Page 393 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 393
YAMAHA NMAX 155
Εμφάνιση - ποιότητα κατασκευής
Μια από τις μεγαλύτερες αλλαγές έγινε στον το-
μέα της εμφάνισης. Το NMAX 155 έγινε λιγότερο
αιχμηρό, αλλά διατήρησε τη σπορ αύρα της οικο-
γένειας των ΜΑΧ. Τα πλαστικά του εμπρός μέρους
έχουν γίνει πιο «λεία» και δεν έχουμε τόσο έντο-
νες γωνίες, ενώ τα φλας συνεχίζουν να είναι εν-
σωματωμένα στη ποδιά, αλλά έχουν τοποθετη-
θεί χαμηλότερα. Η νέα σχεδίαση έχει ως στόχο τη
βελτιωμένη αεροδυναμική απόδοση, την καλύτερη
προστασία του αναβάτη από τον αέρα και τη βροχή,
αλλά και τον μειωμένο αεροδυναμικό θόρυβο κα-
τά την οδήγηση. Ο ολοκαίνουργιος, διπλός εμπρός
προβολέας είναι τεχνολογίας LED με ενσωματωμέ-
να φώτα ημέρας, ενώ ίδιας τεχνολογίας είναι και το
πίσω φωτιστικό σώμα. Θα θέλαμε να ήταν LED και
τα φλας, όπως προστάζει η μόδα της εποχής. Η κο-
ντή, φιμέ ζελατίνα δίνει μια σπορ νότα στο scooter,
αλλά αν κάποιος θέλει καλύτερη προστασία από
τον αέρα, μπορεί να επιλέξει την πιο ψηλή, διάφανη
από τον κατάλογο των έξτρα αξεσουάρ. Κάτω από τη σέλα χωράει ένα full face κράνος και
περισσεύει χώρος.
Η ποιότητα κατασκευής παραμένει στα γνωστά
υψηλά επίπεδα που μας έχει συνηθίσει η Yamaha. τούν με ασφάλεια στο έδαφος. Το άνοιγμά της γίνε-
Η εικόνα που αντικρίζεις από τη θέση του οδηγού ται με κουμπί κάτω από τον κεντρικό διακόπτη και
είναι άκρως ικανοποιητική και προσεγμένη, ενώ το αποκαλύπτεται ο αποθηκευτικός χώρος που μπορεί
φινίρισμα και η συναρμογή των μεγάλων πλαστικών να δεχθεί ένα full face κράνος και κάποια αντικεί-
τμημάτων δεν αφήνει κανένα περιθώριο για αρνη- μενα ακόμη. Στην ποδιά υπάρχει ένα ντουλαπάκι,
τικά σχόλια. Εκτός από το χαρακτηριστικό μπλε ματ, που δεν κλειδώνει και ένας ανοικτός αποθηκευτι-
το NMAX 155 είναι διαθέσιμο σε λευκό και γκρι ματ κός χώρος με παροχή ρεύματος 12V. Θα προτιμού-
χρωματισμό. σαμε να υπάρχει θύρα USB για να μη χρησιμοποι-
Άνεση – εργονομία είς αντάπτορα.
Μπορεί να έχουμε να κάνουμε με ένα μαζεμέ- Το πάτωμα δεν είναι επίπεδο, καθώς έχουμε κε-
νων διαστάσεων scooter, αλλά δεν έχουν γίνει εκ- ντρικό τούνελ, αλλά ο χώρος για τα πόδια είναι υπε-
πτώσεις στην άνεση και την ευρυχωρία. Το τιμόνι ραρκετός, ενώ υπάρχουν και δεύτερες πλατφόρμες
είναι όσο φαρδύ πρέπει ώστε να φέρνει τα χέρια αν θέλεις να… απλωθείς. Ο χώρος για τον συνεπι-
σε ξεκούραστη θέση, με το κόψιμό του να αγγίζει βάτη είναι αρκετός για τα δεδομένα της κατηγορίας
τα όρια της… υπερβολής. Η μεγάλων διαστάσε- και υπάρχουν εργονομικές χειρολαβές. Αν όμως εί-
ων σέλα, μπορεί εκ πρώτης όψεως να μη γεμίζει ναι αρκετά ψηλός, οι αγκώνες σου θα βρίσκουν στα
το μάτι με την ποσότητα του αφρώδους υλικού, αλ- γόνατά του, όταν χρειαστεί να στρίψεις πολύ το τι-
λά καταφέρνει να προσφέρει υψηλά επίπεδα άνε- μόνι. Στον εξοπλισμό του NMAX 155 περιλαμβάνε-
σης για όση ώρα χρειαστεί, ενώ η μικρή απόσταση ται πλέον και το Smart Key, για να μη χάνεις χρό-
από το έδαφος (765 χιλ.) επιτρέπει στα πόδια να πα- νο ψάχνοντας το κλειδί. Νέα είναι και η LCD οθόνη
Eπιστροφή στα περιεχόμενα