Page 407 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 407

Sym Maxsym 400



        δυνσης έχουν αναλάβει με επιτυχία το πίσω μεγάλο
        wave δισκόφρενο 275 χιλιοστών, οι εμπρός διπλοί          ΤΕΧΝΙΚΑ
                                                                 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        wave  δίσκοι  των  275  χιλιοστών  με  τις  ακτινωτές
        4πίστονες δαγκάνες και τα σωληνάκια υψηλής πί-           Τύπος                            4T, 1K, Υ/Ψ
                                                                                                         399
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
        εσης. Σε συνδυασμό με το δικάναλο σύστημα ABS           Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   83 Χ 738
                                                                                                         10,5
        εξασφαλίζουν  μικρές  αποστάσεις  ακινητοποίησης         Συμπίεση (:1)                       34/6750
                                                                 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
        του  scooter,  ενώ  το  σύστημα  EBL  (Engine  Brake     Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                   Απρ-50
        Light) αναβοσβήνει συνεχώς τα οπίσθια φλας, προ-         Τροφοδοσία                     Ηλ.Ψεκασμός
                                                                                                           13
        ειδοποιώντας τα υπόλοιπα οχήματα σε περίπτωση            Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)          4,5
                                                                 Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
        απότομου  φρεναρίσματος.  Οι  πολυάκτινες  ζάντες        Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)             150+
        ελαφρού κράματος φορούν ελαστικά με διαστάσεις           Τύπος                    Ατσάλινο σωληνωτό
        120/70R15 εμπρός και 160/60R14 πίσω.                     Αν. Ε / Ρυθμίσεις   Τηλεσκοπικό πιρούνι 41χιλ
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                         120
          Στο δρόμο                                             Αναρτήσεις - Φρένα   Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Διπλό αμορτισέρ, ΠΕ
                                                                                                         108
          Οι compact διαστάσεις του Maxsym προσφέρουν            Διαδρομή (χλστ.)            2Δ/275, 4Ε, ABS
                                                                 Φρένα Ε (χλστ.)
        ένα  εκπληκτικό  πλεονέκτημα  στο  κάτοχο  του,  σε      Φρένα Π (χλστ.)               Δ/275, 1Ε,ABS
        ότι έχει να κάνει με την ευκολία κίνησης στον πυ-
        κνό αστικό ιστό. Φυσικά σε αυτό, καθοριστικό ρό-        Ελαστικά    Ελαστικό Ε            120/70-15’’

        λο παίζει η βελτιωμένη κατανομή βάρους που επι-          Ελαστικό Π                       160/60-14’’
        τρέπει τον καλύτερο έλεγχο στην οδήγηση, ακόμη
        και με συνεπιβάτη. Πράγματι το Maxsym καταφέρ-        Σε διαδρομές μεγάλων αποστάσεων, θα μεταφέρει
        νει να κρύβει επιτυχώς τα κιλά του και θυμίζει κατα-  χωρίς δυσκολία οδηγό και συνεπιβάτη, ενώ η άνε-
        σκευή μικρότερων κυβικών, όσον αφορά την ευκο-        ση είναι δεδομένη χάρη στην αφράτη σέλα, τη ξε-
        λία που προσφέρει στον αναβάτη. Επιτόπιοι ελιγμοί     κούραστη θέση οδήγησης και τη ψηλή ζελατίνα που
        και εναλλαγές κατευθύνσεων ανήκουν στο καθημε-        ρυθμίζεται πανεύκολα με το χέρι σε δύο θέσεις, κα-
        ρινό μενού δυνατοτήτων του Maxsym, που εκπλήσ-        λύπτοντας επαρκώς μέχρι και υψηλόσωμους αναβά-
        σει με την ευελιξία του. Ο κινητήρας είναι το σημείο   τες. Οι αναρτήσεις διατηρούν σταθερό και ευθύβολο
        κλειδί  και  προσφέρει  απολαυστικές  επιταχύνσεις,   το scooter, αποτρέποντας τις επιπτώσεις των ανωμα-

        όποτε ο αναβάτης αποφασίσει να ανοίξει το γκάζι, τό-  λιών του εδάφους να περνούν στον αναβάτη. Η από-
        σο από στάση όσο και σε ρεπρίζ. Το Maxsym ξεκινά-     σβεση, αν και όχι ιδιαίτερα προοδευτική, είναι απο-
        ει δυνατά σε κάθε φανάρι και οι 34 ίπποι κατεβάζουν   τελεσματική και το μόνο που ίσως ενοχλήσει είναι η
        αρκετά γρήγορα τα 160 ‘’κοντερίσια’’. Με 0-100 σε     λειτουργία της πίσω ανάρτησης σε συνεχόμενες κα-
        8,8 και 50-100 σε 6,2 δευτερόλεπτα, η ύπαρξη του      κοτεχνίες του οδοστρώματος. Αυτό συμβαίνει γιατί οι
        traction control μόνο διακοσμητική δεν είναι, ειδι-   άνθρωποι της SYM έδωσαν μια πιο σφιχτή γενικά αί-
        κά σε ολισθηρό οδόστρωμα. Ο μονοκύλινδρος έχει        σθηση στις αναρτήσεις του Maxsym και το μεγαλό-
        ακαριαία απόκριση αλλά γλυκιά λειτουργία και δεν      σωμο scooter δε θα λυγίσει εύκολα υπό πίεση, ενώ

        μεταφέρει κραδασμούς ούτε όταν δουλεύει στα ψη-       θα αποδειχτεί πιο στιβαρό στις στροφές από άλλα
        λά, ενώ από πλευράς απόδοσης δεν βαρυγκωμά ού-        scooter της κατηγορίας, χάρη σε αυτή τους την ιδι-
        τε όταν βρεθούν δύο άτομα στη σέλα του Maxsym.        ότητα.









                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   402   403   404   405   406   407   408   409   410   411   412