Page 403 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 403
Yamaha Tricity 300
470χιλ και την γωνία στρέψης του τιμονιού να αγγίζει ΤΕΧΝΙΚΑ
τις 72 μοίρες. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
Η διάμετρος όλων των τροχών είναι 14΄΄ και εφο-
διάζονται με τα ελαστικά Batlax SC της Bridgestone, Τύπος 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 4β
292
Κυβισμός (κ.εκ.)
ενώ την πέδηση αναλαμβάνουν τρία δισκόφρενα με Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 70 Χ 75,9
10,9
σύστημα συνδυασμένης πέδησης και ABS. Συμπίεση (:1) 27.6/7.250
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
Οδηγώντας Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 2,95/5.750
Το πρώτο πράγμα που σε εντυπωσιάζει μόλις συ- Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
13
νηθίσεις την μεγαλοπρεπή εικόνα του Tricity, είναι η Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 3,8
αθόρυβη και ραφιναρισμένη λειτουργία του κινητήρα,
που ταιριάζει απόλυτα στον χαρακτήρα του. Οι σχε- Τύπος Ατσάλινο
δόν 28 ίπποι που αποδίδει δεν δυσκολεύονται με τα Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Διπλό τηλεσκοπικό
πιρούνι
επιπλέον κιλά που έχουν να διαχειριστούν και η ελα- Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) 100
στικότητά του φροντίζει ώστε να είναι θετικό σε κάθε Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Διπλό αμορτισέρ
84
Διαδρομή (χλστ.)
άνοιγμα του γκαζιού, ώστε να κινείσαι άνετα σε οποια- Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/267, ABS
δήποτε διαδρομή. Φρένα Π (χλστ.) Δ/267, ABS
Στο αστικό περιβάλλον όπου θα περάσει και το με- Ελαστικά Ελαστικό Ε 120/70-14’’
140/70-14’’
Ελαστικό Π
γαλύτερο μέρος της ζωής του, απολαμβάνεις υψηλή
ποιότητα κύλισης αφού η ελαφρώς πιο βαριά αίσθηση
(σε σχέση με ένα scooter ίδιου κυβισμού), εξαφανίζε- σης. Η ασφάλεια που προσφέρουν οι τρείς τροχοί δεν
ται μετά από λίγα λεπτά στη σέλα του. Το σύστημα συν- σε συντροφεύει μόνο στις στροφές αλλά και στο φρε-
δυασμένης κλίσης των τροχών λειτουργεί υποδειγμα- νάρισμα, καθώς η σταθερότητα είναι δεδομένη κάθε
τικά σε σημείο που σε κάνει να ξεχνάς γρήγορα ότι στιγμή. Τα φρένα του Tricity έχουν αρκετή δύναμη για
οδηγείς τρίτροχο όχημα και το Tricity αντεπεξέρχεται να σταματήσεις με ασφάλεια, όμως το σύστημα συν-
άμεσα στις εντολές σου, τόσο στις αλλαγές πορείας δυασμένης πέδησης αφαιρεί την αίσθηση από τη δε-
όσο και στις εισόδους των στροφών όπου φαίνονται ξιά μανέτα όταν πατάς ταυτόχρονα και το πίσω φρένο
τα πλεονεκτήματα του τρίτου τροχού. Δεν είναι μόνο ή το ποδόφρενο, αναλαμβάνοντας να μοιράσει την πέ-
η αίσθηση ασφάλειας που προσφέρει, αφού οδηγώ- δηση και στους μπροστινούς δίσκους. Το ABS επεμ-
ντας στους γλιστερούς δρόμους των ελληνικών αστι- βαίνει διακριτικά, όπως και το traction control που
κών κέντρων, θα διαπιστώσεις ότι μπορεί να κινηθείς πάντα είναι χρήσιμο, ιδιαίτερα σε όσους κάνουν τη με-
πολύ πιο γρήγορα από μια μοτοσυκλέτα, χωρίς άγχος τάβαση από αυτοκίνητο.
ή τον φόβο της πτώσης. Στα συνήθη ξαφνικά εμπόδια Στην πυκνή κίνηση το κόψιμο του τιμονιού επαρκεί
που μπορείς να συναντήσεις όπως λακκούβες, νερά, για επιτόπιους ελιγμούς, ενώ το πλάτος δεν εμποδί-
ή ακόμα και στις γραμμές του τραμ, το Tricity περνά ζει το πέρασμα ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, αφού δεν
ανεπηρέαστο ακόμα και υπό κλίση. διαφέρει αισθητά από ένα mega scooter. Σε αντίθε-
Και αν η άσφαλτος είναι καλή, τότε μπορείς να ξύ- ση με τα μικρότερα Tricity, το 300 μπορεί να ταξιδέψει
σεις ακόμη και γόνατο, αποδεικνύοντας τη σπουδαία χωρίς κανέναν ενδοιασμό και στον αυτοκινητόδρο-
δουλειά που έχουν κάνει οι μηχανικοί της Yamaha στο μο, με ένα ή δύο άτομα στη σέλα του. Κινείται άνε-
σχεδιασμό του μπροστινού συστήματος. Το πίσω μέ- τα, αθόρυβα και οικονομικά με ταχύτητες κοντά στα
ρος είναι πιο παραδοσιακό με τα δύο αμορτισέρ να 100-120χλμ/ώρα, αφού η δύναμη του κινητήρα επαρ-
έχουν σχετικά σφιχτή λειτουργία όπως συνηθίζεται κεί για να στείλει το κοντέρ μέχρι τα 150χλμ/ώρα σε
στα περισσότερα σκούτερ με αυτή τη διάταξη ανάρτη- ιδανικές συνθήκες.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα