Page 379 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 379

SYM Jet X 125



        ελατηρίου ώστε η συμπεριφορά να ταιριάζει στο βά-
        ρος και τις προτιμήσεις κάθε αναβάτη. Οι σκληρές         ΤΕΧΝΙΚΑ
                                                                 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        αναρτήσεις,  κυρίως  στο  πίσω  μέρος,  που  «κοπα-
        νάνε» στις έντονες κακοτεχνίες, είναι συνηθισμέ-         Τύπος                            1Κ, 4T, Υ/Ψ
        νο  χαρακτηριστικό  των  scooter  ανεξαρτήτως  κυ-      Κινητήρας  Κυβισμός (κ.εκ.)              125
                                                                                                          Δ.Α
                                                                 Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
        βισμού. Τα πράγματα όμως είναι διαφορετικά στην          Συμπίεση (:1)                            Δ.Α
        περίπτωση του Jet X καθώς οι πίσω αναρτήσεις εί-         Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)            12,6/8,000
        ναι μαλακές και προσφέρουν μεγάλα επίπεδα άνε-           Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                1.17/6.500
        σης σε κάθε οδόστρωμα ακόμα και με δυο άτομα.            Τροφοδοσία                         Ψεκασμός

          Ακόμα  ένας  τομέας  στον  οποίο  διαφοροποιεί-        Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)          7,5
        ται και μάλιστα σημαντικά το Jet X σε σχέση με τον       Τύπος                   Ατσάλινο, σωληνωτό
        ανταγωνισμό είναι και αυτός των φρένων. Διαθέτει         Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό πιρούνι
                                                                                                          Δ.Α
        δισκόφρενα εμπρός και πίσω με τον εμπρός δίσκο          Αναρτήσεις - Φρένα   Διαδρομή (χλστ.)     Διπλά αμορτισέρ / Π.Ε
                                                                 Αν. Π / Ρυθμίσεις
        μάλιστα να είναι ο μεγαλύτερος της κατηγορίας με         Διαδρομή (χλστ.)                          75
        260 χιλιοστά διάμετρο. Δίσκο 220 χιλιοστών έχουμε        Φρένα Ε (χλστ.)            Δ, 260 χλστ / ABS
                                                                                            Δ, 220 χλστ / ABS
                                                                 Φρένα Π (χλστ.)
        στο πίσω μέρος ενώ είναι εξοπλισμένο με δικάναλο
        ABS όταν άλλα 125άρια scooter έχουν μονοκάνα-           Ελαστικά    Ελαστικό Ε            100/90-14’’

        λο ή σύστημα CBS. Το βάρος του είναι 140 κιλά με         Ελαστικό Π                       110/80-14’’
        γεμάτο το ρεζερβουάρ των 7,5 λίτρων και “πατά” σε
        τροχούς 14 ιντσών εμπρός αλλά και πίσω.               ήδη αναφέραμε, ο κινητήρας δεν χρειάζεται να ανε-
          Στο δρόμο                                           βάσει πολλές στροφές για να ξεκινήσει το scooter
          Για να ξεκλειδώσεις το Jet X πρέπει απλά να πα-     και η μετάδοση υπακούει με ακρίβεια στις εντολές
        τήσεις το ανάλογο κουμπί στο ασύρματο κλειδί και      του αναβάτη. Αυτό κάνει εύκολη την κίνηση με πο-
        μετά μπορείς να το βάλεις στην τσέπη σου, αφού το     λύ χαμηλές ταχύτητες και την πλοήγηση ανάμεσα
        μόνο που χρειάζεται να κάνεις για να μπει σε λει-     στα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα. Μόλις το φανάρι
        τουργία ο κινητήρας, είναι να γυρίσεις τον διακόπτη   ανάψει πράσινο, τα πρώτα 50 χιλιόμετρα έρχονται
        και να πατήσεις το μπουτόν της μίζας κρατώντας πα-    γρήγορα και το scooter συνεχίζει να επιταχύνει χω-

        τημένο κάποιο φρένο, τη στάνταρ διαδικασία δηλα-      ρίς δυσκολία μέχρι τα 80, ενώ αν επιμένεις στο γκά-
        δή που συναντάμε σε scooter. Λίγα δευτερόλεπτα        ζι θα φτάσει τα 110 που είναι και η τελική του.
        αφού σβήσεις τον κινητήρα, ενεργοποιείται ο συνα-      Οι διαστάσεις και ο χορταστικός όγκος, του Jet X
        γερμός, οπότε πρέπει ακόμα και μετά από σύντομες      δεν παραπέμπουν σε scooter 125 κυβικών και είναι
        στάσεις να τον αφοπλίσεις από το ασύρματο κλειδί.     ένα στοιχείο που θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα όσοι θέ-
          Η άνεση είναι ένα από τα στοιχεία που σε εντυ-      λουν να πάρουν “πολύ” scooter για τα χρήματα που
        πωσιάζουν μόλις ανέβεις στη σέλα του και για αυ-      θα επενδύσουν. Οι μεγαλύτερες διαστάσεις βέβαια
        τό ευθύνεται όχι μόνο η σέλα, αλλά και το εργονο-     δεν στερούν καθόλου από την ευελιξία και την ευ-

        μικό τρίγωνο που σχηματίζει η θέση οδήγησης. Από      κολία χειρισμών, που σε συνδυασμό με το χαμηλό
        τα πρώτα κιόλας μέτρα γίνεται αντιληπτή η δουλειά     βάρος κάνουν παιχνιδάκι τις μανούβρες και το παρ-
        που έχει πέσει στη εξέλιξη της μετάδοσης. Όπως        κάρισμα σε δύσκολα σημεία.









                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   374   375   376   377   378   379   380   381   382   383   384