Page 254 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 254
Yamaha MT-03
είναι ότι αυτό έγινε χωρίς να υπάρξει πτώση στην θερμότητας και μειωμένες απώλειες ισχύος. Η
απόδοση, οπότε ο δικύλινδρος των 321 κυβι- τροφοδοσία του γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό
κών συνεχίζει να αποδίδει 42 ίππους στις 10.750 και συνεργάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσε-
σ.α.λ. και 3 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 9.000 ων. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής η κατανάλωση
σ.α.λ. Πρόκειται για έναν από τους πιο εξελιγμέ- ήταν 4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, οπότε οι απαι-
νους κινητήρες της κατηγορίας, αφού διαθέτει τήσεις του σε καύσιμο κρίνονται απολύτως λογι-
θερμοανθεκτικά, σφυρήλατα έμβολα με χαμηλό κές για τα δεδομένα της κατηγορίας.
βάρος για βελτιωμένη απόκριση στο άνοιγμα του Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
γκαζιού και ελαχιστοποίηση των κραδασμών. Οι Στο MT-03 ο κινητήρας αποτελεί φέρον τμήμα
κύλινδροι είναι κατασκευασμένοι από αλουμίνιο του χαλύβδινου πλαισίου, μια λύση που εξασφα-
με επίστρωση DiASil για καλύτερη απαγωγή της λίζει χαμηλό βάρος και υψηλή ακαμψία, δημιουρ-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα