Page 633 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 633

Yamaha MT-07


          Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
          Η εμφάνιση του ΜΤ-07 σηματοδοτείται από την
        νέα οικογενειακή ταυτότητα της σειρά ΜΤ, που μοι-
        ράζεται και ο μεγαλύτερος αδερφός ΜΤ-09. Φυσικά
        ξεχωρίζει ο ολοκαίνουργιος στρογγυλός LED προ-
        βολέας με τα φώτα ημέρας εκατέρωθεν να δίνουν
        μια φουτουριστική όψη σε σχήμα Y. Από εκεί και

        πέρα, έχουμε εξ’ ολοκλήρου LED φωτισμό ακόμα
        και στα προειδοποιητικά φλας, ενώ το ρεζερβουάρ
        έχει νέο πιο μυώδες σχήμα με νέους αεραγωγούς.

        Η ανασηκωμένη ουρά με το γωνιώδες σε σχήμα U  Σημαντική αναβάθμιση στα φρένα με
        φωτιστικό, οι πολυάκτινες ζάντες και τα ακάλυπτα      μεγαλύτερους δίσκους στα 298 χιλιοστά μπροστά
        μέρη του κινητήρα αποπνέουν τον απαιτούμενο δυ-       και 245 χιλιοστά πίσω. Το πιρούνι προέρχεται από
        ναμισμό. Η μοτοσυκλέτα δοκιμής φορούσε ορισμέ-        την Kayaba και δεν δέχεται ρυθμίσεις, ενώ το
                                                              αμορτισέρ επίσης της ίδιας εταιρείας,  ρυθμίζεται
        να καλούδια από τον επίσημο κατάλογο αξεσουάρ  σε απόσβεση επαναφοράς και προφόρτιση
        της  Yamaha  όπως  μανέτες  φρένου  και  συμπλέ-      ελατηρίου.
        κτη της Gilles, ανεμοθώρακα, εξάτμιση Akrapovic,  πιβάτη είναι κατάλληλο για μικρά μεγέθη και ενδεί-
        πλαϊνές επενδύσεις για τα γόνατα τα οποία εκτός  κνυται περισσότερο για μικρές αποστάσεις. Αλλαγή
        από την ουσία προσθέτουν αρκετούς πόντους και  είχαμε και στον πίνακα οργάνων. Η νέα ευδιάκρι-
        στο θέμα εμφάνισης. Η αισθητική ανανέωση ολο- τη LCD οθόνη φέρει πλέον μαύρο φόντο με λευκές
        κληρώνεται με χρωματικές παρεμβάσεις στα καπά- ενδείξεις, ενώ η εναλλαγή των πληροφοριών γίνο-
        κια του κινητήρα, στα μαρσπιέ και σε άλλες λεπτο- νται από τον διακόπτη στο αριστερό μέρος του τιμο-
        μέρειες, ενώ η συναρμογή ων υλικών και η βαφή  νιού, χωρίς να χρειάζεται να αφήσεις τα χέρια σου
        να συνθέτουν ένα ποιοτικό σύνολο με μικρές παρα- από αυτό. Παράλληλα, η εφαρμογή MyRide για λο-

        φωνίες στην ποιότητα των αυτοκόλλητων.                γισμικά Android και iOS σου επιτρέπει να καταγρά-
           Άνεση – Εργονομία                                  φεις δεδομένα όπως η απόσταση που έχει διανυθεί,
          Το νέο, φαρδύτερο κωνικό τιμόνι αλουμινίου εί- η γωνία κλίσης, η επιτάχυνση, η μέγιστη ταχύτητα
        ναι μεταβλητής διατομής και πιο φαρδύ κατά 30χιλ,  και να μοιράζεσαι στοιχεία της διαδρομής στα μέσα
        ενώ βρίσκεται 12χιλ ψηλότερα και 10χιλ πιο πίσω,  κοινωνικής δικτύωσης.
        κάνοντας ακόμα πιο άνετη την θέση οδήγησης στην        Κινητήρας
        πολύωρη χρήση, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ξενί-        Ότι και να πεις για τον CP2 είναι πραγματικά λίγο..
        ζει στη γρήγορη οδήγηση. Η αίσθηση στις στατικές  Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας της Yamaha με

        μετακινήσεις είναι ελαφριά, ενώ η στάση που το 07  την χωρητικότητα των 689κ.εκ., διαθέτει στρόφα-
        τοποθετεί τα μέλη και τον κορμό του αναβάτη εί- λο 270 μοιρών, και ένα ιδιαίτερα compact αντικρα-
        ναι ιδανική για τις καθημερινές συνθήκες. Τα γό- δασμικό άξονα. Οι προδιαγραφές Euro 5 επέβαλαν
        νατα  δεν  κουράζονται  από  έντονες  γωνίες  αφού  αλλαγές, οι οποίες όμως δεν μείωσαν στο ελάχιστο
        αγκαλιάζουν πλέον πιο σωστά το ρεζερβουάρ χάρη  τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, βλέπε  γραμμική-
        στη νέα πιο εργονομική σχεδίαση του τελευταίου.  γεμάτη λειτουργία και  χαμηλή κατανάλωση. Έτσι
        Το ύψος της σέλας διατηρήθηκε στα 805 χιλιοστά  έχουμε  νέα  εξάτμιση,  ανασχεδιασμένη  εισαγωγή
        δίνοντας εύκολη πρόσβαση ακόμα και σε βραχύ- αέρα, βελτιστοποιημένες ρυθμίσεις στα μπεκ ψεκα-
        σωμους  αναβάτες,  ενώ  το  υλικό  της  επαρκεί  για  σμού και νέα μονάδα ecu. Το αποτέλεσμα είναι 73,5
        μεγάλες ξεκούραστες βόλτες. Το μερίδιο του συνε- ίπποι στις 8.750 σ.α.λ και μέγιστη ροπή 6,8 kg-m

                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   628   629   630   631   632   633   634   635   636   637   638