσο. Το
        μοτέρ με τη σωστή κλιμάκωση που τραβάει δυνα- πολύ  καλό  σετάρισμα  των  αναρτήσεων  προσφέ-
        τά από τις χαμηλές στροφές και κάνει τον χειρι- ρει  στιβαρή  λειτουργία  που  όμως  δεν  κουράζει
        σμό του DS παιχνίδι. Το να ξεχαστείς με μια ταχύ- και κουράρει ικανοποιητικά λακκούβες και κακο-
        τητα πάνω ή το να ξεκινήσεις με 2ρα στο κατά τα  τεχνίες του οδοστρώματος. Το ομοιογενές σύνο-

        άλλα σφιχτό σε λειτουργία σασμάν είναι κάτι που  λο προσφέρει πρόσφυση παντού χάρη στα πολύ
        μπορεί να συμβεί συχνά, αφού η ροπή από χαμη- καλά Pirelli Angel, είναι απόλυτα σταθερό ακόμα
        λά και η απόκριση του γκαζιού, μεταφράζεται σε  και στην τελική των 170+ χλμ./ώρα, ενώ η ουδέ-
        άμεση επιτάχυνση με ότι σχέση και αν έχεις κου- τερη  συμπεριφορά  στο  όριο  δίνει  αυτοπεποίθηση
        μπωμένη.  Αν συνυπολογίσουμε και την απουσία  στον αναβάτη όταν ανεβάσει ρυθμούς σε στριφτε-
        κραδασμών, τότε μιλάμε για βελούδινη λειτουρ- ρά κομμάτια. Η διαδρομή των αναρτήσεων εξασφα-
        γία που δεν κουράζει στην πολύωρη χρήση. Είτε  λίζει  καλή  πρόσφυση  ενώ  αφήνει  περιθώριο  στο
        αυτό είναι μέσα στην πόλη είτε εκτός αυτής. Στον  500DS να κινηθεί και σε χωμάτινα μονοπάτια χω-
        αυτοκινητόδρομο η ποιότητα κύλισης παραπέμπει  ρίς προβλήματα. Αν και ο 17αρης μπροστινός τρο-
        σε μεγαλύτερο μοντέλο και κρατώντας ταχύτητες  χός δείχνει την προτίμησή του κυρίως σε ασφάλτι-

                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   234   235   236   237   238   239   240   241   242   243   244