Page 327 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 327
Kymco DT X 360
ται από την Bosch και οι τροχοί είναι 14 και 13 ιντσών ΤΕΧΝΙΚΑ
εμπρός και πίσω αντίστοιχα, με ελαστικά μικτής χρή- ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
σης της CST σε διαστάσεις 120/80-14 και 150/70-13.
Οδηγώντας Τύπος 4T 1K, Y/Ψ 4Β
Κυβισμός (κ.εκ.)
321
Παρά το χωμάτινο παρουσιαστικό του, το DT X δεν Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
Δ/Α
παύει να είναι σκούτερ και όπως όλα τα σκούτερ οφεί- Συμπίεση (:1) 28,6/7.500
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
λει να είναι ιδανικό για το αστικό περιβάλλον. Εκεί Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 3,0/5.750
που το ζητούμενο είναι η ευελιξία, το νέο μοντέλο της Τροφοδοσία Ψεκασμός
Kymco τα καταφέρνει εξαιρετικά, κρύβοντας το βάρος Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 12,5
3,8
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
των 194 κιλών (πλήρες υγρών) στις επιτόπιες μανού-
βρες, οι οποίες γίνονται εύκολα χάρη στο σωστό ζύγι- Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
σμα και στο μεγάλο κόψιμο του τιμονιού. Η διέλευση Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι
Διαδρομή (χλστ.)
Δ/Α
ανάμεσα στα αυτοκίνητα δεν θα αποτελέσει ποτέ πρό- Αναρτήσεις - Φρένα Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Δύο αμορτισέρ, ΠΕ
Δ/Α
βλημα, ενώ όταν η κίνηση αραιώσει και ανοίξεις πε- Διαδρομή (χλστ.) Δ, 3Ε, ABS
Φρένα Ε (χλστ.)
ρισσότερο το γκάζι θα δεις ότι ο κινητήρας είναι πρό- Φρένα Π (χλστ.) Δ, 2Ε, ABS
θυμος να επιταχύνει σε όλο το φάσμα των στροφών,
μέχρι να στείλει το κοντέρ πάνω από τα 145 χλμ/ώρα. Ελαστικά Ελαστικό Ε 120/80-14’’
150/70-13’’
Ελαστικό Π
Αν στα παραπάνω συνυπολογίσεις τα 10.3΄΄ που χρει-
άζονται για το 0-100χλμ/ώρα, τη χαμηλή κατανάλω-
ση αλλά και το traction control που δεν σε κόβει χω- στή αίσθηση (45,2 μέτρα για το 100-0χλμ/ωρα), ενώ η
ρίς λόγο, είναι εύκολο να καταλάβεις γιατί ο G5-SC νέα θέση οδήγησης σου επιτρέπει να εκμεταλλευτείς
είναι από τους πιο επιτυχημένους κινητήρες της κα- τα παραπάνω στοιχεία τόσο σε γρήγορους ρυθμούς
τηγορίας. όσο και σε χαλαρές βόλτες.
Κινούμενος στην πόλη και βλέποντας δίπλα σου τις Αν από την άλλη σου αρέσουν οι πιο μακρινές εξορ-
κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων, θα σκεφτείς ότι μήσεις, το μόνο που θα χρειαστείς είναι η μεγαλύτε-
ένα crossover σκούτερ δεν είναι καθόλου άσχημη ρη ζελατίνα από τον κατάλογο των αξεσουάρ, αφού
ιδέα, αλλά θα καταλάβεις επίσης ότι η ¨σκληρή¨ εμ- τα GT χαρακτηριστικά σου επιτρέπουν να ταξιδέψεις
φάνιση συμβαδίζει με τη λειτουργία των αναρτήσεων. στον αυτοκινητόδρομο, διατηρώντας με άνεση ταχύ-
Στις λακκούβες θα καταλάβεις ότι η Kymco επέλεξε τητες 120-130χλμ/ώρα. Η διαφορά με το DT Χ είναι
να δώσει μεγαλύτερο βάρος στη σπορ συμπεριφο- ότι σε αυτές τις εξορμήσεις μπορεί να περιλαμβάνε-
ρά, οπότε είναι σίγουρο πως θα ψαχτείς με τη ρύθμι- ται και χώμα. Δεν πρέπει φυσικά να ξεχνάς ότι πρό-
ση προφόρτισης των πίσω αμορτισέρ, για να επιτύχεις κειται για σκούτερ και όχι για εντούρο, οπότε μην πε-
τον ιδανικό συνδυασμό άνεσης-απόδοσης για εσένα. ριμένεις ότι θα μπορείς να οδηγείς όρθιος περνώντας
Αν βέβαια έχεις βρεθεί σε δρόμο με στροφές θα σκε- μέσα από βράχια κλπ. Οι εκτός δρόμου διελεύσεις θα
φτείς δύο φορές τη συγκεκριμένη αλλαγή, αφού η πρέπει να περιορίζονται σε βατούς χωματόδρομους,
συμπεριφορά του DT X είναι κάτι παραπάνω από ευ- όπου τα ελαστικά θα σου δώσουν μεγαλύτερη αυτο-
χάριστη. Βουτά από στροφή σε στροφή με ιδιαίτερη πεποίθηση όταν θελήσεις να κατέβεις σε μια παραλία
ευκολία αλλά και με μεγάλα περιθώρια κλίσης, χωρίς που είδες από ψηλά ή όταν εξερευνήσεις πού τε-
να ακούς το κεντρικό σταντ να βρίσκει στην άσφαλ- λειώνει ένα μονοπάτι, στοιχεία που αυτομάτως κά-
το κάθε φορά που πλαγιάζεις λίγο παραπάνω, όπως νουν κάθε σου εκδρομή πολύ πιο ενδιαφέρουσα.
συμβαίνει συχνά σε σκούτερ της κατηγορίας. Τα φρέ- Αυτό άλλωστε είναι και το ζητούμενο από ένα τέ-
να ολοκληρώνουν το πακέτο με δύναμη αλλά και σω- τοιο σκούτερ.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα