Page 410 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 410
Thrust Motor Explorer 300
κυβικών κατασκευάζεται από την TARO και αποδί- τηλεσκοπικό πιρούνι 37 χιλιοστών και διπλά αμορ-
δει 27 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 24 Nm ροπής τισέρ πίσω, με ξεχωριστό δοχείο αζώτου, που ρυθ-
στις 7.000 σ.α.λ, με τον κύλινδρο να έχει κεραμι- μίζονται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Η
κή επίστρωση για μειωμένες τριβές και αυξημένη μεγάλη έκπληξη έρχεται από τον τομέα των φρέ-
αξιοπιστία, ενώ η τροφοδοσία του γίνεται με ηλε- νων καθώς στο εμπρός μέρος έχουμε όχι έναν,
κτρονικό ψεκασμό της Delphi. Στο ρελαντί παρα- όπως συνηθίζεται, αλλά δυο δίσκους 260 χιλιοστών
τηρήσαμε κάποιος κραδασμούς, αλλά αυτοί είχαν με τετραπίστονες δαγκάνες και έναν δίσκο 230 χι-
μειωθεί αισθητά μέχρι να το επιστρέψουμε, οπό- λιοστών πίσω με δαγκάνα 2 εμβόλων. Το ABS δεν
τε μάλλον οφείλονται στο γεγονός ότι το συγκεκρι- θα μπορούσε να λείπει από τον εξοπλισμό του. Ένα
μένο scooter είχε διψήφιο αριθμό χιλιομέτρων στο ακόμα στοιχείο που διαφοροποιεί το Explorer 300
οδόμετρο, άρα ο κινητήρας δεν είχε στρωθεί ακό- από άλλα scooter της κατηγορίας είναι και η διά-
μα. σταση των τροχών καθώς έχουμε 15 και 14 ίντσες
Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μετρήσαμε κατανά- εμπρός και πίσω αντίστοιχα με ελαστικά 120/70-15
λωση 4,3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, που τοποθετεί- και 140/70-14. Το βάρος του είναι σχετικά μικρό με
ται στο άνω άκρο της κατηγορίας, αλλά το νούμερο τη ζυγαριά να σταματά στα 176 κιλά γεμάτο, ενώ
αυτό μπορεί να οφείλεται στο άστρωτο μοτέρ και θα η προσεγμένη κατανομή του, σου δίνει ακόμα πιο
πέσει με πιο οικονομική οδήγηση. Σε συνδυασμό ελαφριά αίσθηση και βοηθάει όταν χρειαστεί να με-
με το ρεζερβουάρ των 15 λίτρων δίνει αυτονομία τακινήσεις το scooter με τα χέρια.
που ξεπερνά τα 300 χιλιόμετρα. Στο δρόμο
Πλαίσιο – αναρτήσεις - φρένα Το Explorer 300 σε υποδέχεται θερμά μόλις ανέ-
Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο συνεργάζεται με βεις στη σέλα του με την ευρύχωρη και άνετη θέ-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα