Page 257 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 257
Yamaha XSR125
Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Η εμφάνιση είναι χωρίς αμφιβολία ένα από τα δυ-
νατά χαρτιά του XSR125 και δεν θα μπορούσαν να
ήταν διαφορετικά τα πράγματα, αφού αυτός είναι
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ο βασικός λόγος που θα επιλέξει κάποιος μια νεο-
ρετρό μοτοσυκλέτα. Το μάτι πέφτει πρώτα στο κλα-
σικής σχεδίασης ρεζερβουάρ σε σχήμα δάκρυ και
συνεχίζει στην όμορφη, ίσια σέλα με τις πτυχώσεις.
Ο εμπρός LED προβολέας έχει στο εσωτερικό του
το λογότυπο “XSR” και είναι φυσικά στρογγυλός για
να ταιριάζει με το υπόλοιπο σύνολο. Επίσης LED και Η σέλα μπορεί να μη σου γεμίζει το μάτι με το
ίδιου σχήματος είναι το φωτιστικό σώμα που βρί- λεπτό αφρώδες, αλλά είναι άνετη και δεν θα σε
προβληματίσει.
σκεται πάνω στο πίσω φτερό. Φυσικά δεν λείπουν
οι στιλάτες λεπτομέρειες όπως τα αλουμινένια στη-
ρίγματα του προβολέα και του εμπρός φτερού, η
πλαστική καρίνα και το κάλυμμα της εξάτμισης.
Το φινίρισμα, η συναρμογή και η συνολική ποιό-
τητα κατασκευής αποπνέουν έναν αέρα πολυτέλει-
ας, ξεφεύγουν από τα δεδομένα της κατηγορίας και
δεν αφήνουν περιθώριο για παράπονα. Ο υποψή-
φιος αγοραστής έχει στη διάθεσή του τρεις χρωμα-
τικές επιλογές (κόκκινο, κίτρινο, μαύρο), αλλά και
διάφορα αξεσουάρ που το μετατρέπουν σε Café
Racer. Το ψηφιακό όργανο έχει πλήθος ενδείξεων, αλλά
Άνεση – Εργονομία δεν διαβάζεται εύκολα σε έντονη ηλιοφάνεια.
Μπορεί τα κυβικά του να είναι 125, αλλά δεν
έχουμε να κάνουμε με μια μικροκαμωμένη μοτοσυ- κανόνα διαθέτοντας μια ψηφιακή οθόνη LCD οθόνη
κλέτα. Μόλις ανέβεις στη σέλα του συνειδητοποιείς με λευκές ενδείξεις σε μαύρο φόντο. Η πληροφο-
ότι ο χώρος που προσφέρει είναι απόλυτα ικανοποι- ρία που προσφέρει ξεφεύγει από τα δεδομένα της
ητικός και αναβάτες μεγάλου αναστήματος δεν θα κατηγορίας, αφού πέρα από στροφόμετρο, ταχύμε-
αισθανθούν στριμωγμένοι. Το φαρδύ τιμόνι φέρνει τρο και δείκτη βενζίνης διαθέτει ένδειξη επιλεγμέ-
τα χέρια σε φυσιολογική στάση με το εργονομικό νης σχέσης στο κιβώτιο, μέση κατανάλωση, δυο με-
τρίγωνο να σχηματίζει μια άνετη θέση οδήγησης. Η ρικούς χιλιομετρητές, μέση ωριαία ταχύτητα, ρολόι
σέλα απέχει 815 χιλιοστά από το έδαφος, είναι δη- και ένδειξη για το σύστημα VVA, που θα αναλύσου-
λαδή ελαφρώς ψηλότερα από μοτοσυκλέτες αντί- με πιο κάτω. Η φωτεινότητά της ρυθμίζεται αυτόμα-
στοιχου κυβισμού, αλλά η λεπτή σιλουέτα του, σου τα, αλλά η γραμματοσειρά είναι σχετικά μικρή, ενώ
επιτρέπει να πατάς με ασφάλεια τα πόδια κάτω. Από παρατηρήσαμε και κάποιες αντανακλάσεις που την
πλευράς άνεσης τα πηγαίνει αρκετά καλά, αφού θα έκαναν δυσανάγνωστη.
σε κρατήσει ξεκούραστο για όσο διαρκούν οι αστι- Κινητήρας
κές και όχι μόνο μετακινήσεις. Ο μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος κινητήρας του
Σε μια νεορετρό μοτοσυκλέτα ταιριάζει ιδανικά XSR125 βασίζεται σε αυτόν του MT-125, αλλά
στρογγυλό όργανο και το XSR125 ακολουθεί τον έχουν γίνει οι απαραίτητες αλλαγές στην χαρτογρά-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα