Page 383 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 383
Sym Maxsym TL
λ/100 χιλιόμετρα ακόμα και σε αδιάκοπο κυνηγητό
με το γκάζι. ΤΕΧΝΙΚΑ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
Ένα ατσάλινο πλαίσιο σωληνωτής διάταξης έχει Τύπος 4T, 2K, Υ/Ψ, 8β
Κυβισμός (κ.εκ.)
465
αναλάβει την στρεπτική ακαμψία του συνόλου και Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 65 X 70
10,8
στην πράξη τα πηγαίνει περίφημα, αφού διαχειρί- Συμπίεση (:1) 41/6750
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
ζεται άνετα τις δυνάμεις που του εξασκούνται χω- Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 4,3/6250
ρίς να μεταφέρει βαριά αίσθηση στον αναβάτη. Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
Παράλληλα, οι επιλογές στα περιφερειακά εξαρ- Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 12,5
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
4,4
τήματα αναδεικνύουν τον σπορ χαρακτήρα του TL. Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 160+
Έτσι, μπροστά έχει τοποθετηθεί ένα ανεστραμμένο Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
πιρούνι 41 χιλιοστών ενώ πίσω υπάρχει μονό αμορ- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμένο 41 χιλ
120
Διαδρομή (χλστ.)
τισέρ αερίου-λαδιού με μοχλικό και με ρυθμιζόμε- Αναρτήσεις - Φρένα Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ
νη προφόρτιση ελατηρίου σε όποια θέση επιθυμείς Διαδρομή (χλστ.) με μοχλικό
Δ/Α
και όχι σε προκαθορισμένα κλικ που συνήθως συ- Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/275, 4Ε, ABS
ναντάμε σε άλλα μοντέλα. Οι τετραπίστονες ακτινι- Φρένα Π (χλστ.) Δ/275, 1Ε, ABS
κές δαγκάνες με τους δίσκους των 275 χιλιοστών Ελαστικά Ελαστικό Ε 120/70-15’’
μπροστά και η μονοπίστονη δαγκάνα με τον ίδιας Ελαστικό Π 160/60-15’’
διαμέτρου δίσκο πίσω, αποτελούν το αχώριστο ζεύ-
γος συνεργασίας του συστήματος πέδησης. Τα σω- λύ γραμμική χωρίς ωστόσο να στερείται δύναμης.
ληνάκια υψηλής προσφέρουν μεγαλύτερη πίεση Έχεις παντού διαθέσιμη ισχύ για επιταχύνσεις ή
στο κύκλωμα και συνεισφέρουν σε δυνατές επι- προσπεράσεις. Χαρακτηρίζεται επίσης από απου-
βραδύνσεις και αντοχή στα συνεχόμενα άσε-πα- σία κραδασμών, χάρη στον αντικραδασμικό άξονα
τά στις μανέτες των φρένων. Τέλος, το ανεξάρτητο που διαθέτει. Η μετάδοση είναι πραγματικά βελού-
σύστημα ABS της Continental προσθέτει ασφάλεια δινη και σε ακολουθεί από τις μικρές αστικές ταχύ-
κατά την διαδικασία πέδησης σε όλες τις συνθήκες. τητες έως και τις μεγάλες ταχύτητες σε αυτοκινητό-
Στο δρόμο δρομο. Από στάση και για τα πρώτα 30 χιλιόμετρα,
Η εκκίνηση δίνεται με πάτημα σε μίζα και μια- το TL είναι είναι ρυθμισμένο για ομαλές εκκινήσεις
όποια από τις δύο σε βολεύει- μανέτα και η εξάτμιση κάτι που διευκολύνει πολύ όταν χρειαστεί να επι-
αρχίζει να παράγει ένα μπάσο εύηχο γουργουρητό χειρήσεις ελιγμούς με μικρές ταχύτητες ανάμεσα
που σου υπενθυμίζει την δικύλινδρη καταγωγή του σε μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα, αλλά επισκιάζει και
TL. Δεν χρειάζεσαι παρά ελάχιστα λεπτά για να κα- την έλλειψη traction control. Από εκεί και πάνω αρ-
ταλάβεις την άψογη ποιότητα κύλισης του νέου μο- πάζει άμεσα και επιταχύνει αβίαστα μέχρι τα 140,
ντέλου. Σε αυτό βοηθάει τα μάλα και η άνετη θέση ενώ συνεχίζει με μειωμένο ρυθμό, μέχρι την τελι-
οδήγησης που σε προδιαθέτει να γράψεις ακούρα- κή των 160+ χλμ. / ώρα. Μέσα στην πόλη το TL θα
στα χιλιόμετρα χωρίς δεύτερες σκέψεις. Ο κινητή- συμπεριφερθεί σαν το σπίτι του. Θα πεταχτεί πρώτο
ρας βασίζεται στην φιλικότητα και αποδίδει την ισχύ στο φανάρι και θα αποφύγει με ευκολία τις κακοτο-
του χωρίς ξεσπάσματα. Η λειτουργία του είναι πο- πιές στις δαιδαλώδεις αστικές συνθήκες.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα