Page 253 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 253
Yamaha MT-03
Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Το MT-03 διατηρεί τη σχεδιαστική ταυτότητα
των μοντέλων της σειράς ΜΤ που είναι λες και
έχουν ξεπηδήσει από κάποια ταινία επιστημονι-
ΜΕΤΕ3ΕΛΙΞΗ κής φαντασίας. Χαρακτηριστικό είναι το «συνο-
φρυωμένο» μούτρο με τον LED προβολέα και τα
κεκλιμένα LED “φρύδια” από πάνω του. Ίδιας τε-
χνολογίας είναι το τριγωνικό πίσω φως και τα λε-
πτά φλασάκια. Όμορφη σχεδιαστική πινελιά εί-
ναι τα πλαϊνά πλαστικά πάνω από τον κινητήρα
που θυμίζουν αεραγωγούς. Στο πίσω μέρος του
ρεζερβουάρ υπάρχει μαύρο άβαφο πλαστικό, το Ευανάγνωστα τα όργανα με πλήθος πληροφοριών.
οποίο χρειάζεται προσοχή για να μη γεμίσει γρα-
τζουνιές από το φερμουάρ του μπουφάν που μπο-
ρεί να τρίβεται πάνω του.
Σε επίπεδο διαθέσιμων χρωμάτων τα Icon Blue
και Midnight Black παραμένουν στις επιλογές του
υποψήφιου αγοραστή, αλλά το Ice Fluo έχει δώ-
σει τη θέση του στο Cyan Storm που βλέπετε στις
φωτογραφίες, το οποίο συνδυάζεται με τις όμορ-
φες γαλάζιες ζάντες οι οποίες όπως είναι λογικό
λερώνουν εύκολα και καθαρίζονται δύσκολα. Η
ποιότητα κατασκευής ήταν ανέκαθεν ένα από τα
δυνατά σημεία του MT-03 με τη συναρμογή και Για τον συνεπιβάτη δεν υπάρχουν χειρολαβές.
το φινίρισμα να βρίσκεται στο άνω άκρο της κα- τοσυκλέτα, που δεν είναι σχεδιασμένη για μακρι-
τηγορίας. νές δικάβαλες βόλτες.
Ανεση – Εργονομία Στα όργανα δεν έχουμε κάποια αλλαγή με την
Η θέση οδήγησης παραπέμπει σε πιο σπορ κα- ευανάγνωστη LCD οθόνη να συνεχίζει να παρέ-
τασκευές, αφού είναι σχετικά σκυφτή με τα γό- χει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες διαθέτο-
νατα να λυγίζουν ελαφρώς σε σχέση με άλλες ντας μια μπάρα σε ρόλο στροφομέτρου, ταχύμε-
γυμνές μοτοσυκλέτες, αλλά σε κάθε περίπτωση τρο, ολικό και δυο μερικούς χιλιομετρητές, μέση
ταιριάζει με τη streetfighter φιλοσοφία του MT- και στιγμιαία κατανάλωση, shift light, ένδειξη
03. Η σέλα του αναβάτη είναι μέτριας σκληρότη- επιλεγμένης σχέσης στο κιβώτιο, ρολόι, θερμο-
τας και η χαμηλή απόστασή της από το έδαφος κρασία ψυκτικού και ένδειξη στάθμης καυσίμου.
(780 χιλιοστά) επιτρέπει στα πόδια να πατούν με Οι διακόπτες είναι απλοί και ξεκάθαροι, αλλά θα
άνεση στο έδαφος ακόμα και σε αναβάτες μικρό- θέλαμε το κουμπί της κόρνας να είναι τοποθετη-
τερου αναστήματος. Τα πράγματα είναι λίγο πιο μένο πιο αριστερά, ώστε να το φτάνεις ευκολότε-
δύσκολα για τον συνεπιβάτη, η σέλα του οποί- ρα με τον αντίχειρα.
ου είναι μικρών διαστάσεων και σχετικά σκληρή, Κινητήρας
ενώ δεν υπάρχουν χειρολαβές, αλλά μόνο ένας Στο κομμάτι του κινητήρα επικεντρώθηκαν οι
ιμάντας. Δεν πρέπει βέβαια να ξεχνάμε ότι έχου- αλλαγές στο μοντέλο του 2022, ο οποίος πλέον
με να κάνουμε με μια μικρού κυβισμού γυμνή μο- πληροί τις Euro 5 προδιαγραφές. Το ευχάριστο
Eπιστροφή στα περιεχόμενα