Page 631 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 631
Triumph Street Triple 765 RS
κρότερο μεταξόνιο (1399χιλ αντί 1405). Δεν υπήρ- ΤΕΧΝΙΚΑ
χε κανένας απολύτως λόγος για περαιτέρω αλλα- ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
γές, αφού τόσο το πλαίσιο όσο και το αλουμινένιο
ψαλίδι έχουν αποδείξει την αξία τους συνδυάζοντας Τύπος 4Τ, 3Κ, Y/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.)
765
την ευελιξία με τη σταθερότητα αλλά και το χαμηλό Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 78Χ 53,4
βάρος, μιας και η 765 RS με πλήρη υγρά δεν ξεπερ- Συμπίεση (:1) 13,25
νά τα 188 κιλά. Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 128,2/12.000
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
8,1 / 9.500
Η Triumph ανέκαθεν έδινε ιδιαίτερη προσοχή Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
στον τομέα των περιφερειακών και η νέα γενιά δεν Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 15
θα μπορούσε να εξαιρείται. H 765 RS εξοπλίζεται Κατανάλωση δοκιμής (λτ./100χλμ.) 6,5
με πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις που αποτε- Τύπος Αλουμινένιο
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις USD πιρούνι 41χιλ
λούνται από το ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλ BPF πλήρως ρυθμ.
της Showa και το αμορτισέρ STX 40 της Ohlins, ενώ Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) 115
Αν. Π / Ρυθμίσεις Αμορτισέρ, πλήρως ρυθμ.
στον τομέα της πέδησης οι δαγκάνες Μ-50 της προ- Διαδρομή (χλστ.) 131
ηγουμένης γενιάς έδωσαν τη θέση τους στις κορυ- Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/310, 4Ε, ABS
Δ/220, 1E, ABS
Φρένα Π (χλστ.)
φαίες Stylema οι οποίες συνεργάζονται με την ακτι- Ελαστικό Ε 120/70-17’’
νική τρόμπα MCS και φυσικά με το νέο cornering Ελαστικά Ελαστικό Π 180/55-17’’
ABS. Κερασάκι στην τούρτα τα ελαστικά Diablo
Supercorsa SP V3 της Pirelli, μια επιλογή ιδανική Μήκος (χλστ.) 2052
τόσο για τον δρόμο όσο και για την πίστα. Διαστάσεις Πλάτος (τιμονιού χλστ.) 792
Οδηγώντας Μεταξόνιο (χλστ.) 1.399
Η απόλαυση ξεκινά με το που αφήσεις τον συμπλέ- Ύψος σέλας (χλστ.) 836
188
Βάρος (με πλήρη υγρά)
κτη και κάνεις τα πρώτα μέτρα. Ακόμη και αν βρί-
σκεσαι μέσα στην πόλη, ο τρόπος που η νέα Street ντα δύναμη σε όλο το φάσμα των στροφών για να τον
Triple κινείται στις χαμηλές ταχύτητες πραγματικά αποθεώνεις είτε κινείσαι με μια ταχύτητα πάνω, είτε
εντυπωσιάζει, αφού θυμίζει μοτοσυκλέτα μικρότε- λυσσάς με το στροφόμετρο μόνιμα στο κόκκινο φά-
ρης κατηγορίας. Ελαφριά και πολύ ευέλικτη, χωρίς σμα. Η γλυκιά απόκριση στο γκάζι έχει παραμείνει,
ίχνος κραδασμών από τον κινητήρα, σου επιτρέπει να όμως χάρη στην επιπλέον δύναμη και στο κοντύτερο
την χρησιμοποιείς καθημερινά χωρίς ποτέ να γίνεται γρανάζωμα το τρικύλινδρο διαμάντι της Triumph έγι-
δύσχρηστη, όπως ίσως θα περίμενες από μια καθαρό- νε ζωηρότερο με αποτέλεσμα να επιταχύνει ακόμη πιο
αιμη σπορ μοτοσυκλέτα. Η θέση οδήγησης δεν κου- δυνατά μέχρι το κοντέρ να φτάσει τα 235+ χλμ/ώρα.
ράζει τους καρπούς σου, ούτε οι αναρτήσεις ταλαιπω- Και αν αυτό το νούμερο δεν σε εντυπωσιάζει στην ευ-
ρούν τη μέση σου, με αποτέλεσμα να επικεντρώνεσαι θεία θα σε εντυπωσιάσει όταν στρίβεις στην τελική του
στην οδήγηση και να μην ψάχνεις απελπισμένα τρό- ταχύτητα και το Street Triple μένει απόλυτα σταθερό.
πο διαφυγής στην παραμικρή ανωμαλία της ασφάλ- Για ακόμη μια φορά η οδική συμπεριφορά της μο-
του. Το μόνο που μπορεί να σε προβληματίσει στην τοσυκλέτας είναι για σεμινάριο είτε σε ανοικτά είτε σε
πυκνή κίνηση είναι το σχετικά μικρό κόψιμο του τιμο- σφικτά κομμάτια. Φτιάχτηκε για να προσφέρει ευ-
νιού που μαζί με τους καθρέπτες που βρίσκονται στην χαρίστηση και όσο πιο γρήγορα την οδηγείς τόσο
άκρη του σε κάνουν να ¨προσέχεις¨ λίγο περισσότε- περισσότερο το καταλαβαίνεις. Αν μπορούσε να
ρο ανάμεσα από τα αυτοκίνητα. Βέβαια όταν ανοίξεις σου μιλήσει πάνω στη στροφή το μόνο που θα σου
το γκάζι το μόνο που δεν θα σκέφτεσαι θα είναι το κό- έλεγε είναι μπες με περισσότερη φόρα… ακριβώς
ψιμο του τιμονιού. Ο τρικύλινδρος κινητήρας έχει πά- σαν να οδηγείς 600άρι supersport.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα