Page 390 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 390
Vespa GTS Supersport 300 HPE
ολοκληρώνει την premium ταυτότητα της νέας GTS. με αντικραδασμικό άξονα για λιγότερους κραδα-
Κινητήρας σμούς-συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο CVT,
Ο μονοκύλινδρος 4-βάλβιδος- της γνωστής συ- ενώ το traction control (ASR) ελέγχει την απώλεια
νομοταξίας των i-Get-κινητήρας των 278κεκ., εί- πρόσφυσης στον πίσω τροχό, εφόσον δεν επιλέξεις
ναι ο ισχυρότερος που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε να το απενεργοποιήσεις. Η μέση τιμή κατανάλωσης
μοντέλο Vespa, με την απόδοση του να ανέρχε- στα 3,7 λ./100χλμ. σε συνδυασμό με το ρεζερβου-
ται στους 23,8 ίππους και τα 2,7kg-m ροπής στις άρ των 8,5 λίτρων προσφέρουν αυτονομίες κοντά
8.250 και 5.250σαλ. αντίστοιχα. Έχει υποστεί αλ- στα 230 χιλιόμετρα προτού χρειαστείς ανεφοδια-
λαγές στο εσωτερικό του με αποτέλεσμα ομαλότε- σμό.
ρη λειτουργία και υψηλότερη απόδοση και οικονο- Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
μία. Έτσι βρίσκουμε νέο σύστημα κίνησης βαλβίδων Το μεταλλικό πλαίσιο της GTS είναι αυτοφερόμε-
με νέα ελατήρια, νέο προφίλ εκκεντροφόρου, νέο νο με συγκολλητές ενισχύσεις, ενώ σημαντικές αλ-
αυλό εισαγωγής και μπεκ καυσίμου, μπουζί ιριδί- λαγές έχουν γίνει στην εμπρόσθια ανάρτηση. Η γε-
ου και την πιο εξελιγμένη κεντρική μονάδα ελέγχου ωμετρία της έχει αλλάξει, ενώ έχει προστεθεί ένας
της Magneti Marelli. Ο φυγοκεντρικός συμπλέκτης- ακόμα βραχίονας για μεγαλύτερη ακαμψία και κα-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα