Page 630 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 630

Triumph Street Triple 765 RS













































        της μοτοσυκλέτας.                                      Όπως και στο απερχόμενο μοντέλο, ο αναβάτης
          Κινητήρας                                           έχει στη διάθεσή του 5 διαφορετικές χαρτογραφή-
          Ο τρικύλινδρος κινητήρας ήταν ανέκαθεν ένα από  σεις για την λειτουργία του κινητήρα (Road, Sport,
        τα  δυνατά  χαρτιά  του  Street  Triple,  πόσο  μάλλον  Track,  Rider  και  Rain  με  100  ίππους)  οι  οποίες

        τώρα που είναι δυνατότερος από ποτέ, αποδίδοντας  έχουν νέες ρυθμίσεις και αλλάζουν την απόκριση
        128,2 ίππους στις 12.000 σ.α.λ και 8,1 χλγμ ροπής  του ηλεκτρονικού γκαζιού ride by wire όπως  και
        στις 9.500 σ.α.λ. Για να επιτευχθούν τα παραπάνω  την παρεμβατικότητα του traction control  (4 επί-
        νούμερα διατηρώντας όμως τη ροπάτη λειτουργία  πεδα). Το τελευταίο συνεργάζεται με μονάδα IMU
        που τον χαρακτηρίζει, το αγωνιστικό τμήμα που εί- (ακόμη και στη βασική έκδοση) για να προσφέρει

        ναι υπεύθυνο και για την εξέλιξη του κινητήρα της  σωστά τις υπηρεσίες του υπό κλίση, ενώ λειτουργεί
        Moto 2 έβαλε και πάλι το χεράκι του. Έτσι συναντά- και σαν wheelie control, έχοντας όμως δυνατότητα
        με αύξηση της συμπίεσης (13,25:1 αντί 12,65:1),  απενεργοποίησης για όσους αρέσκονται στα παιχνί-

        νέα έμβολα, πείρους  και μπιέλες, ανασχεδιασμέ- δια.  Παρά την αυξημένη απόδοση, η μέση κατανά-
        νο θάλαμο καύσης, νέες βαλβίδες  και εκκεντροφό- λωση κυμαίνεται στα γνωστά επίπεδα, με το νούμε-
        ρους αλλά και κοντύτερες σχέσεις στο κιβώτιο τα- ρο των 6,5 λίτρων/ 100χλμ να είναι απόλυτα λογικό
        χυτήτων μαζί με επίσης κοντύτερη τελική μετάδοση  για την κατηγορία.
        για ακόμη πιο άμεση απόκριση. Ο συμπλέκτης ολί-        Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
        σθησης και το quickshifter δύο κατευθύνσεων δεν        Εκτός  από  το  χρώμα  του  αλουμινένιου  πλαισί-
        θα μπορούσαν να λείπουν, ενώ  όλη η εξάτμιση μέ- ου άλλαξε ελαφρώς και η γεωμετρία της μοτοσυ-
        χρι και το τελικό είναι ανασχεδιασμένη, ώστε ο γνω- κλέτας η οποία έχει πλέον ακόμη πιο σπορ χαρα-
        στός τρικύλινδρος ήχος να συνδυάζεται με καλύτε- κτηριστικά με μικρότερη γωνία κάστερ (23,2ο αντί
        ρη ροή των καυσαερίων.                                23,9ο), μικρότερο ίχνος (96,9χιλ αντί 100χιλ) και μι-

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   625   626   627   628   629   630   631   632   633   634   635