Page 385 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 385
SYM Symphony ST 200i
Άνεση-Εργονομία
Κλασσικό scooter σε ό,τι αφορά στα παρεχόμε-
να επίπεδα άνεσης το Symphony, προσφέρει μια
θέση οδήγησης ικανή να φιλοξενήσει επί μακρόν
τον αναβάτη. Παρά τις μικρές του διαστάσεις, στην
άνετη σέλα του θα βολευτούν όλα τα αναστήματα,
αφού ο παρεχόμενος για τα πόδια χώρος μέχρι την
ποδιά είναι μεγάλος. Το τιμόνι έρχεται πολύ φυσι-
κά στα χέρια, ενώ οι διάταξη των διακοπτών και των
χειριστηρίων δεν κρύβει δυσάρεστες εργονομικές Δεν αφήνει περιθώρια για παράπονα ο κινητήρας.
εκπλήξεις. Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από την Έχει όση ισχύ χρειάζεται, είναι πολιτισμένος στην
λειτουργία του και καίει λίγο.
σέλα μπορεί να φιλοξενήσει ένα Full Face κράνος
(ακόμα και XXL με προτεταμένους αεραγωγούς)
ενώ υπάρχει επίσης ευρύχωρο ντουλαπάκι στην
ποδιά με δύο ξεχωριστά τμήματα στο ένα εκ των
οποίων βρίσκεται και υποδοχή USB για την φόρτιση
κινητών. Η σχάρα, το επίπεδο πάτωμα και ο γάντζος
στην ποδιά αυξάνουν τις μεταφορικές δυνατότητες
του Symphony, στο οποίο θα μπορέσετε να βολέψε-
τε σακίδια, τσάντες και σακούλες super market, δι-
ευκολύνοντας την καθημερινότητα σας. Το δεύτερο
άτομο είναι φυσικά ευπρόσδεκτο στο Symphony, το
οποίο κάνει ότι μπορεί από το χέρι του για να του Κάτω από την σέλα θα χωρέσει άνετα ένα Full
προσφέρει μια άνετη… διαμονή: Άνετο τμήμα σέ- Face κράνος, ενώ στο ντουλαπάκια της ποδιάς θα
λας, φαρδιά μαρσπιέ – πλατφόρμες και χειρολαβές. βολευτούν πολλά μικροπράγματα.
Η πλήρωση καυσίμου γίνεται με τάπα που βρίσκε-
ται στο πίσω μέρος, κάτω από την σέλα, οπότε αυ- ενώ η μέγιστη ροπή των 1,2 kg-m, αποδίδεται στις
τό σημαίνει ότι θα πρέπει να κατέβει κανείς από το 6.000 σ.α.λ. Στην πράξη, το μοτέρ είναι αρκούντως
scooter στο βενζινάδικο αλλά μικρό το κακό, καθό- πολιτισμένο στην λειτουργία του, χωρίς να βγάζει
τι με την κατανάλωση που έχει το Symphony… δεν ενοχλητικούς κραδασμούς, ακόμα και στους υψη-
συμβαίνει και πολύ συχνά. λούς ρυθμούς περιστροφής, ενώ η ισχύς του απο-
Κινητήρας δίδεται γραμμικά και είναι αρκετή, ώστε να κινήσει
Ο αερόψυκτος διβάλβιδος κινητήρας των 169 ακόμα και σβέλτα το Symphony μέσα στους δρό-
κ.εκ. τροφοδοτείται με ψεκασμό και έχει σχεδια- μους της πόλης. Τα 110 χλμ./ώρα είναι μια ταχύτη-
σθεί με γνώμονα την αξιοπιστία, την χαμηλή κα- τα που επιτυγχάνεται εύκολα, ανεξαρτήτως συνθη-
τανάλωση και την οικονομική συντήρηση. Φυσικά κών, πράγμα που σημαίνει ότι το Symphony, είναι
συμμορφώνεται με τις Euro4 προδιαγραφές και η ικανό και για κίνηση σε περιαστικές διαδρομές και
ισχύς του αγγίζει τους 12 ίπποι στις 7.500 σ.α.λ. , δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, χωρίς να δημιουρ-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα