Page 398 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 398
TMAX 560 Tech MAX
ται συνεχώς στην τσέπη, ο αναβάτης μπορεί να εκ- λύτερη προσομοίωση αίσθησης της συμβατικής
κινήσει το μοντέλο, να αποκτήσει πρόσβαση κάτω γκαζιέρας. Παράλληλα επιτρέπει τη χρήση ηλε-
από τη σέλα αλλά και να ανοίξει την τάπα του ρε- κτρονικών βοηθημάτων όπως traction control
ζερβουάρ. Παράλληλα, για μεγαλύτερη ασφάλεια για διατήρηση της πρόσφυσης σε ολισθηρό οδό-
το κεντρικό σταντ κλειδώνει και δρα ως αντικλεπτι- στρωμα και cruise control για ξεκούραση του δε-
κό, ενώ απελευθερώνεται ηλεκτρονικά μόνο μέσω ξιού καρπού σε ταχύτητες 50 χλμ./ώρα και άνω.
του smart key. Η οικονομικότερη- βλ. μέση τιμή κατανάλωσης
Κινητήρας 5,3 λ./100χλμ.- και καθαρότερη λειτουργία λό-
Ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 562 κ.εκ. γω εναρμόνισης με τις Euro 5 προδιαγραφές, δεν
με τον χαρακτηριστικό στρόφαλο των 360 μοιρών, έχει αλλοιώσει το χαρακτηριστικό ήχο που παρά-
αποδίδει 47 ίππους και 5,7 kg-m ροπής στις 7.500 γει το ΤΜΑΧ σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού, ενώ η
και 5.250 σαλ. αντίστοιχα. Διαθέτει δύο ξεχω- μετάδοση στο CVT κιβώτιο γίνεται φυσικά με ιμά-
ριστά riding modes (Sport-Touring) με ανάλο- ντα.
γη διαφοροποίηση στην απόκριση και την από- Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
δοση όπως μαρτυρούν και τα ονόματα τους. Το Το μικρών διαστάσεων αλουμινένιο πλαίσιο δύο
σύστημα ηλεκτρονικού γκαζιού Y-CCT (Yamaha δοκών τύπου μοτοσυκλέτας σε συνδυασμό με το
Chip Controlled Throttle) προσφέρει λεπτομερή αλουμινένιο ψαλίδι, χαρίζουν τεράστια αντοχή
έλεγχο του κινητήρα, ενώ φέρει αισθητήρα θέ- κρατώντας χαμηλά το συνολικό βάρος, ενώ ο κι-
σης γκαζιού απευθείας στο γκριπ (APSG) για κα- νητήρας είναι τοποθετημένος μέσα στο πλαίσιο
Eπιστροφή στα περιεχόμενα