Page 249 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 249

Yamaha MT-125



          Εμφάνιση-ποιότητα
          Το ΜΤ-125 κλέβει ηχηρά την προσοχή σου, όπως
        κάνουν κατά κόρον οι νέοι που θέλουν να ξεχω-
        ρίσουν. Η δεύτερη γενιά του αφήνει οριστικά πίσω
 H ΓΟΗΤΕΙΑ ΤΗΣ ΑΝΗΣΥΧΙΑΣ  την εμφάνιση της έκδοσης του 2014 και μεταμορ-

        φώνεται σε μια… εξωγήινη μοτοσυκλέτα με υπερ-
        σύγχρονα,  ιδιαίτερα  στοιχεία.  Ξεκινώντας  από  το

        εμπρός μέρος, το «πρόσωπο» που σχηματίζουν η
        μάσκα, τα φώτα ημέρας και ο μονός LED προβολέ-        Τα LCD όργανα είναι πλήρη, παρά την σχετική
        ας, είναι πασιφανές. Διαφορές σε σχέση με το προ- «ηλικία» τους στην εποχή που οι TFT οθόνες
        ηγούμενο MT-125 φαίνονται και στην περιοχή του        διαδίδονται.
        ρεζερβουάρ  και  των  εμπρός  αεραγωγών,  ενώ  οι
        αλλαγές συνεχίζονται και μέχρι το πίσω μέρος. Πιο
        συγκεκριμένα, νέα είναι η ποδιά του κινητήρα και

        τα πλευρικά πλαστικά που πλέον «αγκαλιάζουν» το
        ψυγείο, ενώ τα εμπρός φλας μετακινήθηκαν, από
        τα πλαϊνά πλαστικά στην μάσκα. Η σέλα είναι πλέ-
        ον μονοκόμματη και μαζί της άλλαξε ριζικά και η
        ουρά του μοντέλου, με τα χαρακτηριστικά πλαστι-
        κά του υποπλαισίου να είναι επίσης ολοκαίνουργια.
        Με την εξάτμιση αλλά και τα φτερά εμπρός και πί-      Ακτινική παρακαλώ, η μπροστά δαγκάνα που
        σω να είναι νέα, το MT-125 πέρασε από μια διαδι-      θυμίζει supersport φρένο.
        κασία ολικού λίφτινγκ και τολμούμε να πούμε, ότι  υποδέχεται τα πόδια του αναβάτη. Οι αλλαγές στην
        είναι ομορφότερο και πιο δυναμικό από ποτέ. Ποι- θέση οδήγησης είναι αρκετές: Τα μαρσπιέ βρίσκο-
        οτικά μιλώντας, το MT-125 εμφανίζει μια κορυφαία  νται πιο μπροστά και το τιμόνι πιο ψηλά, για μια πιο

        εικόνα,  εφάμιλλη  μεγαλύτερων  και  ακριβότερων  «όρθια» στάση του αναβάτη. Ωστόσο η σπορτίφ ερ-

        μοτοσυκλετών.  Άριστα  παίρνει  η  συναρμολόγηση  γονομία παραμένει καθώς ο αναβάτης εξακολουθεί
        και η εφαρμογή των τμημάτων μεταξύ τους, ενώ το  να έχει μια κλίση προς τα εμπρός (φυσικά όχι με-
        φινίρισμα και η τακτοποίηση των καλωδίων και των  γάλη). Η νέα σέλα είναι μονοκόμματη αντικαθιστώ-
        σωληνώσεων έχουν προσεχθεί ιδιαίτερα. Τα υλικά  ντας πλήρως τα 2 «σελάκια» της προηγούμενης γε-
        προέρχονται σαφώς από το «πάνω ράφι», ενώ οι  νιάς, ενώ παρά το σχετικά σκληρό της αφρώδες η
        βαφές είναι αψεγάδιστες.                              στήριξη που προσφέρει είναι πολύ καλή και η άνε-
          Άνεση-εργονομία                                     ση του αναβάτη διασφαλίζεται στο ακέραιο, ακόμη

          Το MT-125 επιδιώκει μια «βαθύτερη» εργονομι- και σε πολύωρη οδήγηση. To ρεζερβουάρ δε, είναι
        κή σύνδεση με τον αναβάτη, που ξεφεύγει από τα  σωστά σχηματισμένο, ώστε οι μηροί του αναβάτη να
        δεδομένα ενός απλού οχήματος μετακινήσεων. Το  μπορούν να το «αγκαλιάσουν» απογειώνοντας την
        DNA της σειράς είναι σαφές: Και το μικρότερο μο- αίσθηση στήριξης. Ο συνεπιβάτης, δεν θα δυσκο-
        ντέλο της είναι σχεδιασμένο ως μοτοσυκλέτα ανα- λευτεί να βολευτεί για μια τυπική διαδρομή, αν και
        ψυχής και όχι απλά ως «εργάτης». Ανεβαίνοντας  θα βρίσκεται πολύ κοντά στον αναβάτη λόγω της
        στην  MT-125,  προσέχεις  το  αρκετά  φαρδύ  τιμόνι  τοποθέτησης σέλας και πίσω μαρσπιέ.
        στα δεδομένα μεγαλύτερου δικύκλου αλλά και την         Τα όργανα αποτελούνται από μία LCD οθόνη, η
        πολύ προσεγμένη σχεδίαση του ρεζερβουάρ που  οποία απεικονίζει τις ενδείξεις σε λευκό επί μαύρου

                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   244   245   246   247   248   249   250   251   252   253   254