Page 643 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 643
Yamaha MT-10
πιο εύκολη όταν αλλάζεις τις πιέσεις των ελαστι-
κών για τον δρόμο ή την πίστα. ΤΕΧΝΙΚΑ
Οδηγώντας ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΆ
Ο βροχερός καιρός που επικρατούσε πριν από Τύπος 4Τ, 4Κ, Υ/Ψ, 16β
998
την ημέρα της παρουσίασης δεν είχε επιτρέψει Κινητήρας Κυβισμός (κ.εκ.) 79 Χ 50,9
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
στους δρόμους της Βαλένθια να στεγνώσουν πλή- Συμπίεση (:1) 12.0
ρως. Παρόλα αυτά, η ποιοτική άσφαλτος για την Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 165.9/11.500
οποία φημίζεται η Ισπανία, παρείχε την απαραί- Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 11,4/9.000
τητη πρόσφυση που χρειάζεσαι για να σου φύγει Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
το άγχος και να έρθουν τα χαμόγελα πριν βρούμε Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 17
τα στεγνά κομμάτια. Μεγάλο ρόλο σε αυτό έπαι- Τύπος Αλουμινίου δύο δοκών
ζε φυσικά και ο φιλικός χαρακτήρας του ΜΤ-10 Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο 43χιλ,
ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ
που στις πιο ήπιες χαρτογραφήσεις σε κάνει να Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) 120
ξεχνάς ότι οδηγείς ένα γυμνό R1, αν φυσικά δεν Αν. Π / Ρυθμίσεις Αμορτισέρ ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ
Διαδρομή (χλστ.)
120
ανεβάσεις στροφές για να ακούσεις την εθιστική Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/320, 4Ε, ABS
χροιά του crossplane κινητήρα. Η απόκριση στο Φρένα Π (χλστ.) Δ/220, 2Ε, ABS
γκάζι είναι άμεση και πιο γλυκιά από πριν, ενώ ο Ελαστικά Ελαστικό Ε 120/70-17’’
Ελαστικό Π
190/55-17’’
τρόπος που αποδίδεται η δύναμη φανερώνει αμέ-
σως ότι είναι ¨γεμάτο¨ σε όλο το φάσμα των στρο-
φών και έτοιμο να σηκώσει τον μπροστινό του τρο- Μήκος (χλστ.) 2100
Πλάτος (χλστ.)
800
χό, με 1η,2η,3η και 4η, ακόμη και από τα 170χλμ/ Διαστάσεις Μεταξόνιο (χλστ.) 1400
ώρα (αν απενεργοποιήσεις το LIF). Το σταμπιλιζα- ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 835
212
Βάρος πλήρες (κιλά)
τέρ λοιπόν αποδεικνύεται ιδιαίτερα χρήσιμο όταν
προσγειώνεσαι από τα 200χλμ/ώρα, αλλά και όταν να λειτουργούν εξαιρετικά όταν το παρακάνεις τι-
τα υπερβαίνεις κατά πολύ, αφού όπως γνωρίζου- θασεύοντας γλυκά την πλούσια ροπή του κινητή-
με και από την προηγούμενη γενιά, οι 166 ίπποι ρα, ενώ τα φρένα έχουν δύναμη αλλά και σωστή
δεν δυσκολεύονται να στείλουν το κοντέρ πάνω αίσθηση για να φρενάρεις, ακόμη και αν η επόμε-
από τα 260. Εσύ το μόνο που έχεις να κάνεις εί- νη στροφή ήρθε γρηγορότερα από ό,τι φανταζό-
ναι να κρατάς το γκάζι ανοιχτό αλλάζοντας ταχύ- σουν…
τητες με το πολύ καλό quickshifter και φυσικά να Αυτό που μάλλον δεν φαντάζεσαι κοιτώντας ένα
αντιστέκεσαι στον αέρα… Το πλαίσιο είναι ακλό- streetfighter 166 ίππων είναι το πόσο ευκολοδή-
νητο κάθε στιγμή και συμβάλλει στη σταθερότη- γητο μπορεί να είναι στην πόλη. Σε αυτές τις συν-
τα του συνόλου, τόσο στις γρήγορες καμπές του θήκες θα εκτιμήσεις την όρθια θέση οδήγησης
αυτοκινητόδρομου όσο και σε ορεινές διαδρομές που δεν κουράζει τα χέρια, τις αναρτήσεις που δεν
όπου το ΜΤ-10 βρίσκεται στο στοιχείο του. Αλλά- είναι κούτσουρα, το τιμόνι που κόβει αρκετά για τα
ζει κατεύθυνση με την ίδια ευκολία που βουτά στις δεδομένα της κατηγορίας, όπως και την απουσία
εισόδους των στροφών ενώ εμπνέει εμπιστοσύ- κραδασμών που σου επιτρέπει να κινείσαι με μι-
νη ακόμη και όταν οι κλίσεις φτάσουν σε επίπε- κρές ταχύτητες χωρίς να ταλαιπωρείσαι, αποδει-
δα superbike, χωρίς όμως να σε κουράζει, απο- κνύοντας ότι το νέο ΜΤ-10 έχει ακριβώς ό,τι χρειά-
δεικνύοντας ότι δεν είναι φτιαγμένο μόνο για την ζεσαι αν λατρεύεις τη σπορ οδήγηση αλλά δεν θες
πίστα. Στις εξόδους η δύναμη περνά στο δρόμο να έχεις στο γκαράζ σου μια μοτοσυκλέτα μόνο για
χωρίς ξεσπάσματα με τα ηλεκτρονικά βοηθήματα το Σ/Κ.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα