Page 406 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 406

Sym Maxsym 400

















































        έχει επιφορτιστεί με την κίνηση του, έχει χωρητι- ναι μια αρκετά ικανοποιητική τιμή για τα δεδομένα
        κότητα  399  κυβικών  εκατοστών.  Με  προσήλωση  της κατηγορίας και προσφέρει αυτονομία περίπου
        στις λεπτομέρειες, η SYM είχε σαν αποτέλεσμα, την  300 χιλιομέτρων μετά από κάθε γέμισμα στο 13-λι-
        επίτευξη χαμηλότερων απωλειών ισχύος από τρι- τρο ρεζερβουάρ καυσίμων.

        βές  σε  υψηλές  θερμοκρασίες.  Ιδιαίτερη  προσοχή     Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
        έχει δοθεί στη μείωση του βάρους του εκκεντρο-         Το Maxsym 400 δομείται γύρω από ένα ατσάλι-
        φόρου, στο σχεδιασμό της εξάτμισης και στο φίλ- νο σωληνωτό πλαίσιο, το οποίο έχει κατασκευαστεί
        τρο αέρος εξασφαλίζοντας δυναμική απόδοση του  από νέα υλικά που προσθέτουν ακαμψία και μει-
        κινητήρα από τις χαμηλές στροφές και χαμηλή κα- ώνουν το βάρος. Στην κατηγορία των GT scooter,
        τανάλωση καυσίμου, ικανοποιώντας παράλληλα τα  οι αναρτήσεις πρέπει να συμβάλλουν καθοριστικά
        αυστηρά όρια εκπομπής καυσαερίων Euro 5. Ο εξε- στην άνεση. Στην περίπτωση του νέου Maxsym, το
        λιγμένος κινητήρας αποδίδει 34 ίππους και 4 kg-m  εμπρόσθιο τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χιλιοστών με δι-

        ροπής, ενώ η προσθήκη συστήματος ελέγχου πρό- αδρομή 120 χιλιοστά και τα διπλά αμορτισέρ πίσω
        σφυσης – μπορεί να απενεργοποιηθεί- παρέχει επι- με τη ρυθμιζόμενη προφόρτιση και διαδρομή 108
        πλέον ασφάλεια σε ολισθηρές συνθήκες. Η μέση  χιλιοστών, προσφέρουν σίγουρο κράτημα και ποι-
        κατανάλωση των 4,4 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα εί- ότητα κύλισης. Τη δύσκολη αποστολή της επιβρά-









                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   401   402   403   404   405   406   407   408   409   410   411