Page 406 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 406
Sym Maxsym 400
έχει επιφορτιστεί με την κίνηση του, έχει χωρητι- ναι μια αρκετά ικανοποιητική τιμή για τα δεδομένα
κότητα 399 κυβικών εκατοστών. Με προσήλωση της κατηγορίας και προσφέρει αυτονομία περίπου
στις λεπτομέρειες, η SYM είχε σαν αποτέλεσμα, την 300 χιλιομέτρων μετά από κάθε γέμισμα στο 13-λι-
επίτευξη χαμηλότερων απωλειών ισχύος από τρι- τρο ρεζερβουάρ καυσίμων.
βές σε υψηλές θερμοκρασίες. Ιδιαίτερη προσοχή Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
έχει δοθεί στη μείωση του βάρους του εκκεντρο- Το Maxsym 400 δομείται γύρω από ένα ατσάλι-
φόρου, στο σχεδιασμό της εξάτμισης και στο φίλ- νο σωληνωτό πλαίσιο, το οποίο έχει κατασκευαστεί
τρο αέρος εξασφαλίζοντας δυναμική απόδοση του από νέα υλικά που προσθέτουν ακαμψία και μει-
κινητήρα από τις χαμηλές στροφές και χαμηλή κα- ώνουν το βάρος. Στην κατηγορία των GT scooter,
τανάλωση καυσίμου, ικανοποιώντας παράλληλα τα οι αναρτήσεις πρέπει να συμβάλλουν καθοριστικά
αυστηρά όρια εκπομπής καυσαερίων Euro 5. Ο εξε- στην άνεση. Στην περίπτωση του νέου Maxsym, το
λιγμένος κινητήρας αποδίδει 34 ίππους και 4 kg-m εμπρόσθιο τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χιλιοστών με δι-
ροπής, ενώ η προσθήκη συστήματος ελέγχου πρό- αδρομή 120 χιλιοστά και τα διπλά αμορτισέρ πίσω
σφυσης – μπορεί να απενεργοποιηθεί- παρέχει επι- με τη ρυθμιζόμενη προφόρτιση και διαδρομή 108
πλέον ασφάλεια σε ολισθηρές συνθήκες. Η μέση χιλιοστών, προσφέρουν σίγουρο κράτημα και ποι-
κατανάλωση των 4,4 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα εί- ότητα κύλισης. Τη δύσκολη αποστολή της επιβρά-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα