Page 390 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 390

Vespa GTS Supersport 300 HPE



















































        ολοκληρώνει την premium ταυτότητα της νέας GTS. με  αντικραδασμικό  άξονα  για  λιγότερους  κραδα-
          Κινητήρας                                           σμούς-συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο CVT,
          Ο μονοκύλινδρος 4-βάλβιδος- της γνωστής συ- ενώ το traction control (ASR) ελέγχει την απώλεια
        νομοταξίας  των  i-Get-κινητήρας  των  278κεκ.,  εί- πρόσφυσης στον πίσω τροχό, εφόσον δεν επιλέξεις
        ναι  ο  ισχυρότερος  που  έχει  τοποθετηθεί  ποτέ  σε  να το απενεργοποιήσεις. Η μέση τιμή κατανάλωσης
        μοντέλο  Vespa,  με  την  απόδοση  του  να  ανέρχε- στα 3,7 λ./100χλμ. σε συνδυασμό με το ρεζερβου-
        ται στους 23,8 ίππους και τα 2,7kg-m ροπής στις  άρ των 8,5 λίτρων προσφέρουν αυτονομίες κοντά

        8.250  και  5.250σαλ.  αντίστοιχα.  Έχει  υποστεί  αλ- στα  230  χιλιόμετρα  προτού  χρειαστείς  ανεφοδια-
        λαγές στο εσωτερικό του με αποτέλεσμα ομαλότε- σμό.
        ρη λειτουργία και υψηλότερη απόδοση και οικονο-        Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
        μία. Έτσι βρίσκουμε νέο σύστημα κίνησης βαλβίδων       Το μεταλλικό πλαίσιο της GTS είναι αυτοφερόμε-
        με νέα ελατήρια, νέο προφίλ εκκεντροφόρου, νέο  νο με συγκολλητές ενισχύσεις, ενώ σημαντικές αλ-
        αυλό εισαγωγής και μπεκ καυσίμου, μπουζί ιριδί- λαγές έχουν γίνει στην εμπρόσθια ανάρτηση. Η γε-
        ου και την πιο εξελιγμένη κεντρική μονάδα ελέγχου  ωμετρία της έχει αλλάξει, ενώ έχει προστεθεί ένας
        της Magneti Marelli. Ο φυγοκεντρικός συμπλέκτης- ακόμα βραχίονας για μεγαλύτερη ακαμψία και κα-









                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   385   386   387   388   389   390   391   392   393   394   395