Page 254 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 254

Yamaha MT-03



































































        είναι ότι αυτό έγινε χωρίς να υπάρξει πτώση στην  θερμότητας και μειωμένες απώλειες ισχύος.  Η

        απόδοση,  οπότε  ο  δικύλινδρος  των  321  κυβι- τροφοδοσία του γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό
        κών συνεχίζει να αποδίδει 42 ίππους στις 10.750  και συνεργάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσε-
        σ.α.λ. και 3 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 9.000  ων. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής η κατανάλωση
        σ.α.λ. Πρόκειται για έναν από τους πιο εξελιγμέ- ήταν 4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, οπότε οι απαι-
        νους  κινητήρες  της  κατηγορίας,  αφού  διαθέτει  τήσεις του σε καύσιμο κρίνονται απολύτως λογι-
        θερμοανθεκτικά, σφυρήλατα έμβολα με χαμηλό  κές για τα δεδομένα της κατηγορίας.
        βάρος για βελτιωμένη απόκριση στο άνοιγμα του          Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
        γκαζιού και ελαχιστοποίηση των κραδασμών. Οι           Στο MT-03 ο κινητήρας αποτελεί φέρον τμήμα
        κύλινδροι είναι κατασκευασμένοι από αλουμίνιο  του χαλύβδινου πλαισίου, μια λύση που εξασφα-
        με επίστρωση DiASil για καλύτερη απαγωγή της  λίζει χαμηλό βάρος και υψηλή ακαμψία, δημιουρ-

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   249   250   251   252   253   254   255   256   257   258   259