Page 419 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 419
Zontes E350
νεργοποιηθεί από το μενού της οθόνης. ΤΕΧΝΙΚΑ
Το πλαίσιο είναι παραδοσιακά ατσάλινο σωληνω- ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
τό και συνεργάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χι-
λιοστών με δυο τιμονόπλακες (μια διάταξη που συ- Τύπος 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 4β
349
Κυβισμός (κ.εκ.)
ναντάμε στις μοτοσυκλέτες) και διπλά αμορτισέρ με Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α
Δ.Α
ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίων. Στον τομέα Συμπίεση (:1) 37 / 7.500
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
των φρένων έχουμε έναν δίσκο 268 χιλ. εμπρός με Ροπή (kg-m / σ.α.λ.) 3,87 / 6.000
τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα της J.Juan και έναν Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
16,5
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
265 χιλ. πίσω με δαγκάνα δύο εμβόλων. Παραδοσι- Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 4
ακά τουριστικές θα λέγαμε είναι οι διαστάσεις των Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) Δ.Α
τροχών στις 15 και 14 ίντσες με τα ελαστικά να είναι Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
120/70-15 και 140/70-14 εμπρός και πίσω αντίστοι- Αν. Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι 41χιλ.
Διαδρομή (χλστ.)
190
χα. Το βάρος των 198 «γεμάτων» κιλών ως απόλυ- Αναρτήσεις - Φρένα Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Δύο αμορτισέρ
Δ.Α
το νούμερο είναι ελαφρώς αυξημένο σε σχέση με Διαδρομή (χλστ.) Δ/268, 4Ε, ABS
Φρένα Ε (χλστ.)
τους άμεσους ανταγωνιστές του Zontes E350, αλ- Φρένα Π (χλστ.) Δ/265, 2Ε, ABS
λά δικαιολογείται από το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ.
Οδηγώντας Ελαστικά Ελαστικό Ε 120/70-15’’
Ελαστικό Π
140/70-14’’
Από την πρώτη στιγμή που θα βρεθείς στη σέλα
του αντιλαμβάνεσαι ότι το Ε350 έχει φτιαχτεί για
να καλύπτει αποστάσεις, χωρίς καμία παραχώρη- σηκώνοντας την ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατί-
ση στον τομέα της πρακτικότητας, που είναι άλλω- να στην ψηλή θέση (+10 cm), ο αέρας περνά πά-
στε το δυνατότερο σημείο ενός scooter. Μόλις οι νω από το κράνος και ο θόρυβος μειώνεται σε πο-
τροχοί άρχισαν να κυλούν μας εντυπωσίασε η αθό- λύ μεγάλο βαθμό, για πιο ξεκούραστο ταξίδι. Στον
ρυβη και χωρίς κραδασμούς λειτουργία του κινητή- επαρχιακό μπορείς να έχεις επιλεγμένο το Eco για
ρα, ο οποίος συνεργάζεται αρμονικά με τη σωστά μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου και ήπια απόκρι-
ρυθμισμένη μετάδοση. Δεν χρειάζεται να ανεβά- ση, ενώ όταν χρειαστεί να προσπεράσεις, η χαρτο-
σει πολλές στροφές για να ξεκινήσεις να κινείσαι, γράφηση περνάει αυτόματα στο Sport mode, μό-
ενώ τα νούμερα στο ψηφιακό κοντέρ ανεβαίνουν λις οι στροφές του κινητήρα ανέβουν πάνω από
σβέλτα και γραμμικά με τα πρώτα 100 χλμ. / ώρα τις 7.000.
από στάση να έρχονται σε 9,8 δευτερόλεπτα. Ταυ- Η ρύθμιση των αναρτήσεων είναι ελαφρώς προς
τόχρονα μπορείς να ελέγχεις με ακρίβεια την ταχύ- το σκληρό, αλλά αυτό θα προβληματίσει μόνο σε
τητά σου ανάμεσα στα αυτοκίνητα, καθώς οι εντο- έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες του οδοστρώματος,
λές που δίνεις από το δεξί γκρίπ μεταφράζονται με καθώς σε κάθε άλλη περίπτωση αποσβαίνουν ικα-
σαφήνεια. Λόγου του όγκου είναι πιο εύκολο να νοποιητικά προσφέροντας πολύ καλή πληροφό-
εγκλωβιστείς ανάμεσα στην πυκνή κίνηση, αλλά ρηση και ομοιογένεια ακόμα κι όταν στρίβεις με
αυτό είναι κάτι που συμβαίνει με όλα τα μεγάλα GT υψηλές ταχύτητες. Εξαιρετικές εντυπώσεις μας
scooter. Αφήνοντας πίσω σου το μποτιλιάρισμα και άφησαν τα φρένα καθώς έχουν δυνατό αρχικό δά-
βγαίνοντας σε ανοιχτό δρόμο, κινείσαι εύκολα με γκωμα, πολύ καλή αίσθηση και προοδευτικότητα που
120 - 130 χλμ./ώρα απολαμβάνοντας υψηλή ποιό- σου επιτρέπει να φρενάρεις με ακρίβεια σε κάθε οδό-
τητα κύλισης και κορυφαία κάλυψη από τον αέρα, στρωμα, ενώ η δύναμή τους επιβεβαιώθηκε και από
ενώ μπορείς να απλώσεις τα πόδια στις κεκλιμέ- τις μετρήσεις μας καθώς χρειάζονται 45,5 μέτρα για
νες πλατφόρμες για μεγαλύτερη άνεση. Μάλιστα, την ακινητοποίηση από τα 100 χλμ. / ώρα.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα