Page 294 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 294

Honda Vario 125 2020














































        τη άνετα και ο χώρος για τα πόδια επαρκεί, αλλά οι  στός κινητήρας «ESP» της Honda, από το αρκτικό-

        ψηλότεροι θα ενοχληθούν στα γόνατα, κάτι μάλλον  λεξο «Enhanced Smart Power». Η τεχνολογία αυ-
        αναμενόμενο στην περίπτωση.  Η σέλα έχει ικανο- τή (ή μάλλον το σύνολο τεχνολογιών) αναφέρονται
        ποιητικές διαστάσεις, δίνοντας στον αναβάτη την δυ- στους κινητήρες με ειδική μελέτη για τις ελάχιστες
        νατότητα μετακίνησης κατά μήκος ώστε να βρει την  δυνατές τριβές στο εσωτερικό τους, την μεγιστοποί-
        ιδανική θέση. Το αφρώδες της τείνει προς το σκλη- ηση της απόδοσης της καύσης και την χρήση συστή-
        ρό, όμως δεν θα προβληματίσει σε αστικές διαδρο- ματος Start-Stop. Για το 2020, ο κινητήρας του Vario
        μές που, ούτως ή άλλως, σπάνια ξεπερνούν την μία  είναι ο τελευταίος της σειράς, ο οποίος δεν φέρει
        ώρα συνεχόμενης οδήγησης. Για τον συνεπιβάτη, τα  πια μανιβέλα, με την γεννήτρια-μοτέρ του συστήμα-

        επίπεδα άνεσης είναι παρόμοια και η δυνατότητα κα- τος ESP να αναλαμβάνει αποκλειστικά την εκκίνη-
        τά μήκος μετακίνησης του στην σέλα εξακολουθεί  ση. Η Honda δεν ανακοινώνει επίσημες τιμές ισχύος,
        να υπάρχει. Παράλληλα, οι ευμεγέθεις χειρολαβές  ωστόσο υπολογίστε ότι μιλάμε για περίπου 11 ίππους
        φροντίζουν για την σωστή στήριξη του.                 που για τα μόλις 111 γεμάτα (!) κιλά του Vario, δεν το
          Κινητήρας-περιφερειακά                              αφήνουν σε καμία περίπτωση πίσω στις επιδόσεις.
          Την παροχή ισχύος στο Vario αναλαμβάνει ο γνω-       To πλαίσιο του Vario αποτελείται από ατσάλινους













                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   289   290   291   292   293   294   295   296   297   298   299