Page 389 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 389

Vespa GTS Supersport 300 HPE


          Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
          Η  Vespa  αποτελεί  αναμφίβολα  μια  πανέμορφη
        κατασκευή  με  ξεχωριστό  διαχρονικό  σχεδιασμό.
        Το νέο μοντέλο διατηρεί τη συγκεκριμένη ταυτότη-
        τα, εμπλουτίζοντας την με μοντέρνες λεπτομέρει-
        ες που υπογραμμίζουν ένα πιο δυναμικό και σπορ

        προφίλ. Αλλαγές  έχουμε στους καθρέπτες, στην
        εξάτμιση, στο εμπρός φτερό, στη γραβάτα της μά-
        σκας και στο κάλυμμα του τιμονιού, ενώ ανασχεδια-     Για την πληρέστερη πληροφόρηση του αναβάτη,

        σμένες είναι οι γρίλιες στο εμπρός και πλαϊνό μέρος  η Vespa έχει προικίσει τη GTS με σύστημα
        του μεταλλικού κουστουμιού. Φρεσκάρισμα έχου-         πολυμέσων Vespa MIA για συνδεσιμότητα με
        με και στην ουρά με νέο πίσω φανάρι, ενώ ο φω-        smartphone. Οι ενδείξεις απεικονίζονται σε μια
        τισμός είναι εξ’ ολοκλήρου LED με ενσωματωμένα        νέας τεχνολογίας LCD οθόνη 3 ιντσών, ενώ το
                                                              ταχύμετρο έχει παραδοσιακή αναλογική μορφή.
        φώτα ημέρας στον μπροστινό προβολέα. Η έκδο-
        ση SuperSport διαθέτει επιπλέον λεπτομέρειες τύ-
        που  carbon,  μαύρα  γυαλιστερά  φινιρίσματα  και
        σπορ γραφικά, που αναδεικνύουν τη δυναμική ει-
        κόνα του μοντέλου. Η GTS ξεχωρίζει για την υψηλή
        ποιότητα των υλικών και την εξαιρετική συναρμογή
        τους και βαφή τους, συνθέτοντας ένα ολοκληρω-
        μένο premium σύνολο που καλύπτει και τους πιο
        απαιτητικούς                                          Η νέα μονοκόμματη σέλα με τις εντυπωσιακές
                                                              πορτοκαλί ραφές, είναι αρκετά φιλόξενη με
          Άνεση – Εργονομία                                   μαλακή υφή, επαρκές αφρώδες και χώρο για 2

          Η εργονομία του νέου μοντέλου έχει αναθεωρη-        άτομα.
        θεί για λόγους αυξημένης πρακτικότητας και άνε- με τις μανέτες σε νέα θέση, αλλά και νέα εργονομι-
        σης του αναβάτη. Η νέα μονοκόμματη σέλα με τις  κή διάταξη των διακοπτών. Ο αποθηκευτικός χώ-
        εντυπωσιακές πορτοκαλί ραφές, είναι αρκετά φιλό- ρος κάτω από τη σέλα θα φιλοξενήσει 2 κράνη jet
        ξενη με μαλακή υφή, επαρκές αφρώδες και χώρο  αλλά δεν επαρκεί για την τοποθέτηση μεγαλύτερου
        για 2 άτομα. Ο συνεπιβάτης θα δυσκολευτεί μόνο  κράνους τύπου flip-up ή full-face. Ο χώρος δεν δι-
        αν είναι μεγαλόσωμος, καθώς η θέση των πτυσσό- αθέτει φωτισμό-στην έκδοση SuperTech υπάρχει-

        μενων μαρσπιέ επιβαρύνει τα γόνατα του σε μεγά- αλλά ούτε και αμορτισέρ στήριξης της σέλας όταν
        λες διαδρομές. Στον αντίποδα, το επίπεδο πάτωμα  αυτή είναι ανοιχτή. Για την πληρέστερη πληροφό-
        - βασικό πλεονέκτημα της Vespa- προσφέρει άπλε- ρηση του αναβάτη, η Vespa έχει προικίσει τη GTS
        το χώρο για τα πόδια του αναβάτη με εύκολη πρό- με σύστημα πολυμέσων Vespa MIA για συνδεσιμό-
        σβαση στο έδαφος, αλλά και αυξημένες δυνατότη- τητα με smartphone. Οι ενδείξεις απεικονίζονται σε
        τες μεταφοράς χάρη στο γάντζο και το ντουλαπάκι  μια νέας τεχνολογίας LCD οθόνη 3 ιντσών, ενώ το
        με την ενσωματωμένη θύρα USB για φόρτιση συ- ταχύμετρο έχει παραδοσιακή αναλογική μορφή. Το
        σκευών. Παράλληλα έχουμε νέο φαρδύτερο τιμόνι  keyless σύστημα, μέρος του βασικού εξοπλισμού,









                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   384   385   386   387   388   389   390   391   392   393   394