Page 634 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 634

Yamaha MT-07
























































        στις 6.500 σ.α.λ. Ο κινητήρας δε διαθέτει ούτε χάρ- ται. Το πιρούνι -χωρίς δυνατότητα ρυθμίσεων- προ-
        τες ανάφλεξης, ούτε στερητικό απόλαυσης λέγε με  έρχεται από την Kayaba, όπως και το αμορτισέρ το
        και traction control, καθώς η απόκριση του γκαζιού  οποίο όμως ρυθμίζεται σε απόσβεση επαναφοράς
        είναι ακριβώς αυτή που θέλεις και στο άνοιγμα του  και προφόρτιση ελατηρίου, ενώ ίδιες με το απερ-
        γκαζιού ο αναβάτης έχει πάντα τον πλήρη έλεγχο  χόμενο μοντέλο παραμένουν και οι διαδρομές των
        χωρίς απότομα τινάγματα. Η μέση κατανάλωση των  αναρτήσεων που ανέρχονται στα 130χιλ, τόσο για

        5 λίτρων για κάθε 100 χιλιόμετρα χρήσης κρίνεται  το εμπρός όσο και για το πίσω μέρος. Από την άλλη
        απόλυτα ικανοποιητική και τοποθετεί το ΜΤ-07 στο  μεριά, το σύστημα πέδησης αναβαθμίστηκε με με-
        κλαμπ των μοτοσυκλετών που μπορείς να κυκλο- γαλύτερους δίσκους στα 298 χιλιοστά μπροστά και
        φορείς καθημερινά χωρίς μεγάλες θυσίες στην τσέ- 245 χιλιοστά πίσω, με δαγκάνες 4 εμβόλων και μο-
        πη σου.                                               νού εμβόλου αντίστοιχα. Τις πανέμορφες 10-μπρα-
          Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα                        τσες ζάντες κοσμούν τα Road 5 της Michelin σε δι-
          Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει.  Το ατσάλινο σω- αστάσεις 120/70-17 και 180/55-17. Το βάρος του
        ληνωτό πλαίσιο και οι αναρτήσεις παρέμειναν ως εί- νέου  μοντέλου  έχει  διατηρηθεί  σε  πολύ  χαμηλά
        χαν για την 3η γενιά, καθώς πρόκειται για έναν συν- επίπεδα, μόλις 184 κιλά με όλα τα ζουμιά.
        δυασμό που συμβαδίζει απόλυτα με τον χαρακτήρα         Στο δρόμο

        του μοντέλου και την χρήση για την οποία προορίζε-     Πάνω στη σέλα του ΜΤ-07, οι ήπιες και νωχελι-
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   629   630   631   632   633   634   635   636   637   638   639