Page 334 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 334

Lambretta V200


















































        στο γάντζο που βρίσκεται ακριβώς μπροστά από τη σέ- με τα χειριστήρια στο τιμόνι να θέτουν σε λειτουργία
        λα. Το αφρώδες της σέλας παρότι σχετικά σκληρό δεν  τα βασικά. Ο χώρος κάτω από τη σέλα, χωράει ένα full

        προβληματίζει, ενώ το σχήμα και το ύψος της προσφέ- face κράνος και μικροπράγματα, ενώ το top-box λύνει
        ρουν ασφαλή πρόσβαση στο έδαφος για όλους τους  τα χέρια του αναβάτη με τον extra χώρο που προσθέ-
        σωματότυπους. Λόγω του μεγάλου μεγέθους της, ο  τει. Στη εσωτερική πλευρά της ποδιάς, υπάρχει ένα
        συνεπιβάτης έχει αρκετό χώρο, ώστε να μην κολλάει  ντουλαπάκι που μπορεί να φιλοξενήσει μικροπράγμα-
        πάνω στον αναβάτη, με τα χέρια να βρίσκουν εύκολα  τα -όμως ένα μεγάλο κινητό ίσως δεν χωρέσει- ,και δι-
        τις χειρολαβές, σε αντίθεση με τα πόδια που ουσιαστι- αθέτει θύρα USB. Το επίπεδο πάτωμα επιτρέπει να το
        κά δεν έχουν δικά τους μαρσπιέ και πρέπει να πατάνε  φορτώσει ο αναβάτης με τσάντες, χαρτοθήκες και τα
        στην άκρη του μπροστινού πατώματος.                   συναφή, με τον γάντζο όπως προείπαμε να είναι στη

          Ακολουθώντας  τα  ρετρό  στοιχεία  των  προγόνων  μεριά της σέλας και όχι στην ποδιά.
        της, o ψηφιακός πίνακας οργάνων έχει μόνο τα απα-      Κινητήρας-περιφερικά
        ραίτητα (στροφόμετρο, ένδειξη βενζίνης, βολτάζ μπα-    Τη Lambretta V200 κινεί ένα αερόψυκτο μονο-
        ταρίας και ρολόι), ενώ το ταχύμετρο είναι αναλογικό,  κύλινδρο μοτέρ 169 κυβικών εκατοστών, που εί-











                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   329   330   331   332   333   334   335   336   337   338   339