Page 399 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 399
TMAX 560 Tech MAX
για καλύτερη συγκέντρωση των μαζών. Το σετ ΤΕΧΝΙΚΑ
των αναρτήσεων αποτελείται από ανεστραμμέ- ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
νο πιρούνι 41 χιλιοστών και μονό αμορτισέρ με
μοχλικό, ενσωματώνοντας αναθεωρημένες ρυθ- Τύπος 4T, 2K, Υ/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.)
562
μίσεις για βελτιωμένη οδική συμπεριφορά. Στα Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 70 X 73
10,9
φρένα, δύο δίσκοι 267 χιλιοστών με τετραπίστο- Συμπίεση (:1) 47/7500
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
νες δαγκάνες μπροστά και ένας δίσκος 282 χιλι- Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 5,7/5250
οστών με δαγκάνα μονού εμβόλου πίσω, συνδυ- Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
15
άζονται με δικάναλο σύστημα ABS της Bosch. Οι Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 5,3
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
νέοι ελαφριοί τροχοί Spin Forged είναι 15 ιντσών Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 165+
και τυλίγονται με ελαστικά της Bridgestone σε δι- Τύπος Αλουμινένιο χυτό δύο δοκών
αστάσεις 120/70-15 μπροστά και 160/60-15 πί- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο
πιρούνι 41χιλ
σω. Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) 120
Στο δρόμο Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ, ΠΕ
117
Διαδρομή (χλστ.)
Με το Smart Key στην τσέπη, το ΤΜΑΧ εκκινεί Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/267, 4Ε, ABS
αυτόματα με το πάτημα της μίζας, παράγοντας το Φρένα Π (χλστ.) Δ/282, 1Ε, ABS
χαρακτηριστικό δικύλινδρο γουργουρητό. Η θέ- Ελαστικά Ελαστικό Ε 120/70-15’’
160/60-15’’
Ελαστικό Π
ση οδήγησης παραμένει σπορτιφ με τον κορμό να
τοποθετείται σε όρθια στάση πάνω στο scooter.
Τα χέρια βρίσκονται σε σωστή απόσταση από το εμπιστοσύνης στον αυτοκινητόδρομο παραμένο-
νέο αλουμινένιο τιμόνι και τα πόδια αναπαύονται ντας απόλυτα σταθερό μέχρι η έγχρωμη οθόνη να
σε ξεκούραστες GT γωνίες. H συμπεριφορά του ακουμπήσει τα κόκκινα κοντά στα 170 χλμ./ώρα τε-
TMAX ξεφεύγει από τα δεδομένα των scooter, χά- λικής. Ταξιδεύεις άνετα με μέση ωριαία 120χλμ./
ρη στο εξαιρετικό ζύγισμα του. Μέσα στην πόλη, ώρα, έχοντας λογική κατανάλωση και με τη ζελατί-
το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού και ο ζωηρός κινη- να στην ψηλή θέση να προσφέρει πολύ καλή ανε-
τήρας με την ραφιναρισμένη λειτουργία χαρίζουν μοκάλυψη, είτε μόνος είτε με δεύτερο άτομο στη
στο scooter της Yamaha ευελιξία και επιδόσεις. Το σέλα. Στις στροφές το κράτημα του ΤΜΑΧ θυμίζει
ΤΜΑΧ διαπρέπει σε καταστάσεις φανάρι-σε-φανά- μοτοσυκλέτα και είναι άμεσα αντιληπτή η δουλειά
ρι, ενώ μέσα στην κίνηση δύσκολα θα σε ακολου- που έχει πέσει σε στήσιμο-πλαίσιο. Οι αναρτήσεις
θήσει κάτι ακόμα και με την αντίστοιχη ή μεγαλύτε- έχουν νέες ρυθμίσεις για ακόμα πιο σπορ συμπε-
ρη ιπποδύναμη. Ο κινητήρας επιταχύνει γραμμικά ριφορά. Το scooter της Yamaha γράφει εντυπω-
και μαζεύει εύκολα τριψήφια νούμερα χιλιομέτρων, σιακές κλίσεις μεταφέροντας όλη την απαιτούμενη
ενώ είναι αρκετά αποδοτικός στο μεσαίο φάσμα ανατροφοδότηση στον αναβάτη και σιδερώνοντας
στροφών, αυτό δηλαδή που χρησιμοποιείται συχνό- ταυτόχρονα τις όποιες κακοτεχνίες του οδοστρώμα-
τερα. Με τη γλώσσα των αριθμών, το ΤΜΑΧ χρειά- τος. Παράλληλα, τα φρένα ανταποκρίνονται άψο-
ζεται 6,8 δευτερόλεπτα. για τα 0-100 και 4,2 δευτε- γα στις απαιτήσεις και τις δυνατότητες του μοντέ-
ρόλεπτα. για τις ρεπρίζ από τα 50 στα 100 χλμ/ώρα. λου, προσφέροντας δύναμη και υψηλά επίπεδα
Βγαίνοντας από τα αστικά τείχη, το TMAX επιδει- αίσθησης στις έντονες επιβραδύνσεις. Χαρακτη-
κνύει το μεγάλο του πλεονέκτημα, την οδηγική συ- ριστικά το ΤΜΑΧ ολοκληρώνει τη διαδικασία 100-
μπεριφορά που ξεφεύγει από τα όρια των scooter. 0 μέσα σε μόλις 40,5 μέτρα με τη λειτουργία του
Φτιαγμένο για να καταπίνει χιλιόμετρα και να κα- ABS να παραμένει καίρια αλλά διακριτική, βοηθώ-
λύπτει αποστάσεις, εμπνέει παροιμιώδη επίπεδα ντας τις επιδόσεις του συστήματος πέδησης.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα