Page 327 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 327

Kymco DT X 360



        ται από την Bosch και οι τροχοί είναι 14 και 13 ιντσών   ΤΕΧΝΙΚΑ
        εμπρός και πίσω αντίστοιχα, με ελαστικά μικτής χρή-      ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        σης της CST σε διαστάσεις 120/80-14 και 150/70-13.
          Οδηγώντας                                              Τύπος                         4T 1K, Y/Ψ 4Β
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
                                                                                                         321
          Παρά το χωμάτινο παρουσιαστικό του, το DT X δεν       Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   Δ/Α
                                                                                                         Δ/Α
        παύει να είναι σκούτερ και όπως όλα τα σκούτερ οφεί-     Συμπίεση (:1)                    28,6/7.500
                                                                 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
        λει να είναι ιδανικό για το αστικό περιβάλλον. Εκεί      Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                 3,0/5.750
        που το ζητούμενο είναι η ευελιξία, το νέο μοντέλο της    Τροφοδοσία                        Ψεκασμός
        Kymco τα καταφέρνει εξαιρετικά, κρύβοντας το βάρος       Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)         12,5
                                                                                                          3,8
                                                                 Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
        των 194 κιλών (πλήρες υγρών) στις επιτόπιες μανού-
        βρες, οι οποίες γίνονται εύκολα χάρη στο σωστό ζύγι-     Τύπος                    Ατσάλινο σωληνωτό
        σμα και στο μεγάλο κόψιμο του τιμονιού. Η διέλευση       Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό πιρούνι
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                         Δ/Α
        ανάμεσα στα αυτοκίνητα δεν θα αποτελέσει ποτέ πρό-      Αναρτήσεις - Φρένα   Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις   Δύο αμορτισέρ, ΠΕ
                                                                                                         Δ/Α
        βλημα, ενώ όταν η κίνηση αραιώσει και ανοίξεις πε-       Διαδρομή (χλστ.)                  Δ, 3Ε, ABS
                                                                 Φρένα Ε (χλστ.)
        ρισσότερο το γκάζι θα δεις ότι ο κινητήρας είναι πρό-    Φρένα Π (χλστ.)                   Δ, 2Ε, ABS
        θυμος να επιταχύνει σε όλο το φάσμα των στροφών,
        μέχρι να στείλει το κοντέρ πάνω από τα 145 χλμ/ώρα.     Ελαστικά    Ελαστικό Ε            120/80-14’’
                                                                                                  150/70-13’’
                                                                 Ελαστικό Π
        Αν στα παραπάνω συνυπολογίσεις τα 10.3΄΄ που χρει-
        άζονται για το 0-100χλμ/ώρα, τη χαμηλή κατανάλω-
        ση αλλά και το traction control που δεν σε κόβει χω-  στή αίσθηση (45,2 μέτρα για το 100-0χλμ/ωρα), ενώ η
        ρίς λόγο, είναι εύκολο να καταλάβεις γιατί ο G5-SC    νέα θέση οδήγησης σου επιτρέπει να εκμεταλλευτείς
        είναι από τους πιο επιτυχημένους κινητήρες της κα-    τα παραπάνω στοιχεία τόσο σε γρήγορους ρυθμούς
        τηγορίας.                                             όσο και σε χαλαρές βόλτες.
          Κινούμενος στην πόλη και βλέποντας δίπλα σου τις     Αν από την άλλη σου αρέσουν οι πιο μακρινές εξορ-

        κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων, θα σκεφτείς ότι     μήσεις, το μόνο που θα χρειαστείς είναι η μεγαλύτε-
        ένα  crossover  σκούτερ  δεν  είναι  καθόλου  άσχημη   ρη ζελατίνα από τον κατάλογο των αξεσουάρ, αφού
        ιδέα, αλλά θα καταλάβεις επίσης ότι η ¨σκληρή¨ εμ-    τα GT χαρακτηριστικά σου επιτρέπουν να ταξιδέψεις
        φάνιση συμβαδίζει με τη λειτουργία των αναρτήσεων.    στον αυτοκινητόδρομο, διατηρώντας με άνεση ταχύ-
        Στις λακκούβες θα καταλάβεις ότι η Kymco επέλεξε      τητες 120-130χλμ/ώρα. Η διαφορά με το DT Χ είναι
        να δώσει μεγαλύτερο βάρος στη σπορ συμπεριφο-         ότι σε αυτές τις εξορμήσεις μπορεί να περιλαμβάνε-
        ρά, οπότε είναι σίγουρο πως θα ψαχτείς με τη ρύθμι-   ται και χώμα. Δεν πρέπει φυσικά να ξεχνάς ότι πρό-

        ση προφόρτισης των πίσω αμορτισέρ, για να επιτύχεις   κειται για σκούτερ και όχι για εντούρο, οπότε μην πε-
        τον ιδανικό συνδυασμό άνεσης-απόδοσης για εσένα.      ριμένεις ότι θα μπορείς να οδηγείς όρθιος περνώντας
        Αν βέβαια έχεις βρεθεί σε δρόμο με στροφές θα σκε-    μέσα από βράχια κλπ. Οι εκτός δρόμου διελεύσεις θα
        φτείς δύο φορές τη συγκεκριμένη αλλαγή, αφού η        πρέπει να περιορίζονται σε βατούς χωματόδρομους,
        συμπεριφορά του DT X είναι κάτι παραπάνω από ευ-      όπου τα ελαστικά θα σου δώσουν μεγαλύτερη αυτο-
        χάριστη. Βουτά από στροφή σε στροφή με ιδιαίτερη      πεποίθηση όταν θελήσεις να κατέβεις σε μια παραλία
        ευκολία αλλά και με μεγάλα περιθώρια κλίσης, χωρίς    που είδες από ψηλά ή όταν εξερευνήσεις πού τε-
        να ακούς το κεντρικό σταντ να βρίσκει στην άσφαλ-     λειώνει ένα μονοπάτι, στοιχεία που αυτομάτως κά-
        το κάθε φορά που πλαγιάζεις λίγο παραπάνω, όπως       νουν κάθε σου εκδρομή πολύ πιο ενδιαφέρουσα.
        συμβαίνει συχνά σε σκούτερ της κατηγορίας. Τα φρέ-    Αυτό άλλωστε είναι και το ζητούμενο από ένα τέ-

        να ολοκληρώνουν το πακέτο με δύναμη αλλά και σω-      τοιο σκούτερ.
                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   322   323   324   325   326   327   328   329   330   331   332