Page 391 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 391
Vespa GTS Supersport 300 HPE
λύτερη λειτουργία σε βάθος χρόνου. Στο πίσω μέ- ΤΕΧΝΙΚΑ
ρος, χρησιμοποιούνται δύο αμορτισέρ με ρυθμιζό- ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
μενη προφόρτιση ελατηρίων σε 4 προεπιλεγμένες
θέσεις. Στα φρένα, έχουμε νέες δαγκάνες και στους Τύπος 4T, 1K, Υ/Ψ
278
Κυβισμός (κ.εκ.)
δύο τροχούς, ενώ η τρόμπα του εμπρός φρένου εί- Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 75 X 63
Δ/Α
ναι νέα, από την Brembo. Το σύστημα ABS φορά- Συμπίεση (:1) 23,8/8250
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
ει νέο εγκέφαλο υψηλότερης απόδοσης της Bosch. Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 2,7/5250
Οι χυτοί αλουμινένιοι τροχοί των 12 ιντσών «σκε- Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
8,5
πάζονται από tubeless ελαστικά διαμέτρου 120/70 Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 3,7
μπροστά και 130/70 πίσω. Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 120+
Στο δρόμο Τύπος Ατσάλινο μονοκόκ με ενισχύσεις
Η οδήγηση μιας Vespa GTS αποτελεί πάντα μια Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Υστερούντες
βραχίονες / μονό αμορτισέρ
συναρπαστική εμπειρία, όχι μόνο επειδή βρίσκεσαι Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
πάνω σε ένα ξεχωριστό σε σχεδίαση scooter αλλά Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Διπλό αμορτισέρ, ΠΕ
Δ/Α
Διαδρομή (χλστ.)
κυρίως γιατί ο τρόπος που κινείται στο δρόμο, ανοί- Φρένα Ε (χλστ.) Δ/220, 2Ε, ABS
γει νέους ορίζοντες στην αστική σου μετακίνηση. Φρένα Π (χλστ.) Δ/220, 2Ε, ABS
Οι μικροί τροχοί, η anti-dive ανάρτηση και ο υπερ- Ελαστικά Ελαστικό Ε 120/70-12’’
130/70-12’’
Ελαστικό Π
δραστήριος κινητήρας, συνθέτουν ένα σούπερ ευ-
έλικτο και ζωηρό scooter που ελίσσεται ταχύτητα
και με περίσσεια ευκολία ανάμεσα στα αυτοκίνη- και ταχύτατα. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας χρει-
τα. Η θέση οδήγησης σε τοποθετεί ψηλά έχοντας άζεται 11,2δ για το 0-100 και 4,3δ. για το 40-80. Η
πλήρη εποπτεία όσων συμβαίνουν γύρω σου, ενώ εξαιρετική ποιότητα κύλισης, σήμα κατατεθέν της
το φιλόξενο επίπεδο πάτωμα σου επιτρέπει να το- GTS, είναι πανταχού παρούσα και επιβεβαιώνε-
ποθετήσεις τα πόδια σου σε όποια θέση και γωνία ται και σε μεγαλύτερες ταχύτητες, όταν θα βρεθεί
επιλέξεις. Η GTS διαθέτει εξαιρετικό ζύγισμα και στον αυτοκινητόδρομο. Οι αναρτήσεις και ειδικά
σε συνδυασμό με τα τεράστιο κόψιμο του τιμονιού η μπροστινή διάταξη με τους υστερούντες βραχί-
εξαφανίζεται αβίαστα μέσα σε συνθήκες πυκνής ονες λειτουργούν υποδειγματικά, σιδερώνουν κά-
κίνησης. Δε θα κολλήσει πουθενά,ενώ παράλλη- θε κακοτεχνία του οδοστρώματος και αναβαθμί-
λα προσφέρει αίσθημα ασφάλειας χάρη στην καλή ζουν σε κάθε περίπτωση την οδική συμπεριφορά
λειτουργία αναρτήσεων και φρένων. Ο 300αρης της GTS η οποία ξεχωρίζει έναντι άλλων ανταγω-
κινητήρας αποδίδει εξαιρετικά και χαρίζει ζωηρές νιστικών προτάσεων στην κατηγορία της. Στο ίδιο
επιταχύνσεις όταν τις ζητήσετε, σε σημείο μάλι- μήκος κύματος και το σύστημα πέδησης, ανταπο-
στα που οι πιο «ανήσυχοι» αναβάτες θα ενθουσι- κρίνεται με σαφήνεια σε κάθε εντολή επιβράδυν-
αστούν. Η GTS αφήνει πίσω της στα φανάρια ακό- σης του αναβάτη. Έχει προοδευτική λειτουργία και
μα και δυνατότερα scooter και ανεβάζει γρήγορα η ισχύς του καλύπτει με ασφάλεια ακόμα και έντο-
και πρόθυμα μέχρι την τελική των 130χλμ./ώρα, να φρεναρίσματα, με το ABS να έχει διακριτική αλ-
ενώ το δυνατό της σημείο είναι οι ενδιάμεσες ρε- λά καίρια παρουσία. Χαρακτηριστικά το 100-0 ολο-
πρίζ με τις προσπεράσεις να γίνονται πανεύκολα κληρώνεται σε 51 μέτρα.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα