Page 290 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 290
Honda SH 150 i
κάτι που μεταφράζεται σε καλύτερες επιδόσεις και το κέντρο του στροφάλου, ώστε να περιοριστούν οι
περισσότερη οικονομία σε σχέση με τον 2-βάλβιδο τριβές στο ελάχιστο. Μειωμένες είναι και οι τριβές
που αντικαθιστά. Με μεγαλύτερη διάμετρο στα 60 της μετάδοσης χάρη στη χρήση τριών κύριων ρου-
χιλιοστά αλλά μικρότερη διαδρομή στα 55,5 χιλιο- λεμάν, τα οποία είναι σχεδιασμένα με γνώμονα τα
στά δημιουργήθηκε χώρος στο θάλαμο καύσης για ακριβή φορτία που μπορεί να δεχτεί το καθένα από
την τοποθέτηση 4-βάλβιδης κεφαλής. Παράλληλα αυτά. Στην πράξη, το νέο μοτέρ του SH 150 αποδί-
αυξήθηκε και ο λόγος συμπίεσης στο 12.0:1. Έτσι, η δει 16,2 ίππους και 1,44 kgm ροπής στις 8.500 και
υπερ-τετράγωνη διάταξη του κινητήρα και οι μικρές 6.500 στροφές αντίστοιχα, με έμφαση στην μεγα-
διαστάσεις του, ευνοούν την συγκέντρωση των μα- λύτερη ισχύ μεταξύ 4.000 και 10.000 σ.α.λ. Φυσικά
ζών χαμηλά. Στο εσωτερικό του κινητήρα έχουν ο νέος κινητήρας είναι καθαρότερος και κατά συ-
εφαρμοστεί τεχνολογίες χαμηλών τριβών: το χιτώ- νέπεια συμβατός με τις προδιαγραφές Euro5, ενώ
νιο του κυλίνδρου διαθέτει μικροσκοπικές εγκοπές οι λιγοστές ανάγκες του σε καύσιμο το ανάγουν σε
στην εξωτερική του επιφάνεια για τον περιορισμό πρωταθλητή οικονομίας αφού η μέση κατανάλωση
της κατανάλωσης λαδιού και τη βελτίωση της ψύ- ανέρχεται στα 2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα! Πολύτι-
ξης ενώ ο κύλινδρος είναι σε απόκλιση σε σχέση με μος σύμμαχος στην προσπάθεια για οικονομία είναι
Eπιστροφή στα περιεχόμενα