Page 375 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 375
SYM Joyride 300
του οποίου προστατεύονται από φυσούνες μαύρου
χρώματος και δυο αμορτισέρ πίσω ρυθμιζόμενα ως ΤΕΧΝΙΚΑ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
προς την προφόρτιση των ελατηρίων με διαδρομή
100 χιλιοστά. Τύπος 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 4β
178.3
Κυβισμός (κ.εκ.)
Στον τομέα των φρένων έχουμε δίσκο 260mm Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α
Δ.Α
εμπρός με 4πίστονη ακτινικά τοποθετημένη δαγκά- Συμπίεση (:1) 26 / 8.000
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
να, μια εντυπωσιακή στην εμφάνιση και στην από- Ροπή (kg-m / σ.α.λ.) 2,65 / 6.000
δοση λύση που σπάνια βλέπουμε σε μοτοσυκλέ- Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
τες, πόσο μάλλον σε scooter, ενώ πίσω υπάρχει Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 11,5
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
3,7
δίσκος 240 mm με δαγκάνα 2 εμβόλων. Το δικάνα- Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) Δ.Α
λο ABS είναι στάνταρ και φέρει την υπογραφή της Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
Continental. Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι
115
Στο δρόμο Αναρτήσεις - Φρένα Διαδρομή (χλστ.) Δύο αμορτισέρ
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
Πώς μεταφράζονται όμως όλα τα παραπάνω στην Διαδρομή (χλστ.) 100
πράξη; Η θέση οδήγησης θα χρειαστεί λίγο χρόνο Φρένα Ε (χλστ.) Δ/260, 4Ε, ABS
Δ/240, 2Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.)
εξοικείωσης ιδιαίτερα αν προέρχεσαι από μοτοσυ-
κλέτα, αλλά το να λυγίζουν λίγο τα γόνατα είναι κά- Ελαστικά Ελαστικό Ε 110/70-16’’
τι που συμβαίνει συχνά στα scooter. Από τα πρώτα Ελαστικό Π 140/70-14’’
κιόλας μέτρα εντυπωσιάζει η ευελιξία και η ελα-
φριά αίσθηση που έχει το Joyride, που είναι αντι- αν αυτός είναι κάτω του 1,70 και «κόβει» στη μέση
στρόφως ανάλογα του όγκου ενός scooter 300 κυ- το οπτικό σου πεδίο, γιατί βλέπεις και μέσα, αλλά και
βικών. Οι αλλαγές κατεύθυνσης γίνονται άμεσα και πάνω από τη ζελατίνα ταυτόχρονα. Ταξιδεύοντας με
παρά τον GT προσανατολισμό του κινείται με άνεση ταχύτητες κοντά στα 110 χιλιόμετρα απολαμβάνεις
ανάμεσα στα αυτοκίνητα με το σχετικά μεγάλο κό- τα χαμηλά επίπεδα θορύβου και την απουσία κρα-
ψιμο του τιμονιού και την καλορυθμισμένη μετάδο- δασμών, οι οποίοι κάνουν την εμφάνισή τους μόνο
ση να συμβάλουν τα μέγιστα στην πυκνή κίνηση ή στο ρελαντί. Τα αποθέματα ισχύος του κινητήρα σου
τις μανούβρες. Εξαιρετική είναι η επίδοσή του στον επιτρέπουν να κάνεις προσπεράσεις στον επαρχια-
τομέα της άνεσης καθώς πέρα από την αφράτη σέ- κό χωρίς δεύτερη σκέψη, ενώ για τα πρακτικά να
λα, στην απορρόφηση των ανωμαλιών συμβάλει και αναφέρουμε ότι χρειάζονται 12,6 δευτερόλεπτα για
ο εμπρός τροχός των 16 ιντσών που «σιδερώνει» το το 0-100. Τα συναισθήματα είναι ανάμεικτα για τα
οδόστρωμα. φρένα καθώς από το πίσω θα θέλαμε πολύ περισ-
Ως γνήσιο GT scooter δεν θα πει όχι σε αυτοκινη- σότερη δύναμη, ενώ το μπροστά δεν αφήνει κανέ-
τόδρομο και πιο μακρινές αποστάσεις ακόμα και με να περιθώριο για παράπονα σε επίπεδο προοδευτι-
δεύτερο άτομο, το οποίο μάλιστα δεν θα δυσανασχε- κότητας και ισχύος. Η αίσθηση επιβεβαιώνεται και
τήσει, αφού απολαμβάνει υψηλά επίπεδα άνεσης. Η από τις μετρήσεις καθώς χρειάζονται 48 μέτρα για
μεγάλων διαστάσεων ζελατίνα καλύπτει εξαιρετικά την ακινητοποίηση από τα 100 χλμ. / ώρα.
από τον αέρα, αλλά στην πάνω θέση, η άκρη της βρί- Το ABS παρεμβαίνει μόνο όταν χρειάζεται, χωρίς
σκεται ακριβώς στο ύψος των ματιών του αναβάτη, έντονη ανάδραση στις μανέτες.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα