Page 637 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 637

Yamaha MT-09 SP


          Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
          Κάθε έκδοση SP έχει αυτό το κάτι που την κάνει
        να διαφέρει και πρωταρχικό ρόλο σε αυτό παίζει
        φυσικά ο χρωματισμός ο οποίος όπως και στο R1
        αποτελεί το σήμα κατατεθέν συνδυάζοντας το μπλε
        με ασημί και μαύρο. Φυσικά το ΜΤ-09 δεν έχει τό-

        σα πλαστικά, οπότε οι χρωματικές αλλαγές σε σχέ-
        ση με τη βασική έκδοση περιορίζονται στο ντεπό-
        ζιτο, στις ζάντες και στη μάσκα, δημιουργώντας σε
        συνάρτηση με τα μαύρα μηχανικά μέρη ένα σύνο-
        λο που αναδεικνύει ακόμη περισσότερο τη σκοτεινή      Μια νέα έγχρωμη TFT οθόνη 3,5 ιντσών αποτελεί
        πλευρά της Ιαπωνίας.  Κοιτώντας τη μοτοσυκλέτα το     το κέντρο πληροφόρησης του αναβάτη. Η διάσταση
        βλέμμα σου δεν θα επικεντρωθεί μόνο στο μπρο-         της ακολουθεί τη μινιμαλιστική προσέγγιση του
                                                              ΜΤ, όμως μια μεγαλύτερη θα ήταν καλοδεχούμενη,
        στινό μέρος. Μπορεί ο Led προβολέας να αποτε- αφού όλα συμβαίνουν πολύ γρήγορα πάνω στο
        λεί το πιο χαρακτηριστικό σημείο πάνω στο νέο ΜΤ-     9αρι.
        09, όμως εντύπωση προκαλεί και το ψαλίδι, καθώς  ποθετηθούν 14χιλ ψηλότερα και 4 πιο πίσω), βρίσκεις
        το βουρτσισμένο αλουμίνιο χτυπά στο μάτι δίνοντας  τη θέση που θα σου επιτρέψει πολλά και ξεκούραστα
        μια αγωνιστική νότα χωρίς να παρεμβάλλεται η εξά- χιλιόμετρα για τα δεδομένα της κατηγορίας.
        τμιση αφού συνεχίζει να βρίσκεται στο κάτω μέρος.      Η πληροφόρηση του αναβάτη γίνεται μέσω μιας TFT
        Εκτός από πιο σπορ η έκδοση SP δείχνει και πιο πο- οθόνης με λευκά ψηφία η οποία όμως δείχνει μικρή
        λυτελής με λεπτομέρειες όπως η σέλα με τις εμφα- για τα σημερινά δεδομένα καθώς η διαγώνιός της δεν
        νείς ραφές ή το διαφανές δοχείο για τα υγρά φρέ- ξεπερνά τις 3,5΄΄. Παρόλα αυτά είναι ευκρινής σε όλες
        νων να υποδηλώνουν ότι έχει δοθεί προσοχή σε  τις συνθήκες και με εύκολο μενού μέσα από το οποίο

        κάθε λεπτομέρεια.                                     μπορείς να επέμβεις στις ρυθμίσεις της μοτοσυκλέ-
          Άνεση – Εργονομία                                   τας, χωρίς να αφήσεις τα χέρια σου από το τιμόνι. H
          Η εργονομία του ΜΤ-09 ανέκαθεν συνδύαζε τη  έκδοση SP εφοδιάζεται επιπλέον με cruise control το
        σπορ φιλοσοφία με τη φιλικότητα και αυτό ισχύει και  οποίο λειτουργεί από 4η ταχύτητα και από τα 50 χλμ/
        στη νέα έκδοση η οποία κινείται στο ίδιο ακριβώς μο- ώρα και πάνω, ενώ όπως και στη βασική έκδοση η
        νοπάτι. Θα θέλαμε στο πιο ¨ακραίο¨ SP το τιμόνι να  γνωστή εφαρμογή  MyRide  για  iOS  και  android,
        βρίσκεται λίγο χαμηλότερα για ένα πιο σπορ εργονο- επιτρέπει στους αναβάτες να καταγράφουν δε-
        μικό τρίγωνο, όμως η Yamaha γνωρίζοντας μάλλον  δομένα όπως η απόσταση που έχει καλυφθεί, η
        ότι οι κάτοχοί του περνούν πολλές ώρες μαζί του, απο- γωνία κλίσης, η επιτάχυνση, η μέγιστη ταχύτητα

        φάσισε να αφήσει τη θέση οδήγησης χωρίς αλλαγές.  κ.ά και να τα μοιράζονται στα μέσα κοινωνικής δι-
        Όπως λοιπόν και στη βασική έκδοση το σώμα τοπο- κτύωσης.
        θετείται σε αρκετά όρθια στάση ¨μέσα¨ στη μοτοσυ-      Κινητήρας
        κλέτα έχοντας βέβαια μια μικρή κλίση προς τα εμπρός    Ο  γνωστός  και  αγαπημένος  τρικύλινδρος  κινη-
        απαραίτητη για τη γρήγορη οδήγηση. Η σέλα δεν εί- τήρας CP3 έχει ανασχεδιαστεί ριζικά στην τελευ-
        ναι μόνο όμορφη, έχει το απαραίτητο αφρώδες και αρ- ταία γενιά του ΜΤ-09 αγγίζοντας πλέον τα 889 κυ-
        κετό χώρο για τα μαλακά μόρια, ενώ τα γόνατα αγκα- βικά χάρη στη μεγαλύτερη διαδρομή (από 59,1 στα
        λιάζουν σωστά το ρεζερβουάρ χωρίς να λυγίζουν. Σε  62,1 χιλ), με την ιπποδύναμη να αγγίζει τους 119 ίπ-
        συνδυασμό με το ρυθμιζόμενο (9χιλ προς τα εμπρός)  πους. Έτσι η έκδοση SP δεν χρειάστηκε περαιτέρω
        τιμόνι και με τα ρυθμιζόμενα μαρσπιέ  (μπορούν να το- βελτιώσεις μιας και η Yamaha δεν κυνήγησε μόνο τα

                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   632   633   634   635   636   637   638   639   640   641   642