Page 414 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 414
Yamaha Xmax125
νιού. Το Χmax διαθέτει keyless σύστημα, με ναμη του κινητήρα κινεί ικανοποιητικά το μοντέλο
όλες τις λειτουργίες να γίνονται μέσω ενός πε- για το χαρακτήρα και τα κυβικά του, με το αυτόματο
ριστροφικού διακόπτη, ενώ υπάρχουν και δυο κιβώτιο CVT να έχει κλιμάκωση που κρατάει ψηλά
κουμπιά που ανοίγουν τη σέλα και το αριστερό τις στροφές του κινητήρα. Ταυτόχρονα η λειτουργία
ντουλαπάκι που φέρει πρίζα 12V. Η δεξιά θήκη Start&Stop κι οι αλλαγές για τις αυστηρότερες προ-
αποθήκευσης δεν κλειδώνει, επιτρέποντας εύκο- διαγραφές που δέχτηκε ο κινητήρας έχουν θετικό
λη και γρήγορη πρόσβαση σε αντικείμενα που μπο- αντίκτυπο στην κατανάλωση καυσίμου, με τη μέ-
ρούν να χρειαστούν στην ζούγκλα της καθημερινής ση τιμή της να κυμαίνεται στα 2,9 λτ/100χμλ. Με το
μετακίνησης. ρεζερβουάρ στα 13 λίτρα, η αυτονομία του μοντέ-
Κινητήρας λου μπορεί να ξεπεράσει τα 400 χιλιόμετρα, αραιώ-
Το scooter κινεί ο νέος Blue Core κινητήρας νοντας αισθητά τις επισκέψεις στο βενζινάδικο. Τέ-
124,66 κυβικών εκατοστών που δέχτηκε όλες τις λος, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης θα αποτρέψει
απαραίτητες μετατροπές, ώστε να εναρμονιστεί με επικίνδυνες συμπεριφορές σε ολισθηρά οδοστρώ-
τη νόρμα των Euro 5 προδιαγραφών. Με το σύστη- ματα, δίνοντας όμως πάντα τη δυνατότητα πλήρους
μα μεταβλητού χρονισμού VVA και νέο εκκεντρο- απενεργοποίησης του.
φόρο βελτιώθηκε η απόκριση του μοτέρ, με την Πλαίσιο- Αναρτήσεις-Φρένα
ισχύ του να φτάνει στους 12,2 ίππους στις 8.000 Το πλαίσιο της γκάμας Xmax έχει κατασκευαστεί
στροφές και τα 1,1 kgm ροπής 6.250 σ.α.λ. Η δύ- με γνώμονα την ισορροπία μεταξύ ευελιξίας και
Eπιστροφή στα περιεχόμενα