Page 333 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 333

Lambretta V200


          Σχεδίαση- Ποιότητα Κατασκευής
          Ό,τι  και  να  πούμε  για  τη  σχεδιαστική  φιλοσο-
        φία και τις γραμμές που ακολουθεί η Lambretta
        V200 είναι μάλλον λίγο. Το scooter είναι εμποτι-
        σμένο από ιταλική κουλτούρα και αισθητική, ανα-
        βλύζοντας από παντού ιταλική φινέτσα και άρω-

        μα  Μιλάνου.  To  σώμα  της  είναι  όλο  μεταλλικό,
        όπως οι πρόγονοι της, με την σχεδίαση της να εί-
        ναι στα όρια του ρετρό με μοντέρνες γραμμές να
        την φέρνουν στο σήμερα. Στο εμπρός μέρος συ-
        ναντάμε  ένα  εντυπωσιακό  προβολέα  Led,  που  Μια διπίστονη δαγκάνα με ένα δίσκο 226 χιλιοστών
        φέρει πάνω του το όνομα της εταιρίας, ενώ λί-         μπροστά και μια μονοπίστονη δαγκάνα με δίσκο
        γο πιο κάτω την φωτεινή υπογραφή του μοντέ-           220 χιλιοστών πίσω φρενάρουν αποτελεσματικά
                                                              η V200, με το ABS να μην παρεμβαίνει χωρίς
        λου κλείνουν τα φλάς LED. Το τιμόνι είναι τόσο  ουσιαστικό λόγο.
        classic, που γίνεται εντυπωσιακό, ενώ στα πόδια
        του οδηγού υπάρχει ένας θυρεός με ένα λιοντά-
        ρι, που είναι το σήμα της εταιρίας. Το πίσω φανά-
        ρι είναι επίσης τύπου LED, οπού κι εκεί αναφέ-
        ρεται το όνομα Lambretta,  κάτι δικαιολογημένο,
        αφού είναι κάτι ξεχωριστό, όπως και τα 10 μο-
        ναδικά χρώματα που μπορεί να διαλέξει ο αγο-
        ραστής. Τρία αν επιλέξει το scooter με σταθερό
        εμπρός φτερό (ιδιαίτερο χαρακτηριστικό των πα-        Η σέλα αν και σχετικά σκληρή, δεν γίνεται

        λιών μοντέλων) και επτά αν επιλέξει V200 σαν τη  κουραστική σε αστικές διαδρομές, με το μέγεθος
        δοκιμή μας, όπου το φτερό ακολουθεί την πορεία        της να μπορεί να φιλοξενήσει άνετα τους 2
        του τιμονιού. Επίσης του δίνεται η επιλογή να κά-     αναβάτες.
        νει δίχρωμο το scooter με κομμάτια carbon που  KTM, Husqvarna και CF Moto.
        τοποθετούνται στο τιμόνι, στο φτερό, στο εμπρός        Άνεση-Εργονομία
        πάνελ, στο καπάκι της μπαταρίας, στο κάλυμμα           Παρότι  η  V200  φαίνεται  μικρή  σε  διαστάσεις,
        της εξάτμισης, στο κάλυμμα του κινητήρα και στα  η σχεδιαστική ομάδα της εταιρίας έχει κάνει κα-
        κάτω πάνελ. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί  λή δουλειά, με έξυπνη χρήση της χωροταξίας για
        είναι άριστα, με τα ελάχιστα πλαστικά που έχει η  τον αναβάτη, που έχει σαν αποτέλεσμα να βολεύ-

        V200 να είναι ποιοτικά και να έχουν στιβαρή συ- ονται  άνετα  και  ψηλοί  άνω  του  1,90.  Ο  αναβά-
        ναρμογή  χωρίς  να  ακούγονται  ενοχλητικοί  και  της τοποθετείται σε όρθια θέση, με τα χέρια και
        άκυροι θόρυβοι. Αξίζει να αναφερθεί ότι ο σχε- τα πόδια να «κάθονται» σε βολικές και ξεκούρα-
        διαστικός  οίκος  πίσω  από  τη  Lambretta  είναι  o  στες γωνίες, ενώ ο χώρος για τα γόνατα είναι αρ-
        KISKA, που έχει επιμεληθεί και μοτοσυκλέτες τις  κετός, ώστε να χωράει να κρεμάσεις και σακούλα











                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   328   329   330   331   332   333   334   335   336   337   338