Page 261 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 261
Aprilia SR GT Sport 200
Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Είναι Aprilia και δεν το κρύβει. Αρκεί να κοιτά-
ξεις το εμπρός μέρος με τoν τριπλό LED προβο-
λέα με φώτα ημέρας DRL, σχεδίαση που παρα-
πέμπει άμεσα στα μεγαλύτερα σπορ μοντέλα της
εταιρείας. Στο ίδιο μοτίβο και η ουρά, με αεροδυ- Η μονοκόμματη σέλα με το μέτριας σκληρότητας
ναμικές χειρολαβές, LED φωτιστικό με ενσωματω- αφρώδες, διαθέτει μεγάλα τμήματα για οδηγό και
μένα φλας και χαμηλά τοποθετημένη βάση πινακί- συνεπιβάτη και δεν θα τους καταπονήσει ακόμα
δας για καθαρότερη εικόνα. Τα γεμάτα γωνίες και και μετά από πολύωρη χρήση.
προεξοχές πλαστικά τμήματα σε συνδυασμό με τις
όμορφες carbon look λεπτομέρειες σε ολόκληρο το
σώμα της κατασκευής προσδίδουν τον απαραίτητο
δυναμισμό, ενώ τα δύο ανοιχτά τμήματα στα πλα-
ϊνά πλαστικά θυμίζουν αεροδυναμικά πτερύγια. Η
έκδοση Sport θυμίζει ακόμη περισσότερο τις σπορ
μοτοσυκλέτες Aprilia, με το Street Gold χρωματι- Η μεγάλη LCD οθόνη, εκτός από ευανάγνωστη και
σμό να συνδυάζεται με κόκκινες ζάντες και δίχρω- πληρέστατη σε ενδείξεις, επιτρέπει την σύνδεση
μη μαύρη/γκρι σέλα με κόκκινες ραφές. Στα μαρ- του smartphone με την πλατφόρμα πολυμέσων
σπιέ εμφανίζεται η επιγραφή Aprilia, οι χειρολαβές Aprilia Mia για διαχείριση κλήσεων, μουσικής και
πλοήγησης.
του συνεπιβάτη είναι βαμμένες στο χρώμα του οχή-
ματος και το αρχικό γράμμα a της εταιρείας κοσμεί σέλα με το μέτριας σκληρότητας αφρώδες, διαθέ-
τα πλευρικά τμήματα της ποδιάς. Το Ιταλικό scooter τει μεγάλα τμήματα για οδηγό και συνεπιβάτη και
διαθέτει ποιοτικά στοιχειά που το κατατάσσουν στο δεν θα τους καταπονήσει ακόμα και μετά από πολύ-
άνω άκρο της κατηγορίας. Η συναρμογή και το φινί- ωρη χρήση. Ένα κουμπί στο εσωτερικό της ποδιάς
ρισμα των επιμέρους τμημάτων, συνθέτουν μια πο- ξεκλειδώνει ηλεκτρικά τη σέλα και δίνει πρόσβα-
λυτελής και προσεγμένη σε κάθε της λεπτομέρεια ση στον αποθηκευτικό χώρο. Τα 25 λίτρα χωρητι-
κατασκευή, που δεν αφήνει χώρο για παράπονα. κότητας αρκούν για την τοποθέτηση ενός full face
Εργονομία – Άνεση κράνους και εξτρά αντικείμενων, όμως ο χώρος
Οι «περιπετειώδεις» καταβολές του SR GT έχουν δεν φωτίζεται, ενώ δεν υπάρχει αμορτισέρ για τη
ευεργετικό αντίκτυπο και στην προσφερόμε- στήριξη της σέλας όταν είναι ανοιχτή. Στο αριστε-
νη εργονομία. Ο αναβάτης τοποθετείται πάνω στο ρό μέρος της ποδιάς υπάρχει ντουλαπάκι για έξυ-
scooter και απολαμβάνει μια ψηλή και ξεκούραστη πνη τοποθέτηση κινητού καθώς και υποδοχή USB
θέση οδήγησης. Κορμός σε όρθια στάση, πόδια σε για την άμεση φόρτιση του. Για την πληροφόρηση
ξεκούραστες γωνίες και χέρια σε σωστή απόσταση του αναβάτη, το SR GT χρησιμοποιεί τη μεγάλη ψη-
από το φαρδύ τύπου μοτοσυκλέτας με μεταλλικό φιακή LCD οθόνη που έχουμε δει και σε άλλα μο-
καβαλέτο τιμόνι, σε μια θέση που θυμίζει μοτοσυ- ντέλα του Group Piaggio, καθώς εκτός από ευανά-
κλέτα και εξασφαλίζει καλύτερο έλεγχο και μεγα- γνωστη και πληρέστατη σε ενδείξεις, επιτρέπει την
λύτερη ευκολία κατά την οδήγηση. Η μονοκόμματη σύνδεση του smartphone με την πλατφόρμα πολυ-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα