Page 407 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 407
Sym Maxsym 400
δυνσης έχουν αναλάβει με επιτυχία το πίσω μεγάλο
wave δισκόφρενο 275 χιλιοστών, οι εμπρός διπλοί ΤΕΧΝΙΚΑ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
wave δίσκοι των 275 χιλιοστών με τις ακτινωτές
4πίστονες δαγκάνες και τα σωληνάκια υψηλής πί- Τύπος 4T, 1K, Υ/Ψ
399
Κυβισμός (κ.εκ.)
εσης. Σε συνδυασμό με το δικάναλο σύστημα ABS Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 83 Χ 738
10,5
εξασφαλίζουν μικρές αποστάσεις ακινητοποίησης Συμπίεση (:1) 34/6750
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
του scooter, ενώ το σύστημα EBL (Engine Brake Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) Απρ-50
Light) αναβοσβήνει συνεχώς τα οπίσθια φλας, προ- Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
13
ειδοποιώντας τα υπόλοιπα οχήματα σε περίπτωση Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 4,5
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
απότομου φρεναρίσματος. Οι πολυάκτινες ζάντες Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 150+
ελαφρού κράματος φορούν ελαστικά με διαστάσεις Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
120/70R15 εμπρός και 160/60R14 πίσω. Αν. Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι 41χιλ
Διαδρομή (χλστ.)
120
Στο δρόμο Αναρτήσεις - Φρένα Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Διπλό αμορτισέρ, ΠΕ
108
Οι compact διαστάσεις του Maxsym προσφέρουν Διαδρομή (χλστ.) 2Δ/275, 4Ε, ABS
Φρένα Ε (χλστ.)
ένα εκπληκτικό πλεονέκτημα στο κάτοχο του, σε Φρένα Π (χλστ.) Δ/275, 1Ε,ABS
ότι έχει να κάνει με την ευκολία κίνησης στον πυ-
κνό αστικό ιστό. Φυσικά σε αυτό, καθοριστικό ρό- Ελαστικά Ελαστικό Ε 120/70-15’’
λο παίζει η βελτιωμένη κατανομή βάρους που επι- Ελαστικό Π 160/60-14’’
τρέπει τον καλύτερο έλεγχο στην οδήγηση, ακόμη
και με συνεπιβάτη. Πράγματι το Maxsym καταφέρ- Σε διαδρομές μεγάλων αποστάσεων, θα μεταφέρει
νει να κρύβει επιτυχώς τα κιλά του και θυμίζει κατα- χωρίς δυσκολία οδηγό και συνεπιβάτη, ενώ η άνε-
σκευή μικρότερων κυβικών, όσον αφορά την ευκο- ση είναι δεδομένη χάρη στην αφράτη σέλα, τη ξε-
λία που προσφέρει στον αναβάτη. Επιτόπιοι ελιγμοί κούραστη θέση οδήγησης και τη ψηλή ζελατίνα που
και εναλλαγές κατευθύνσεων ανήκουν στο καθημε- ρυθμίζεται πανεύκολα με το χέρι σε δύο θέσεις, κα-
ρινό μενού δυνατοτήτων του Maxsym, που εκπλήσ- λύπτοντας επαρκώς μέχρι και υψηλόσωμους αναβά-
σει με την ευελιξία του. Ο κινητήρας είναι το σημείο τες. Οι αναρτήσεις διατηρούν σταθερό και ευθύβολο
κλειδί και προσφέρει απολαυστικές επιταχύνσεις, το scooter, αποτρέποντας τις επιπτώσεις των ανωμα-
όποτε ο αναβάτης αποφασίσει να ανοίξει το γκάζι, τό- λιών του εδάφους να περνούν στον αναβάτη. Η από-
σο από στάση όσο και σε ρεπρίζ. Το Maxsym ξεκινά- σβεση, αν και όχι ιδιαίτερα προοδευτική, είναι απο-
ει δυνατά σε κάθε φανάρι και οι 34 ίπποι κατεβάζουν τελεσματική και το μόνο που ίσως ενοχλήσει είναι η
αρκετά γρήγορα τα 160 ‘’κοντερίσια’’. Με 0-100 σε λειτουργία της πίσω ανάρτησης σε συνεχόμενες κα-
8,8 και 50-100 σε 6,2 δευτερόλεπτα, η ύπαρξη του κοτεχνίες του οδοστρώματος. Αυτό συμβαίνει γιατί οι
traction control μόνο διακοσμητική δεν είναι, ειδι- άνθρωποι της SYM έδωσαν μια πιο σφιχτή γενικά αί-
κά σε ολισθηρό οδόστρωμα. Ο μονοκύλινδρος έχει σθηση στις αναρτήσεις του Maxsym και το μεγαλό-
ακαριαία απόκριση αλλά γλυκιά λειτουργία και δεν σωμο scooter δε θα λυγίσει εύκολα υπό πίεση, ενώ
μεταφέρει κραδασμούς ούτε όταν δουλεύει στα ψη- θα αποδειχτεί πιο στιβαρό στις στροφές από άλλα
λά, ενώ από πλευράς απόδοσης δεν βαρυγκωμά ού- scooter της κατηγορίας, χάρη σε αυτή τους την ιδι-
τε όταν βρεθούν δύο άτομα στη σέλα του Maxsym. ότητα.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα