Page 277 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 277
Honda Forza 750
Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Οι δεσμοί αίματος με την οικογένεια Forza αποτυ-
πώνονται και στην εμφανισιακή ταυτότητα του νέου
μοντέλου. Ο διπλός μακρόστενος LED προβολέας
με τα ενσωματωμένα φώτα ημέρας θυμίζει αρκετά
μοτοσυκλέτα, ενώ σε συνδυασμό με τους κυψελοει-
δής αεραγωγούς στο κάτω μέρος της μάσκας και τα
φουσκωμένα πλαϊνά φέρινγκ δημιουργούν μια αρ- Η σέλα διαθέτει πλούσιο αφρώδες και μεγάλα
κετά επιβλητική εικόνα αντάξια ενός mega scooter. τμήματα για οδηγό και συνεπιβάτη. Η ανύψωση
Ο σχεδιασμός ασπάζεται τη GT φιλοσοφία, αλλά της γίνεται με υδραυλική υποβοήθηση σε 45
μοίρες γωνία και δίνει πρόσβαση σε 22 λίτρα
πετυχαίνει μια ιδανική μίξη μοντέρνας αισθητικής αποθηκευτικού χώρου. Εκεί μπορούν να
με αρκετά σπορ δυναμικά στοιχεία. Έτσι, έντονες τοποθετηθούν ένα full face κράνος και διάφορα
γωνίες, προεξοχές καθώς και αεραγωγοί διατρέ- αντικείμενα, ενώ στο ίδιο μέρος υπάρχει διαθέσιμη
και USB θύρα φόρτισης.
χουν ολόκληρη τη σιλουέτα του Forza 750. Η ελα-
φρώς ανασηκωμένη ουρά θυμίζει έντονα CBR1000
προηγούμενης γενιάς καθώς έχει παρόμοιας σχε-
δίασης πίσω φωτιστικό και πλαϊνά καπάκια. Φυσι-
κά το Forza 750 διαθέτει FULL LED φωτισμό, ενώ
τα μπροστινά φλάς έχουν μετακομίσει στο κάτω μέ-
ρος των φέρινγκ, σε σχέση με τα μικρότερα 300 και
350 που τα έχουν τοποθετημένα στους καθρέπτες. Στην έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών έχει
Η premium προσέγγιση είναι εμφανής σε κάθε ση- ενσωματωθεί το σύστημα διασύνδεσης Honda
μείο της κατασκευής του Ιαπωνικού scooter και τα Smartphone Voice Control. Ο αναβάτης συνδέεται
υψηλά επίπεδα ποιότητας ανταποκρίνονται πλήρως με το smartphone του μέσω Bluetooth και μπορεί
να διαχειριστεί τηλεφωνικές κλήσεις, email,
στις αυξημένες προσδοκίες που μπορεί να έχει κά- μουσική και πλοήγηση μέσω φωνητικών εντολών
ποιος σε ένα τέτοιο εύρος τιμής. με το κατάλληλο ακουστικό. Ο έλεγχος όλων των
Άνεση – Εργονομία λειτουργών του συστήματος γίνεται μέσω ενός
διακόπτη στα αριστερά του τιμονιού.
Το Forza 750 πετυχαίνει διάνα τόσο σε εργονομι-
κό επίπεδο όσο και σε θέμα πρακτικότητας. Ο ανα- στον αέρα και τα στοιχεία της φύσης. Μειονέκτημα
βάτης απολαμβάνει μια αρκετά ξεκούραστη αλλά αποτελεί η έλλειψη δυνατότητας ρυθμίσεων για τη
και συνάμα sport θέση οδήγησης, με τον κορμό σε ζελατίνα, τη στιγμή που τα μικρότερα Forza 300 &
όρθια θέση και ελεύθερη μετακίνηση των ποδιών 350 την προσφέρουν και μάλιστα με ηλεκτρική λει-
σε διάφορες γωνίες στις μεγάλες πλατφόρμες με τουργία. Η ενιαία σέλα με τα μεγάλα τμήματα και το
την γωνιώδη σχεδίαση. Μπροστά του απλώνεται το πλούσιο αφρώδες συμπεριφέρεται με ευγένεια σε
κεντρικό πάνελ, το οποίο μαζί με την ψηλή ζελα- οδηγό και συνεπιβάτη και θα τους κρατήσει φρέ-
τίνα δημιουργούν ένα τείχος προστασίας απέναντι σκους και ξεκούραστος ακόμα και για διαδρομές με
Eπιστροφή στα περιεχόμενα