Page 398 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 398

TMAX 560 Tech MAX



















































        ται συνεχώς στην τσέπη, ο αναβάτης μπορεί να εκ- λύτερη  προσομοίωση  αίσθησης  της  συμβατικής
        κινήσει το μοντέλο, να αποκτήσει πρόσβαση κάτω  γκαζιέρας. Παράλληλα επιτρέπει τη χρήση ηλε-
        από τη σέλα αλλά και να ανοίξει την τάπα του ρε- κτρονικών  βοηθημάτων  όπως  traction  control
        ζερβουάρ. Παράλληλα, για μεγαλύτερη ασφάλεια  για διατήρηση της πρόσφυσης σε ολισθηρό οδό-
        το κεντρικό σταντ κλειδώνει και δρα ως αντικλεπτι- στρωμα και cruise control για ξεκούραση του δε-
        κό, ενώ απελευθερώνεται ηλεκτρονικά μόνο μέσω  ξιού καρπού σε ταχύτητες 50 χλμ./ώρα και άνω.
        του smart key.                                        Η  οικονομικότερη-  βλ.  μέση  τιμή  κατανάλωσης
          Κινητήρας                                           5,3  λ./100χλμ.-  και  καθαρότερη  λειτουργία  λό-

          Ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 562 κ.εκ.  γω εναρμόνισης με τις Euro 5 προδιαγραφές, δεν
        με τον χαρακτηριστικό στρόφαλο των 360 μοιρών,  έχει αλλοιώσει το χαρακτηριστικό ήχο που παρά-
        αποδίδει 47 ίππους και 5,7 kg-m ροπής στις 7.500  γει το ΤΜΑΧ σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού, ενώ η
        και  5.250  σαλ.  αντίστοιχα.  Διαθέτει  δύο  ξεχω- μετάδοση στο CVT κιβώτιο γίνεται φυσικά με ιμά-
        ριστά  riding  modes  (Sport-Touring)  με  ανάλο- ντα.
        γη  διαφοροποίηση  στην  απόκριση  και  την  από-      Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
        δοση όπως μαρτυρούν και τα ονόματα τους. Το            Το μικρών διαστάσεων αλουμινένιο πλαίσιο δύο
        σύστημα  ηλεκτρονικού  γκαζιού  Y-CCT  (Yamaha  δοκών τύπου μοτοσυκλέτας σε συνδυασμό με το
        Chip Controlled Throttle) προσφέρει λεπτομερή  αλουμινένιο  ψαλίδι,  χαρίζουν  τεράστια  αντοχή
        έλεγχο του κινητήρα, ενώ φέρει αισθητήρα θέ- κρατώντας χαμηλά το συνολικό βάρος, ενώ ο κι-

        σης γκαζιού απευθείας στο γκριπ (APSG) για κα- νητήρας  είναι  τοποθετημένος  μέσα  στο  πλαίσιο
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   393   394   395   396   397   398   399   400   401   402   403