Page 329 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 329

KYMCO X-Town CT300i


          Εμφάνιση-ποιότητα
          Το ολοκαίνουργιο CT πηγαίνει πολλά βήματα πα-
        ρακάτω,  την  αρχική  και  πιο  «ήπια»  σχεδίαση  του
        X-Town, η οποία σιγά σιγά δείχνει την ηλικία της.
        Ξεκινώντας από το μούτρο, αυτό έχει αγριέψει αι-
        σθητά, με πιο επιθετικές γραμμές και το φωτιστικό
        σώμα να κλέβει την παράσταση: είναι πλήρως LED

        και προεκτείνεται εκατέρωθεν του εμπρόσθιου μέ-
        ρους σχηματίζοντας τα φλας. Οι επιθετικές γραμ-
        μές σχεδίασης συνεχίζονται διατρέχοντας τα πλαϊνά
        τμήματα για να καταλήξουν στο πίσω φως, το οποίο  Ικανοποιητικός ο χώρος κάτω από την σέλα, ο
        είναι επίσης LED και καλύπτεται πλήρως από ένα        οποίος χωρά εύκολα ένα full face κράνος και
        μεγάλο διάφανο κομμάτι, προσδίδοντας κάτι από…        άλλα πραγματάκια. Ο χώρος είναι φωτιζόμενος και
                                                              φέρει και διαχωριστικό.
        Lexus ή διαστημόπλοιο στο φανάρι. Οι καθρέφτες

        με τα «σκαλιστά» μπράτσα, τα φουτουριστικά λογό-
        τυπα, τα κοψίματα στα πίσω πλαϊνά πλαστικά και οι
        αιχμηρές πίσω λαβές συμπληρώνουν την σχεδίαση,
        σαν τα μπαχαρικά σε ένα πιάτο καλού φαγητού. Oι
        3 χρωματικοί συνδυασμοί στους οποίους είναι δια-
        θέσιμο το CT («μεταξωτό» γκρι, μαύρο γυαλιστερό
        και το μπλε που βλέπετε εδώ), ακολουθούν τις τά-
        σεις της εποχής προσδίδοντας ακόμη περισσότερο
        σύγχρονη εμφάνιση.
          Ανεση-εργονομία

          Ένα από τα βασικά ατού του X-Town CT είναι ότι
        προσφέρει στο ακέραιο, την άνεση ενός GT Scooter
        χωρίς συμβιβασμούς ελέω πατώματος. Πράγματι, ο  Ο κινητήρας των 300 κυβικών είναι ένας τίμιος,
        αναβάτης απολαμβάνει μια χαρακτηριστική, «χαλα-       ακούραστος εργάτης με προσόντα του την μικρή
        ρή» εργονομία στην θέση οδήγησης του CT. Η σέ-        κατανάλωση και την ελαστικότητα.
        λα, που είναι νέα σε σχέση με το X-Town και με πιο  νεί «σωτήριος» για στήριξη ακριβώς στο σημείο που
        έντονα «κοψίματα», παραμένει μαλακή όσον αφορά  χρειάζεται. Χάρη στο νέο πάτωμα φυσικά ο αναβά-
        το γέμισμα και υποδέχεται τον αναβάτη στο εσωτε- της μπορεί να τοποθετήσει τα πόδια του… όπως θέ-

        ρικό της. Το μαξιλάρι υποστήριξης μέσης είναι πιο  λει, πέρα από τις προοριζόμενες για αυτά θέσεις.
        έντονο και ξεχωρίζει, κάνοντας πολύ καλά την δου-      Πάμε στα των αποθηκευτικών χώρων: Κάτω από
        λειά του. Για τον συνεπιβάτη το επίπεδο άνεσης εί- την σέλα, βρίσκεται ο κύριος χώρος, ο οποίος με-
        ναι παρόμοιο, παρά το ότι η σέλα πίσω είναι κατά  τρήθηκε στα 30,4 λίτρα, με την μέθοδο του «Ταμερ-
        τι σκληρότερη. Το επίπεδο πάτωμα είναι το σημείο- λάνου». Στην πράξη, ένα κράνος full faceθα χωρέ-
        κλειδί που κάνει το CT να ξεχωρίζει ανάμεσα στα  σει εκεί, μαζί με κάποια ακόμη αντικείμενα, ενώ ο
        άλλα GT Scooters: Ξεκλειδώνει μεγάλες δυνατότη- αναβάτης έχει στην διάθεση του αφαιρούμενο δια-
        τες μεταφοράς αντικειμένων, αφού εκτός από τε- χωριστικό. Ένα ντουλαπάκι ποδιάς στο αριστερό μέ-
        λείως επίπεδο, το πάτωμα είναι και αρκετά μεγάλο.  ρος του scooter δηλώνει επίσης το παρόν για αντι-
        Ο γάντζος που υπάρχει στην ποδιά μπορεί να φα- κείμενα άμεσης πρόσβασης.

                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   324   325   326   327   328   329   330   331   332   333   334