Page 298 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 298
HONDA VISION 110
ικανοποιητικό επίπεδο άνεσης για τα δεδομένα της αναλογική προσέγγιση και τις απόλυτα βασικές εν-
κατηγορίας, με χειρολαβές και μαρσπιέ στις σωστές δείξεις, πράγμα που σίγουρα δεν ενοχλεί σε ένα
θέσεις και χωρίς ο συνεπιβάτης να «στριμώχνεται» scooter αμιγώς αστικού προσανατολισμού. Το τα-
με τον αναβάτη. χύμετρο κυριαρχεί στο βλέμμα του αναβάτη, με μια
Το Vision 110 διατηρεί το επίπεδο πάτωμα που μικρή LCD οθόνη στο κάτω μέρος του να απεικονί-
επιτρέπει την μεταφορά αντικειμένων, σε συνδρο- ζει χιλιομετρητή και ένδειξη καυσίμου.
μή με τον γάντζο στο κέντρο της ποδιάς που στηρί- Κινητήρας-περιφερειακά
ζει τσάντες/σακούλες και τα παρόμοια. Στο αριστε- Η Honda άλλαξε την κινητήρια μονάδα του Vision
ρό μέρος της ποδιάς υπάρχει ένα μικρό ντουλαπάκι, 110 για το 2021, τοποθετώντας έναν νέο μονοκύ-
το οποίο ανοίγει από πάνω και χωρά μικρά αντικεί- λινδρο 109,5 κυβικών εκατοστών, ο οποίος είναι αε-
μενα ή κάποιο ποτήρι/μπουκάλι (όχι όμως κινητό ή ρόψυκτος με 2βάλβιδη κεφαλή και εναρμονίζεται με
μεγαλύτερο αντικείμενο). Κάτω από την σέλα, ο δι- τις νέες προδιαγραφές ρύπων Euro 5. Στην επιλογή
αθέσιμος χώρος χωρά ένα κράνος, ακόμα και αν του κινητήρα, η μηχανολογική απλότητα αλλά και η
μιλάμε για full-face, αν και τα μεγαλύτερα μεγέθη απόλυτα χαμηλή κατανάλωση ήταν βασικά προαπαι-
ίσως στριμωχτούν. τούμενα, με το μοτέρ να φέρει τις τεχνολογίες μείω-
Στην θέση οδήγησης, η εικόνα είναι γνώριμη, κα- σης των τριβών ESP της Honda. Ο ολοκαίνουργιος
θώς η απλότητα του Vision συνεπάγεται τα βασι- κινητήρας αποδίδει 8,7 ίππους και 0,9 kgm ροπής
κά χειριστήρια, αλλά και έναν πίνακα οργάνων με και έχει ρυθμιστεί για άμεση απόκριση γκαζιού, κά-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα