Page 325 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 325

Kymco DT X 360


          Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
          Η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Kymco ξεκίνη-
        σε από το AK550 και ήταν φυσικό να περάσει και
        στα επόμενα μοντέλα. Το DT X βέβαια έχει τον δι-
        κό του χαρακτήρα, αφού τα Adventure στοιχεία ξε-
        χωρίζουν πάνω του, ειδικά στο εμπρός μέρος. Δεν
        συναντάς συχνά scooter με ψηλό ρύγχος-φτερό. Το

        τελευταίο βρίσκεται ακριβώς κάτω από τους προ-
        βολείς οι οποίοι φυσικά είναι Led με ενσωματωμέ-      Εντυπωσιακή σε μέγεθος, η LCD οθόνη σου
        να DRL φώτα ημέρας όπως επιβάλλει η εποχή. Οι         επιτρέπει με μια γρήγορη ματιά να έχεις άμεση
                                                              πρόσβαση στις βασικές πληροφορίες.
        έντονες αιχμηρές γραμμές διατρέχουν όλο το μή-
        κος του scooter και καταλήγουν στο εντυπωσιακό
        πίσω φανάρι ώστε το DT X να είναι αναγνωρίσιμο
        από όποια πλευρά και αν το κοιτάς.  H μικρή ζελα-

        τίνα και τα ελαστικά μικτής χρήσης ολοκληρώνουν
        την off-road εμφάνιση του μοντέλου, το οποίο δια-
        τίθεται στο χακί ματ της δοκιμής (χρυσαφίζει στον
        ήλιο) αλλά και σε συνδυασμό πορτοκαλί–μαύρου.
          Αναβαθμισμένη στη νέα γενιά της Kymco δεν εί-       Οι προδιαγραφές Euro 5 δεν άλλαξαν τoν
                                                              χαρακτήρα του κινητήρα G5-SC. Αποδίδει 28,6
        ναι μόνο η σχεδίαση αλλά και η ποιότητα κατασκευ- ίππους με γεμάτη απόδοση σε όλο το φάσμα των
        ής. Αυτό φαίνεται σε κάθε λεπτομέρεια, στο φινίρι-    στροφών η οποία συνδυάζεται με χαμηλά νούμερα
        σμα των πλαστικών αλλά και στην έλλειψη τριγμών       κατανάλωσης.
        ακόμα  και  όταν  περνάς  πάνω  από  κακοτράχαλα  γοντάς τη (υπάρχει μικρό αμορτισέρ που την κρατά
        εδάφη που δεν συνηθίζονται για σκούτερ.               ανοικτή), βλέπεις τον απεριόριστο χώρο που επαρ-
          Άνεση – εργονομία                                   κεί για δύο Full Face κράνη (το ένα μικρού μεγέ-

          Από  μακριά,  το  εργονομικό  τρίγωνο  θυμίζει  τα  θους) και άλλα αντικείμενα.
        κλασσικά GT σκούτερ όπως το Downtown, ανεβαί-          Αν θες άμεση πρόσβαση σε μικροπράγματα, μπο-
        νοντας όμως στη σέλα του DT X καταλαβαίνεις αμέ- ρείς  να  τα  τοποθετήσεις  στο  ντουλαπάκι  της  πο-
        σως ότι διαφέρει αισθητά από τα υπόλοιπα μοντέ- διάς το οποίο διαθέτει θύρα usb αλλά δεν κλειδώ-
        λα της Kymco. Πλέον κάθεσαι πάνω και όχι μέσα  νει, ενώ για να χρησιμοποιείς το τηλέφωνο σου σαν
        στο σκούτερ, σε μια πιο επιθετική στάση με το φαρ- gps (διατίθεται ειδική βάση ως αξεσουάρ) χωρίς να
        δύ τιμόνι χαμηλότερα. Δεν έχεις μόνο μεγαλύτερη  άγχεσαι για το ποσοστό της μπαταρίας του, υπάρχει

        ορατότητα αλλά και καλύτερο έλεγχο σε όλες τις  ακόμη μια θύρα usb στο τιμόνι. Οι πρακτικές λύσεις
        συνθήκες, χωρίς όμως να περιορίζεται ο διαθέσι- δεν τελειώνουν εδώ, αφού το DT X εξοπλίζεται και
        μος χώρος για τα πόδια. Έτσι αισθάνεσαι άνετα σε  με σύστημα Keyless (εκκίνηση-ανεφοδιασμός), κά-
        οποιαδήποτε στάση, ακόμη και αν τα πέλματα σου  τι που η Kymco χρησιμοποιεί στα μοντέλα της εδώ
        δεν ακουμπούν στο κεκλιμένο πάτωμα. Η όμορφη  και αρκετό καιρό. Το ίδιο ισχύει και για τα ψηφιακά
        δίχρωμη σέλα είναι ευρύχωρη για δύο άτομα, με  όργανα, με τον πίνακα οργάνων να αποτελείται από
        αφρώδες  μέτριας  σκληρότητας  και  ύψος  800χιλ,  μια εντυπωσιακή LCD οθόνη με μεγάλα λευκά ψη-
        υποχρεώνοντας  όσους  αναβάτες  είναι  κάτω  από  φία, που όμως γίνονται δυσδιάκριτα όταν τα ¨χτυ-
        1,75 να πατούν με τις μύτες των ποδιών στο έδα- πά¨ απευθείας ο ήλιος. Με μια γρήγορη ματιά έχεις
        φος, όπως βλέπουμε συχνά σε GT σκούτερ. Ανοί- άμεση πρόσβαση στις βασικές πληροφορίες, αν και

                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   320   321   322   323   324   325   326   327   328   329   330