Page 402 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 402

Yamaha Tricity 300














































        τοκίνητο είναι το χειρόφρενο. Προσφέρει σημαντική  του κινητήρα και στην αποδοτικότερη λειτουργία του.
        βοήθεια όταν σταθμεύεις σε κεκλιμένες επιφάνειες  Παρά το αυξημένο βάρος σε σχέση με το XMAX, η
        και βρίσκεται στην αριστερή πλευρά της ποδιάς, εκεί  κατανάλωση παραμένει σε χαμηλά επίπεδα, αφού η

        όπου στα σκούτερ συνήθως συναντάμε ντουλαπάκι.        μέση τιμή στη διάρκεια της δοκιμής ανήλθε στα 3,8
          Κινητήρας                                           λίτρα/100χλμ. Σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ 13 λί-
          Η καρδιά του Tricity 300 είναι γνωστή, αφού προ- τρων έχεις την αυτονομία που χρειάζεσαι για μεγάλες
        έρχεται από το XMAX 300 και έχει αποδείξει την αξία  διαδρομές, χωρίς συχνές στάσεις στα βενζινάδικα.
        της, συνδυάζοντας επιδόσεις, αξιοπιστία αλλά και οι-   Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
        κονομία.  Ο  υγρόψυκτος  κινητήρας  292  κ.εκ  Blue    Το  ατσάλινο πλαίσιο του Tricity κατασκευάζεται από
        Core, και σε αυτή την περίπτωση αποδίδει 27,6 ίπ- σωλήνες μικρής διαμέτρου για να επιτευχθεί ο επιθυ-
        πους στις 7.250 σ.α.λ. και 2.95 χλγμ ροπής στις 5.750  μητός συνδυασμός ακαμψίας-βάρους , ενώ η κατανο-

        σ.α.λ., φέρει όμως μικρές αλλαγές ώστε να ταιριάζει  μή του τελευταίου μοιράζεται 50-50 (με τον αναβάτη)
        με τον χαρακτήρα του νέου μοντέλου και να κινεί το  στο εμπρός και πίσω μέρος, ώστε να συνδυάζεται η
        βαρύτερο Tricity με αξιοπρέπεια.                      σταθερότητα με την ευελιξία, παρά το βάρος των 239
          Έτσι  συναντάμε  ανασχεδιασμένο  θάλαμο  καύσης  κιλών (πλήρες). Μεγάλο ρόλο σε αυτό παίζει το μπρο-
        και θυρίδα εισαγωγής, νέα χαρτογράφηση και διαφο- στινό σύστημα συνδυασμένης κλίσης τροχών (LMW)
        ρετική γωνία ψεκασμού για το μπεκ 12 οπών, με στόχο  της Yamaha, το οποίο μας είχε εντυπωσιάσει με την
        την ισχυρή απόδοση στο χαμηλό μεσαίο φάσμα στρο- απόδοσή του τόσο στα μικρότερα Tricity όσο και στο
        φών. Οι απώλειες ισχύος είναι μειωμένες χάρη στο  NIKEN. Το Tricity 300 διαθέτει διπλά πιρούνια με δι-
        σύστημα λίπανσης με ημίξηρο κάρτερ, ενώ ένας νέος  αδρομή 100χιλ τοποθετημένα στην εσωτερική πλευ-
        θερμοστάτης συμβάλλει στην ταχύτερη προθέρμανση  ρά κάθε τροχού, με το μετατρόχιο να βρίσκεται στα

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   397   398   399   400   401   402   403   404   405   406   407