Page 629 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 629

Triumph Street Triple 765 RS


          Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
          Η Street Triple είναι μια μοτοσυκλέτα με χαρακτη-
        ριστική εμφάνιση και κάθε της γενιά ξεχωρίζει εύ-
        κολα ανάμεσα στο πλήθος. Αυτό δεν άλλαξε καθό-
        λου στο νέο μοντέλο, αφού οι διαφορές σε σχέση
        με  το  προηγούμενο  περιορίζονται  στο  μικρότερο

        μασκάκι, στο νέο πιο αιχμηρό ρεζερβουάρ (15 λί-
        τρα αντί 17,4) που πλέον συνδέεται  με τα ανασχε-
        διασμένα πλαϊνά πλαστικά και στην καρίνα που κα-
        ταλαμβάνει μικρότερο όγκο. Σίγουρα η νέα γενιά
        δείχνει πιο σύγχρονη και επιθετική από πριν, ειδι-
        κά στους νέους χρωματισμούς της RS, όμως δεν θα
        λέγαμε και όχι σε μια εντελώς νέα προσέγγιση από
        τη βρετανική εταιρία. Οι διπλοί Led προβολείς με

        τον αεραγωγό ανάμεσά τους συνεχίζουν να είναι το
        σήμα κατατεθέν του εμπρός μέρους, όπως και οι
        οπές για την είσοδο του αέρα στο πίσω μέρος που
        γίνεται  πολύ  ομορφότερο  όταν  τοποθετείς  το  μο-  Η σέλα έχει το απαραίτητο αφρώδες για να
        νόσελο κάλυμμα.  Το μαύρο χρώμα επανήλθε στο  αισθάνεσαι ένα με τη μοτοσυκλέτα χωρίς να
        πλαίσιο  και  κάνει  όμορφη  αντίθεση  με  το  κίτρινο   πιάνεσαι, το μονόσελο κάλυμμα αλλάζει εύκολα με
        χρώμα της δοκιμής το οποίο τονίζει ακόμη περισσό-     τη σέλα του συνεπιβάτη ανάλογα την περίσταση
        τερο τον σπορ χαρακτήρα του 756 RS και μόνο θε- όταν σταματάς. Ο συνεπιβάτης μάλλον θα αισθαν-
        τικά σχόλια απέσπασε από όσους το κοιτούσαν κατά  θεί παρείσακτος κοιτώντας το μονόσελο κάλυμμα,
        τη διάρκεια της δοκιμής. Θετικές είναι και οι εντυ- όμως η Triumph έχει φροντίσει για αυτόν και το σε-

        πώσεις από την ποιότητα κατασκευής καθώς κινεί- λάκι  του κουμπώνει πανεύκολα σε μερικά δεύτε-
        ται στα γνωστά πρότυπα της Triumph, κάτι που ση- ρα ώστε να σε ακολουθήσει τουλάχιστον σε κοντι-
        μαίνει ότι συναντάμε υλικά από το πάνω ράφι, αλλά  νές διαδρομές.
        και προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια.                       Η TFT οθόνη του πίνακα οργάνων παρέμεινε χω-
          Άνεση – Εργονομία                                   ρίς ουσιαστικές αλλαγές, με  πληθώρα ενδείξεων
          Η σπορ εργονομία είναι προαπαιτούμενο σε αυ- (διαθέτει  ακόμη  και  χρονόμετρο)  αλλά  και  δυνα-
        τή την κατηγορία και η νέα Street Triple είναι πε- τότητες παραμετροποίησης σε ενδείξεις, γραφικά,
        ρισσότερο από ποτέ εστιασμένη σε αυτό. Το τιμόνι  χρώματα κ.ά, μέσω του joystick 5 κατευθύνσεων.

        είναι φαρδύτερο κατά 12χιλ από την προηγούμε- Η γωνία θέασης μπορεί να ρυθμιστεί ώστε να προ-
        νη γενιά και η σέλα βρίσκεται πιο ψηλά στα 836χιλ  σαρμόζεται ανάλογα με το ύψος του αναβάτη, δυ-
        (αντί 825χιλ) καθώς το πίσω μέρος έχει ανασηκω- στυχώς  όμως  το  στροφόμετρο  συνεχίζει  να  είναι
        θεί, φέρνοντας το σώμα του αναβάτη σε πιο επιθετι- αρκετά  δυσανάγνωστο  καθώς  δεν  βρίσκεται  σε
        κή αλλά όχι άβολη στάση. Όλα βρίσκονται ακριβώς  πρώτο πλάνο όπως στα Speed Triple.  Γνωστό από
        εκεί που πρέπει για να μπορείς με την ίδια άνεση να  την προηγούμενη γενιά είναι και το εγκατεστημέ-
        οδηγείς στην πίστα ή στην πόλη. Η σέλα έχει το απα- νο  λογισμικό  MyTriumph  ώστε  με  την  προαιρετι-
        ραίτητο αφρώδες για να αισθάνεσαι ένα με τη μο- κή συσκευή Bluetooth να μπορείς να χειριστείς το
        τοσυκλέτα χωρίς να πιάνεσαι, ενώ η λεπτή σιλουέ- smartphone, βλέποντας τις κλήσεις ή τις πληροφο-
        τα σου επιτρέπει να πατάς με ευκολία στο έδαφος  ρίες για την πλοήγηση να εμφανίζονται στην οθόνη

                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   624   625   626   627   628   629   630   631   632   633   634