Page 642 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 642
Yamaha MT-10
10 δεν είναι να φλερτάρει με τους 200 ίππους, αλ- ατσάλινο αντί για αλουμινένιο) ώστε να μπορεί να
λά να έχει γεμάτη και γραμμική απόδοση σε όλο το δεχτεί χωρίς προβλήματα τόσο τον συνεπιβάτη όσο
φάσμα των στροφών. Παρόλα αυτά, κανείς δεν λέει και την πίσω βαλίτσα από τον κατάλογο των αξε-
όχι σε μερικούς επιπλέον ίππους, οπότε για το 2022 σουάρ.
η ισχύς του αυξήθηκε στους 165,9 ίππους (5,5 πα- Τα φρένα αναβαθμίστηκαν με μια ακτινική τρό-
ραπάνω από το προηγούμενο) δίνοντας ιδιαίτερη μπα της Brembo και τη νέα ελαφρύτερη μονάδα
βαρύτητα στις μεσαίες όπου εμφανίζεται πιο δυ- cornering ABS 9.1MP της Βosch, ενώ μικροβελτι-
νατό ακόμη και από το R1, αλλά και στη μείωση της ώσεις είχαμε και στις αναρτήσεις της ΚΥΒ, καθώς
κατανάλωσης και των ρύπων για τις προδιαγραφές το ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ απέ-
euro 5. Φυσικά διαθέτει μονόδρομο συμπλέκτη και κτησε νέο σετάρισμα για καλύτερη πληροφόρηση,
quickshifter δύο κατευθύνσεων, όπως αρμόζει σε όπως και το ρυθμιζόμενο αμορτισέρ που πλέον δι-
μια μοτοσυκλέτα αυτής της κατηγορίας. αθέτει μακρύτερο ελατήριο (+3χιλ) για περισσότε-
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα ρη πρόσφυση στις εξόδους των στροφών. Οι πε-
Όπως και ο κινητήρας, έτσι και το αλουμινένιο ντάμπρατσες ζάντες αλουμινίου φορούν πλέον τα
πλαίσιο-ψαλίδι βασίζονται στο R1, οπότε δεν υπήρ- ελαστικά Bridgestone Battlax Hypersport S22 που
χε κανένας λόγος για αλλαγές. Έχει αποδείξει άλ- ταιριάζουν ακριβώς στον χαρακτήρα της μοτοσυ-
λωστε την αξία του τόσο στη Superbike όσο και στο κλέτας, ενώ οι γωνιακές βαλβίδες που έχουν είναι
ΜΤ-10 που διαφέρει μόνο στο υποπλαίσιο (είναι μια μικρή λεπτομέρεια που κάνει τη ζωή σου λίγο
Eπιστροφή στα περιεχόμενα