Page 634 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 634
Yamaha MT-07
στις 6.500 σ.α.λ. Ο κινητήρας δε διαθέτει ούτε χάρ- ται. Το πιρούνι -χωρίς δυνατότητα ρυθμίσεων- προ-
τες ανάφλεξης, ούτε στερητικό απόλαυσης λέγε με έρχεται από την Kayaba, όπως και το αμορτισέρ το
και traction control, καθώς η απόκριση του γκαζιού οποίο όμως ρυθμίζεται σε απόσβεση επαναφοράς
είναι ακριβώς αυτή που θέλεις και στο άνοιγμα του και προφόρτιση ελατηρίου, ενώ ίδιες με το απερ-
γκαζιού ο αναβάτης έχει πάντα τον πλήρη έλεγχο χόμενο μοντέλο παραμένουν και οι διαδρομές των
χωρίς απότομα τινάγματα. Η μέση κατανάλωση των αναρτήσεων που ανέρχονται στα 130χιλ, τόσο για
5 λίτρων για κάθε 100 χιλιόμετρα χρήσης κρίνεται το εμπρός όσο και για το πίσω μέρος. Από την άλλη
απόλυτα ικανοποιητική και τοποθετεί το ΜΤ-07 στο μεριά, το σύστημα πέδησης αναβαθμίστηκε με με-
κλαμπ των μοτοσυκλετών που μπορείς να κυκλο- γαλύτερους δίσκους στα 298 χιλιοστά μπροστά και
φορείς καθημερινά χωρίς μεγάλες θυσίες στην τσέ- 245 χιλιοστά πίσω, με δαγκάνες 4 εμβόλων και μο-
πη σου. νού εμβόλου αντίστοιχα. Τις πανέμορφες 10-μπρα-
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα τσες ζάντες κοσμούν τα Road 5 της Michelin σε δι-
Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει. Το ατσάλινο σω- αστάσεις 120/70-17 και 180/55-17. Το βάρος του
ληνωτό πλαίσιο και οι αναρτήσεις παρέμειναν ως εί- νέου μοντέλου έχει διατηρηθεί σε πολύ χαμηλά
χαν για την 3η γενιά, καθώς πρόκειται για έναν συν- επίπεδα, μόλις 184 κιλά με όλα τα ζουμιά.
δυασμό που συμβαδίζει απόλυτα με τον χαρακτήρα Στο δρόμο
του μοντέλου και την χρήση για την οποία προορίζε- Πάνω στη σέλα του ΜΤ-07, οι ήπιες και νωχελι-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα