Page 239 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 239
Voge 500DS
ται από την Bosch. Οι τροχοί έχουν ασφάλτινη δι-
άσταση 17 ιντσών και τυλίγονται από τα πολύ καλά ΤΕΧΝΙΚΑ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
Pirelli Angel διαμέτρου 120/70 και 160/60 μπροστά
και πίσω αντίστοιχα. Τύπος 4T, 2K, Υ/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.)
471
Στο δρόμο Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 67 Χ 66,8
Αν το καλοσκεφθείς, τα μεσαία κυβικά είναι η χρυ- Συμπίεση (:1) 10,6
46/8500
σή τομή για αυτούς που θέλουν να τα κάνουν όλα. Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 4,3/7000
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
Δεν έχουν το δυσβάστακτο κόστος χρήσης των με- Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
17
γαλύτερων σε κυβισμό μοντέλων, ενώ υπερέχουν Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 4,2
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
σε δυνατότητες και απόδοση των μικρότερων σε Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 170+
κυβισμό μοντέλων συγκαταλέγοντας παράλληλα Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
τον τουρισμό στο παλμαρε των δυνατοτήτων τους. Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο 41χιλ
156
Ακριβώς αυτές οι περγαμηνές συνοδεύουν και την Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) Monoshock, ΠΕ
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
έλευση του Voge 500DS στην Ελληνική αγορά. Το Διαδρομή (χλστ.) 167
εργονομικό τρίγωνο σχεδιάστηκε να προσφέρει Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ, 2Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.)
Δ, 1Ε, ABS
άνεση και πράγματι ο αναβάτης δεν ια αργήσει να
βολευτεί στην αφράτη σέλα. Τα χέρια έρχονται σε Ελαστικά Ελαστικό Ε 120/70-17’’
Ελαστικό Π
160/60-17’’
φυσιολογικές γωνίες, το τιμόνι έχει το σωστό μέ-
γεθος και ο κορμός εναποτίθεται σε όρθια ξεκού-
ραστη θέση. Παράλληλα, οι ρυθμιζόμενες μανέ- Μήκος (χλστ.) 2115
850
τες μεγιστοποιούν τα επίπεδα εξατομίκευσης. Το Διαστάσεις Πλάτος (χλστ.) 1460
Μεταξόνιο (χλστ.)
500DS είναι μια μοτοσυκλέτα καθημερινής χρή- ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 820
ση με σαφή προορισμό το αστικό πεδίο, εκεί όπου Βάρος (κιλά) 188
θα κινηθεί σαν αίλουρος ανάμεσα στα αυτοκίνη-
τα. Ακόμα και σε έντονο μποτιλιάρισμα η σχετικά των 120-140 χλμ./ώρα και την ζελατίνα στην ψηλή
στενή σιλουέτα του και το μεγάλο κόψιμο του τι- της θέση, τα μακρινά ταξίδια μπαίνουν στην TO DO
μονιού σε βοηθούν να υπερκεράσεις τα εμπόδια LIST, αφού και οι δυνατότητες φόρτωσης είναι με-
με ευκολία. Πολύτιμος σύμμαχος και το ελαστικό γάλες, ιδιαίτερα στην έκδοση με το τριβάλιτσο. Το
μοτέρ με τη σωστή κλιμάκωση που τραβάει δυνα- πολύ καλό σετάρισμα των αναρτήσεων προσφέ-
τά από τις χαμηλές στροφές και κάνει τον χειρι- ρει στιβαρή λειτουργία που όμως δεν κουράζει
σμό του DS παιχνίδι. Το να ξεχαστείς με μια ταχύ- και κουράρει ικανοποιητικά λακκούβες και κακο-
τητα πάνω ή το να ξεκινήσεις με 2ρα στο κατά τα τεχνίες του οδοστρώματος. Το ομοιογενές σύνο-
άλλα σφιχτό σε λειτουργία σασμάν είναι κάτι που λο προσφέρει πρόσφυση παντού χάρη στα πολύ
μπορεί να συμβεί συχνά, αφού η ροπή από χαμη- καλά Pirelli Angel, είναι απόλυτα σταθερό ακόμα
λά και η απόκριση του γκαζιού, μεταφράζεται σε και στην τελική των 170+ χλμ./ώρα, ενώ η ουδέ-
άμεση επιτάχυνση με ότι σχέση και αν έχεις κου- τερη συμπεριφορά στο όριο δίνει αυτοπεποίθηση
μπωμένη. Αν συνυπολογίσουμε και την απουσία στον αναβάτη όταν ανεβάσει ρυθμούς σε στριφτε-
κραδασμών, τότε μιλάμε για βελούδινη λειτουρ- ρά κομμάτια. Η διαδρομή των αναρτήσεων εξασφα-
γία που δεν κουράζει στην πολύωρη χρήση. Είτε λίζει καλή πρόσφυση ενώ αφήνει περιθώριο στο
αυτό είναι μέσα στην πόλη είτε εκτός αυτής. Στον 500DS να κινηθεί και σε χωμάτινα μονοπάτια χω-
αυτοκινητόδρομο η ποιότητα κύλισης παραπέμπει ρίς προβλήματα. Αν και ο 17αρης μπροστινός τρο-
σε μεγαλύτερο μοντέλο και κρατώντας ταχύτητες χός δείχνει την προτίμησή του κυρίως σε ασφάλτι-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα