Page 411 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 411

Thrust Motor Explorer 300


        ση οδήγησης και από την πρώτη στιγμή καταλαβαί-          ΤΕΧΝΙΚΑ
        νεις ότι η συμβίωση μαζί του θα είναι ευχάριστη.         ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        Ο κινητήρας συνεργάζεται αρμονικά με τη μετάδο-
        ση και δεν χρειάζεται να ανεβάσει πολλές στροφές         Τύπος                        4Τ, 1Κ, Y/Ψ, 4β
                                                                                                         276
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
        για να ξεκινήσει το scooter να κινείται. Αυτό κάνει     Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   Δ.Α
                                                                                                          Δ.Α
        και πιο εύκολη την κίνηση με χαμηλές ταχύτητες,          Συμπίεση (:1)                     27 / 8.000
                                                                 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
        αφού μπορείς να ελέγχεις με ακρίβεια το γκάζι χω-        Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                2,4 / 7.000
        ρίς απότομες επιταχύνσεις. Το μεγάλο κόψιμο του          Τροφοδοσία                    Ηλ. Ψεκασμός
                                                                 Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
                                                                                                           15
        τιμονιού, σου επιτρέπει να ελίσσεσαι με άνεση ανά-       Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                 4,3
        μεσα στα αυτοκίνητα και δύσκολα θα ακινητοποιη-          Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)              130
        θείς. Μόλις το φανάρι ανάψει πράσινο, το Explorer        Τύπος                Ατσάλινο χωροδικτύωμα
        επιταχύνει ομαλά μέχρι τα 30-35 χιλιόμετρα και πιο       Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις      Πιρούνι 37 χιλ.
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                          Δ.Α
        έντονα από εκεί και πέρα με τα πρώτα 100 χιλιό-         Αναρτήσεις - Φρένα   Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Διπλά αμορτισέρ
                                                                                                          Δ.Α
        μετρα έρχονται σε 14, 5 δευτερόλεπτα. Η ποιότη-          Διαδρομή (χλστ.)            2Δ/260, 4Ε, ΑBS
                                                                 Φρένα Ε (χλστ.)
        τα κύλισης και η σταθερότητα, όταν τα χιλιόμετρα         Φρένα Π (χλστ.)              Δ/230, 2Ε, ΑBS
        ανέβουν, βρίσκεται σε πολύ καλό επίπεδο και εί-
        ναι αντίστοιχη ακριβότερων και μεγαλύτερου κυβι-        Ελαστικά    Ελαστικό Ε          120/70-R15’’
                                                                                                140/70-R14’’
                                                                 Ελαστικό Π
        σμού scooter.
          Δικαίως χαρακτηρίζεται GT scooter, καθώς η προ-
        στασία από τον αέρα είναι πολύ καλή και μπορείς
        άνετα να βγεις σε ανοιχτό δρόμο και να ταξιδέψεις.
        Διατηρεί με άνεση ταχύτητες της τάξεως των 110
        χιλιομέτρων την ώρα ενώ αν κρατήσεις ανοιχτό το
        γκάζι, το κοντέρ θα δείξει 130. Αλλάζει πανεύκο-

        λα κατεύθυνση και διαγράφει με ακρίβεια την τρο-
        χιά που έχεις ορίσει, χωρίς πλεύσεις ή ασάφειες.
        Ο εμπρός τροχός των 15 ιντσών περνά εύκολα πά-
        νω από ανωμαλίες και σε συνδυασμό με το πιρού-
        νι,  που  απορροφά  ικανοποιητικά  ότι  βρεθεί  στο
        δρόμο του, δίνουν πόντους στην άνεση και την ευ-      Δύο δίσκους εμπρός δεν συναντάς συχνά σε
        στάθεια. Η λειτουργία των αμορτισέρ είναι κάπως       scooter 300 κυβικών.

        σκληρή, αλλά σε λογικά πλαίσια.
          Πολύ καλή είναι και η απόδοση των φρένων τα
        οποία έχουν προοδευτική λειτουργία, ενώ η δύ-
        ναμή  τους  πιστοποιήθηκε  και  από  το  V-Box  κα-
        θώς χρειάστηκαν 27,2 μέτρα για την ακινητοποί-
        ηση από τα 80 χλμ. / ώρα. Θα θέλαμε το ABS να
        ήταν λιγότερο παρεμβατικό στον πίσω τροχό, κα-
        θώς ενεργοποιείται σχετικά εύκολα και “αμολάει”
        αρκετά. Στον εμπρός τροχό δεν είχαμε κανένα πρό-
        βλημα με την παρέμβασή του να είναι υποδειγμα-        Η έκδοση που είχαμε στη διάθεσή μας έχει

        τική.                                                 ασύρματο κλειδί.
                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   406   407   408   409   410   411   412   413   414   415   416