Page 386 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 386
SYM Symphony ST 200i
γεί ανασφάλεια στον οδηγό του. Τέλος, η μέση κα- από συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρομή
τανάλωση της τάξεως των 3,2 λίτρων ανά 100 χι- 100 χλστ. μπροστά και δύο ρυθμιζόμενα ως προς
λιόμετρα, είναι μια τιμή πολύ ικανοποιητική για την την προφόρτιση αμορτισέρ πίσω, διαδρομής 80
κλάση του Symphony και δεδομένης της χωρητικό- χλστ. Στα φρένα, συναντάμε δίσκο 260 χλστ. “wave”
τητας του ρεζερβουάρ στα 7,5 λίτρα, η αυτονομία με διπίστονη δαγκάνα μπροστά, και δίσκο 240 χλστ.
ξεπερνά άνετα τα 200 χιλιόμετρα. “wave” με μονοπίστονη δαγκάνα) πίσω ενώ η προ-
Πλαίσιο – αναρτήσεις- φρένα σθήκη ABS της Bosch κάνει το Symphony το πιο
Ατσάλινο σωληνωτό το πλαίσιο του Symphony και προσιτό 200άρι scooter της αγοράς, με σύστημα
χωρίς αλλαγές, αφού κατάφερνε να διαχειριστεί αντιμπλοκαρίσματος (στον μπροστινό τροχό). Κλεί-
επιτυχώς τις δυνάμεις και τα φορτία που δημιουρ- νοντας την συγκεκριμένη παράγραφο, οι τροχοί εί-
γούνται κατά την κίνηση του scooter. Οι αναρτήσεις ναι 16 ιντσών και τα ελαστικά της CST, που έχει επι-
ακολουθούν την ίδια φιλοσοφία και αποτελούνται λεχθεί ως προμηθευτής για το Symphony από την
Eπιστροφή στα περιεχόμενα