Page 386 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 386

SYM Symphony ST 200i
























































        γεί ανασφάλεια στον οδηγό του. Τέλος, η μέση κα- από συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρομή
        τανάλωση της τάξεως των 3,2 λίτρων ανά 100 χι- 100 χλστ. μπροστά και δύο ρυθμιζόμενα ως προς

        λιόμετρα, είναι μια τιμή πολύ ικανοποιητική για την  την  προφόρτιση  αμορτισέρ  πίσω,  διαδρομής  80
        κλάση του Symphony και δεδομένης της χωρητικό- χλστ. Στα φρένα, συναντάμε δίσκο 260 χλστ. “wave”
        τητας του ρεζερβουάρ στα 7,5 λίτρα, η αυτονομία  με διπίστονη δαγκάνα μπροστά, και δίσκο 240 χλστ.
        ξεπερνά άνετα τα 200 χιλιόμετρα.                      “wave” με μονοπίστονη δαγκάνα) πίσω ενώ η προ-
          Πλαίσιο – αναρτήσεις- φρένα                         σθήκη ABS της Bosch κάνει το Symphony  το πιο
          Ατσάλινο σωληνωτό το πλαίσιο του Symphony και  προσιτό  200άρι  scooter  της  αγοράς,  με  σύστημα
        χωρίς  αλλαγές,  αφού  κατάφερνε  να  διαχειριστεί  αντιμπλοκαρίσματος (στον μπροστινό τροχό). Κλεί-
        επιτυχώς τις δυνάμεις και τα φορτία που δημιουρ- νοντας την συγκεκριμένη παράγραφο, οι τροχοί εί-

        γούνται κατά την κίνηση του scooter. Οι αναρτήσεις  ναι 16 ιντσών και τα ελαστικά της CST, που έχει επι-
        ακολουθούν την ίδια φιλοσοφία και αποτελούνται  λεχθεί ως προμηθευτής για το Symphony από την









                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   381   382   383   384   385   386   387   388   389   390   391