Page 394 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 394
YAMAHA NMAX 155
που υιοθετεί την τεχνολογία CCU της Yamaha. Αυτή πους στις 8.000 και 1,4 kgm ροπής, καλύπτοντας
ανοίγει νέους διαύλους επικοινωνίας μεταξύ scooter πλέον τις Euro 5 προδιαγραφές. Είναι τεχνολογί-
και αναβάτη, καθώς κατεβάζοντας την εφαρμογή ας Blue Core με μειωμένες εσωτερικές τριβές, που
“MyRide” στο κινητό και συνδέοντάς το με Bluetooth, ωφελούν τις επιδόσεις και την κατανάλωση καυσί-
έχεις πρόσβαση σε διάφορες τεχνικές πληροφορίες μου. Στην τελευταία συμβάλει και το σύστημα start –
που αφορούν τη λειτουργία του scooter, ενώ μπο- stop, που δίνει τη δυνατότητα απενεργοποίησης από
ρείς να βρεις τη θέση που είναι σταθμευμένο. Η κουμπί στο τιμόνι, με την κατανάλωση κατά τη διάρ-
οθόνη διαθέτει ταχύμετρο, ρολόι, στάθμη καυσίμου, κεια της δοκιμής να μην ξεπερνά τα 2,7 λίτρα ανά
θερμοκρασία ψυκτικού και trip computer. 100 χιλιόμετρα. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ
Κινητήρας έχει αυξηθεί φτάνοντας τα 7,1 λίτρα, που σημαίνει
Στον κινητήρα δεν έχουμε αλλαγές με το υδρό- ότι κάνεις πάνω από 250 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα.
ψυκτο σύνολο των 155 κυβικών να αποδίδει 15 ίπ- Το σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων
Eπιστροφή στα περιεχόμενα