Page 391 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 391

Vespa GTS Supersport 300 HPE


        λύτερη λειτουργία σε βάθος χρόνου. Στο πίσω μέ-          ΤΕΧΝΙΚΑ
        ρος, χρησιμοποιούνται δύο αμορτισέρ με ρυθμιζό-          ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        μενη προφόρτιση ελατηρίων σε 4 προεπιλεγμένες
        θέσεις. Στα φρένα, έχουμε νέες δαγκάνες και στους        Τύπος                            4T, 1K, Υ/Ψ
                                                                                                         278
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
        δύο τροχούς, ενώ η τρόμπα του εμπρός φρένου εί-         Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   75 X 63
                                                                                                         Δ/Α
        ναι νέα, από την Brembo. Το σύστημα ABS φορά-            Συμπίεση (:1)                     23,8/8250
                                                                 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
        ει νέο εγκέφαλο υψηλότερης απόδοσης της Bosch.           Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                 2,7/5250
        Οι χυτοί αλουμινένιοι τροχοί των 12 ιντσών «σκε-         Τροφοδοσία                     Ηλ.Ψεκασμός
                                                                 Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
                                                                                                          8,5
        πάζονται από tubeless ελαστικά διαμέτρου 120/70          Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                 3,7
        μπροστά και 130/70 πίσω.                                 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)             120+
          Στο δρόμο                                              Τύπος        Ατσάλινο μονοκόκ με ενισχύσεις
          Η οδήγηση μιας Vespa GTS αποτελεί πάντα μια            Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις        Υστερούντες

                                                                                  βραχίονες / μονό αμορτισέρ
        συναρπαστική εμπειρία, όχι μόνο επειδή βρίσκεσαι        Αναρτήσεις - Φρένα   Διαδρομή (χλστ.)    Δ/Α
        πάνω σε ένα ξεχωριστό σε σχεδίαση scooter αλλά           Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Διπλό αμορτισέρ, ΠΕ
                                                                                                         Δ/Α
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
        κυρίως γιατί ο τρόπος που κινείται στο δρόμο, ανοί-      Φρένα Ε (χλστ.)              Δ/220, 2Ε, ABS
        γει νέους ορίζοντες στην αστική σου μετακίνηση.          Φρένα Π (χλστ.)              Δ/220, 2Ε, ABS
        Οι μικροί τροχοί, η anti-dive ανάρτηση και ο υπερ-      Ελαστικά    Ελαστικό Ε            120/70-12’’
                                                                                                  130/70-12’’
                                                                 Ελαστικό Π
        δραστήριος κινητήρας, συνθέτουν ένα σούπερ ευ-
        έλικτο και ζωηρό scooter που ελίσσεται ταχύτητα
        και με περίσσεια ευκολία ανάμεσα στα αυτοκίνη-        και ταχύτατα.  Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας χρει-
        τα. Η θέση οδήγησης σε τοποθετεί ψηλά έχοντας         άζεται 11,2δ για το 0-100 και 4,3δ. για το 40-80. Η
        πλήρη εποπτεία όσων συμβαίνουν γύρω σου, ενώ          εξαιρετική ποιότητα κύλισης, σήμα κατατεθέν της
        το φιλόξενο επίπεδο πάτωμα σου επιτρέπει να το-       GTS,  είναι  πανταχού  παρούσα  και  επιβεβαιώνε-
        ποθετήσεις τα πόδια σου σε όποια θέση και γωνία       ται και σε μεγαλύτερες ταχύτητες, όταν θα βρεθεί

        επιλέξεις. Η GTS διαθέτει εξαιρετικό ζύγισμα και      στον  αυτοκινητόδρομο. Οι αναρτήσεις και ειδικά
        σε συνδυασμό με τα τεράστιο κόψιμο του τιμονιού       η μπροστινή διάταξη με τους υστερούντες βραχί-
        εξαφανίζεται αβίαστα μέσα σε συνθήκες πυκνής          ονες λειτουργούν υποδειγματικά, σιδερώνουν κά-
        κίνησης. Δε θα κολλήσει πουθενά,ενώ παράλλη-          θε  κακοτεχνία  του  οδοστρώματος  και  αναβαθμί-
        λα προσφέρει αίσθημα ασφάλειας χάρη στην καλή         ζουν σε κάθε περίπτωση την οδική συμπεριφορά
        λειτουργία αναρτήσεων και φρένων. Ο 300αρης           της GTS η οποία ξεχωρίζει έναντι άλλων ανταγω-
        κινητήρας αποδίδει εξαιρετικά και χαρίζει ζωηρές      νιστικών προτάσεων στην κατηγορία της. Στο ίδιο

        επιταχύνσεις  όταν  τις  ζητήσετε,  σε  σημείο  μάλι-  μήκος κύματος και το σύστημα πέδησης, ανταπο-
        στα που οι πιο «ανήσυχοι» αναβάτες θα ενθουσι-        κρίνεται με σαφήνεια σε κάθε εντολή επιβράδυν-
        αστούν. Η GTS αφήνει πίσω της στα φανάρια ακό-        σης του αναβάτη. Έχει προοδευτική λειτουργία και
        μα και δυνατότερα scooter και ανεβάζει γρήγορα        η ισχύς του καλύπτει με ασφάλεια ακόμα και έντο-
        και πρόθυμα μέχρι την τελική των 130χλμ./ώρα,         να φρεναρίσματα, με το ABS να έχει διακριτική αλ-
        ενώ το δυνατό της σημείο είναι οι ενδιάμεσες ρε-      λά καίρια παρουσία. Χαρακτηριστικά το 100-0 ολο-
        πρίζ με τις  προσπεράσεις να γίνονται πανεύκολα       κληρώνεται σε 51 μέτρα.









                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   386   387   388   389   390   391   392   393   394   395   396