Page 635 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 635

Yamaha MT-07



        κές  μεταβάσεις  θυμίζουν  κάτι  από  κυνήγι  μαγισ-
        σών αφού σε κάθε εντολή του οδηγού, το γυμνό             ΤΕΧΝΙΚΑ
                                                                 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΆ
        best seller της Yamaha μετατρέπεται σε τρενάκι δι-
        ασκέδασης που σκορπίζει απόλαυση σε κάθε ση-             Τύπος                            4T, 2K, Υ/Ψ
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
                                                                                                         689
        μείο της διαδρομής σου. ,Το νέο τιμόνι έχει προσ-       Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   80 Χ 68,6
                                                                                                         11,5
        δώσει μεγαλύτερο εύρος στο άνοιγμα χεριών και            Συμπίεση (:1)                     73,4/8750
                                                                 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
        κατ’  επέκταση  καλύτερο  χειρισμό.  Είτε  επιχειρείς    Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                 6,8/6500
        επιτόπιες  μανούβρες  είτε  γρήγορες  αλλαγές  κα-       Τροφοδοσία                    Ηλ. Ψεκασμός
                                                                                                          14
                                                                 Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
        τεύθυνσης, όλα γίνονται με εξαιρετική ευκολία και        Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                   5
        ακρίβεια. Κάπου εδώ έρχονται οι μαζεμένες διαστά-        Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)             200+
        σεις, το μικρό βάρος και το σωστό ζύγισμα για να         Τύπος                    Ατσάλινο σωληνωτό
        συνθέσουν ένα πραγματικό παζλ ευελιξίας για μια          Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις   Τηλ.πιρούνι 41χιλ.
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                         130
        μοτοσυκλέτα που μπορεί να ανταπεξέλθει σε κάθε          Αναρτήσεις - Φρένα   Αν. Π / Ρυθμίσεις    Μονό αμορτισέρ ΑΕ, ΠΕ
                                                                                                         130
        πρόκληση ανεξάρτητα από το περιβάλλον που κι-            Διαδρομή (χλστ.)            2Δ/298, 4Ε, ABS
                                                                 Φρένα Ε (χλστ.)
        νείσαι και το επίπεδο εμπειρίας που έχεις. Φυσικά        Φρένα Π (χλστ.)              Δ/245, 1Ε, ABS
        ο πρωταγωνιστικός ρόλος ανήκει στον δικύλινδρο           Ελαστικό Ε                       120/70-17’’
        CP2, ο οποίος παρά τις αναγκαίες Euro 5 παρεμβά-        Ελαστικά    Ελαστικό Π            180/55-17’’
        σεις, δεν έχει απωλέσει επ’ ουδενί τη ροπάτη και
        ραφιναρισμένη λειτουργία του. Τι μοτέρ Θεέ μου!
        Οι 73,5 ολοζώντανοι ίπποι εκτοξεύουν το ελαφρύ           Μήκος (χλστ.)                          2085
                                                                 Πλάτος (χλστ.)
                                                                                                         780
        κορμί του ΜΤ-07 ανεξάρτητα από την επιλεγμένη           Διαστάσεις  Μεταξόνιο (χλστ.)           1400
        σχέση στο σασμάν, με τα 4 δεύτερα για το 0-100           ΄Ύψος σέλας (χλστ.)                     805
                                                                                                         184
                                                                 Βάρος (κιλά)
        και τα 4,6 για το 60-120 να αποτελούν απόλυτα επι-
        τεύξιμους χρόνους. Η ροπή είναι πανταχού παρού- οδηγό  να  ρουφήξει  μεγάλες  δόσεις  απόλαυσης.

        σα από το ρελαντί μέχρι τον κόφτη, παραδίδοντας  Μόνο σε έντονη πίεση το 7αρι θα εμφανίσει τά-
        μαθήματα γραμμικότητας. Η απουσία ηλεκτρονικών  σεις πλεύσης, που όμως υπερκερνάει κατά πολύ

        βοηθημάτων  δικαιολογείται  από  τον  εντυπωσιακό  το όριο της κατηγορίας του. Για μια μοτοσυκλέτα
        τρόπο με τον οποίο περνάει το ΜΤ-07 τη δύναμη  όπως το ΜΤ-07 που κυκλοφορεί καθημερινά και
        του στο δρόμο, με τον οδηγό να έχει τον απόλυτο  παντού, η άνεση βρίσκεται στο κάδρο των δυνατο-
        έλεγχο σε κάθε περίσταση. Οι σούζες μακράς δι- τήτων του και το σετάρισμα των αναρτήσεων είναι
        αρκείας και τα ξεκολλήματα της ουράς θα έρθουν  το ιδανικό για ξεκούραστες και συνάμα σπορ μετα-
        μόνο όταν ο οδηγός θελήσει, υπενθυμίζοντας το  κινήσεις. Εξάλλου, προϊόντος χρόνου, το επερχό-

        λόγο κατασκευής του 7αριου. Φιλικότητα και ευ- μενο ΜΤ-07 SP θα κινείται περισσότερο προς αυτή
        χρηστία αποτελούν το μεσαίο όνομα του ΜΤ-07,  την κατεύθυνση, για όσους ψάχνουν κάτι πιο εξε-
        το οποίο θα κινηθεί απροβλημάτιστα τόσο στο μπο- ζητημένο.
        τιλιάρισμα της πόλης όσο και σε αυτοκινητοδρό-         Τα νέα φρένα κάνουν τη διαφορά τόσο σε αίσθη-
        μους, με την πολύ καλή ποιότητα κύλισης να ενι- ση όσο και σε απόδοση – 45,3 μέτρα για το 100-0 –
        σχύεται  από  την  απουσία  κραδασμών.  Το  πάρτυ  με τη λειτουργία του ABS να παραμένει διακριτική,
        όμως αρχίζει σε μεικτές διαδρομές, εκεί όπου θα  ενώ τα ελαστικά  Road 5 της Michelin αποδεικνύο-
        ξεδιπλώσει τον fun to drive χαρακτήρα του. Ο συν- νται σωστή επιλογή, καθώς ζεσταίνονται γρήγορα
        δυασμός  πλαισίου  και  αναρτήσεων  προσφέρουν  παρέχοντας μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης ακόμα
        την απαιτούμενη πληροφόρηση και εμπνέουν τον  και σε κακής ποιότητας οδόστρωμα.

                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   630   631   632   633   634   635   636   637   638   639   640