Page 285 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 285
Honda SH Mode 125
Εμφάνιση-ποιότητα
Το Honda SH Mode ακολουθεί μια πιο «στρογ-
γυλή» σχεδιαστική γλώσσα, ειδικά σε σχέση με τα
SH150 και SH350 που είναι πιο επιθετικά από πο-
τέ και ξεκάθαρα φουτουριστικά. Το Mode διατηρεί
την σικάτη του προσέγγιση και, παρά το ότι διατη-
ρεί την ίδια κύρια μορφή, ανανεώνεται στα σημεία
σε ένα αναγκαίο φρεσκάρισμα. Οι αλλαγές γίνονται
άμεσα αντιληπτές ήδη από το εμπρός μέρος, με πιο
τονισμένη ποδιά και «γραβάτα» και πιο έντονες τις
λεπτομέρειες. Στις πλαϊνές όψεις διακρίνεται η τά-
ση του τονισμού των λεπτομερειών με χρήση νέων
τμημάτων πλαστικών στο μοντέλο, ενώ ειδοποιός Το μεγάλο αναλογικό κοντέρ δείχνει διαχρονικό,
ταιριάζοντας γάντι στον προσανατολισμό του
διαφορά είναι και οι νέες ζάντες, με την χρήση ενός SH Mode. Η οθόνη συμπληρώνει τις ανάγκες
πιο δυναμικού σχεδίου στις ακτίνες που δημιουργεί απεικόνισης ενδείξεων.
ψευδαίσθηση της κίνησης. Το εμπρός φανάρι είναι
πλέον LED συμβάλλοντας και αυτό στον εκμοντερ-
νισμό της εμφάνισης. Το SH Mode 125 χαρακτηρί-
ζεται και από τις «μαζεμένες» του διαστάσεις, κάτι
που δεν έχει μόνο εμφανισιακό αντίκτυπο, αλλά και
εργονομικό, αφού διευκολύνει την πρόσβαση και
την χρήση σε μεγάλο εύρος αναβατών.
Ανεση-εργονομία
Τα πάντα γύρω από το SH Mode 125 είναι σχεδι- Πολύ καλά επιτελεί τον ρόλο της η σέλα, είτε
ασμένα γύρω από την ευχρηστία και την προσβασι- χρησιμοποιείται από έναν είτε από δύο, με πολύ
μότητα, για αναβάτες κάθε ηλικίας, φύλου και σω- προσεγμένο σχήμα.
ματικής διάπλασης. Αρχής γενομένης από την σέλα, στάση σώματος.
η απόσταση της από το έδαφος είναι μόλις 765 χιλι- H σέλα χαρακτηρίζεται από αφρώδες μέτριας
οστά, ενώ το επίπεδο πάτωμα έχει μεγαλώσει κατά σκληρότητας που προσφέρει ικανοποιητική άνεση,
10 χιλιοστά προς τα εμπρός, για περισσότερο χώρο όμως την διαφορά κάνει το σχήμα της: Έντονα κο-
για τα πόδια. Η εργονομία της θέσης οδήγησης σε ψίματα για τα πόδια αλλά και σχηματισμός υποστή-
τοποθετεί «πάνω» στο scooter, με το τιμόνι να βρί- ριξης στο πίσω μέρος, για την μέση του αναβάτη.
σκεται στο ύψος της μέσης και να είναι αρκετά στε- Η θέση του συνεπιβάτη είναι εξίσου άνετη (όσο ο
νό, ώστε οι μανούβρες στα πυκνά περιβάλλοντα να επιβαίνων δεν είναι ιδιαίτερα μεγαλόσωμος), ενώ
είναι εύκολες. Παράλληλα, το ύψος της σέλας σε τα πίσω αναδιπλούμενα μαρσπιέ και η σχάρα-χει-
σχέση με το πάτωμα, οδηγούν σε μια ξεκούραστη ρολαβή είναι ιδιαίτερα ευμεγέθη επωφελώντας την
Eπιστροφή στα περιεχόμενα