Page 395 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 395
YAMAHA NMAX 155
(VVA) εξακολουθεί να προσφέρει τις υπηρεσίες του ΤΕΧΝΙΚΑ
και στη νέα γενιά του μοντέλου, κάνοντάς το να ξε- ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
χωρίζει από τον ανταγωνισμό. Πιο συγκεκριμένα,
μετά τις 6.000 σ.α.λ, αλλάζει το βύθισμα των βαλβί- Τύπος 1K,4Τ, Υ/Ψ, 4β
155
Κυβισμός (κ.εκ.)
δων, ώστε να έχουμε δύναμη ψηλά και χαμηλή κα- Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 58 X 58,7
τανάλωση, όταν κινούμαστε με χαμηλές στροφές. Συμπίεση (:1) 11.6
Ακόμα μια προσθήκη που ανεβάζει το τεχνολογικό Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 15,1 / 8.000
1,4 / 6.500
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
υπόβαθρο του NMAX 155 είναι η υιοθέτηση συστή- Κατανάλωση (λ. / 100χλμ.) 2,7
ματος ελέγχου πρόσφυσης που μπορεί να ακούγε- Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
ται υπερβολικό για 155 κυβικά, αλλά θα σε γλυτώ- Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 7,1
σει από κάποιο απρόβλεπτο γλίστρημα. Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι
Διαδρομή (χλστ.)
100
Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο έχει δεχθεί μικρές Αναρτήσεις - Φρένα Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Δύο αμορτισέρ
85
τροποποιήσεις με στόχο την συγκέντρωση των μα- Διαδρομή (χλστ.) Δ/230, 2Ε, ABS
Φρένα Ε (χλστ.)
ζών και άρα το καλύτερο ζύγισμα του scooter. Σε Φρένα Π (χλστ.) Δ/230, 2Ε, ABS
αυτό συμβάλει και το ρεζερβουάρ που βρίσκεται
στο κεντρικό τούνελ. Στον τομέα των αναρτήσεων Ελαστικά Ελαστικό Ε 110/70-13’’
Ελαστικό Π
130/70-13’’
έχουμε δοκιμασμένες λύσεις, με το τηλεσκοπικό πι-
ρούνι να συνεργάζεται με διπλά αμορτισέρ πίσω.
Την πέδηση αναλαμβάνουν ένας δίσκος 230 χιλιο- σως τον κινητήρα, ο οποίος μπαίνει ξανά σε λειτουρ-
στών εμπρός και ένας ίδιας διαμέτρου πίσω με δα- γία μόλις ανοίξεις το γκάζι, χωρίς καθυστέρηση. Στις
γκάνες δυο εμβόλων, ενώ στάνταρ είναι το ABS. Οι χαμηλές ταχύτητες, το πολύ καλό ζύγισμα και το με-
τροχοί των 13 ιντσών φορούν ελαστικά διαστάσε- γάλο κόψιμο του τιμονιού σε βοηθούν να ελίσσεσαι
ων 110/70-13 και 130/70-13 εμπρός και πίσω αντί- με άνεση ακόμα και στα πιο στενά περάσματα, ενώ
στοιχα ενώ έχουμε μικρή αύξηση του συνολικού όταν ανοίξει ο δρόμος απολαμβάνεις τη στιβαρότη-
βάρους, το οποίο φτάνει πλέον τα 131 κιλά πλήρες τα του πλαισίου που εμπνέει εμπιστοσύνη. Σε κάθε
υγρών. σύντομη στάση βάζεις τα πράγματά σου στους απο-
Στο δρόμο θηκευτικούς χώρους και εξυμνείς την πρακτικότη-
Με το NMAX 155 συνειδητοποιείς γρήγορα ότι δεν τα που μόνο ένα scooter μπορεί να προσφέρει. Τα
χρειάζεσαι κυβικά και άλογα για να κινηθείς σβέλ- επίπεδα άνεσης που προσφέρει η σέλα και το ερ-
τα μέσα στην πόλη. Το τράβηγμα του κινητήρα είναι γονομικό τρίγωνο κοντράρουν στα ίσα μεγαλύτερα
θετικό με τα 80 χιλιόμετρα να έρχονται γρήγορα στο scooters και η μόνη ενόχληση που θα νιώσεις αφο-
κοντέρ, το οποίο θα δείξει μέχρι 115 σε κατάλλη- ρά τη σχετικά σκληρή λειτουργία των αμορτισέρ σε
λες συνθήκες. Εντυπωσιακή είναι η απουσία κραδα- έντονες κακοτεχνίες, απόρροια και της μικρής δια-
σμών σε όλο το εύρος στροφών που σε συνδυασμό μέτρου των τροχών.
με την πολύ καλή ποιότητα κύλισης κάνει ξεκούρα- Τα φρένα μας άφησαν πολύ καλές εντυπώσεις με
στη κάθε μετακίνηση. Όταν ενεργοποιείται το VVA την προοδευτικότητά τους, ενώ η δύναμή τους απο-
ανάβει η σχετική ένδειξη στην οθόνη και πράγμα- δεικνύεται και από τις μετρήσεις, καθώς χρειάστη-
τι νιώθεις τη διαφορά, με την απόκριση στο γκάζι καν 36 μέτρα για να ακινητοποιηθεί το NMAX 155
να είναι πιο άμεση και τον κινητήρα πιο πρόθυμο να από τα 80 χλμ./ώρα. Σε απότομο φρενάρισμα πανι-
ανεβάσει στροφές. Με το που σταματήσουν οι τρο- κού, η ανάδραση στις μανέτες είναι αισθητή, αλλά το
χοί να γυρίζουν, το start – stop απενεργοποιεί αμέ- ABS δεν επεμβαίνει χωρίς λόγο.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα