Page 371 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 371

Sym HD 300



        ρίζονται στο αστικό πεδίο. Η τελική των 133 χλμ
        / ώρα (140+ στο κοντέρ), του επιτρέπει να εκτε-          ΤΕΧΝΙΚΑ
                                                                 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        λεί και υπεραστικά δρομολόγια χωρίς προβλήμα-
        τα. Για όσους κινούνται συχνά στον ανοιχτό δρό-          Τύπος                            4T, 1K, Υ/Ψ
                                                                 Κυβισμός (κ.εκ.)
                                                                                                       278.3
        μο, μια εξτρά ζελατίνα θα περιορίσει σημαντικά          Κινητήρας  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)   75 Χ 63
                                                                                                         10.4
        τον αέρα που φτάνει στον αναβάτη. Η θέση οδή-            Συμπίεση (:1)                     27,5/8000
                                                                 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
        γησης είναι άνετη και η μαλακή σέλα είναι σχε-           Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                 2,7/6250
        διασμένη να μην κουράζει στην συνεχόμενη χρή-            Τροφοδοσία                     Ηλ.Ψεκασμός
        ση. Αυτός είναι εξάλλου ο βασικός προορισμός             Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)           10
                                                                                                            4
                                                                 Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
        των  scooter.  Άνετες  καθημερινές  μεταβάσεις.          Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)              133
        Το τούνελ είναι ψηλό και ενσωματώνει την τάπα            Τύπος              Διπλό ατσάλινο σωληνωτό
        πλήρωσης του ρεζερβουάρ, το πορτάκι της οποί-            Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό πιρούνι
                                                                                                         115
        ας ανοίγει αυτόματα με το στρίψιμο του διακόπτη.        Αναρτήσεις - Φρένα   Διαδρομή (χλστ.)    Διπλά, αμορτισέρ, ΠΕ
                                                                 Αναρτ. Π / Ρυθμίσεις
        Υπάρχει αρκετός χώρο στο δάπεδο για να τοπο-             Διαδρομή (χλστ.)                        100
        θετήσεις τα πέλματά σου, αλλά τα γόνατα, αν εί-          Φρένα Ε (χλστ.)              Δ/288, 2E, ABS
                                                                                              Δ/260, 2E, ABS
                                                                 Φρένα Π (χλστ.)
        σαι  από  1.80  και  πάνω,  θα  πλησιάσουν  αρκετά
        στο τιμόνι στα τέρμα κοψίματα, όταν χρειαστεί να        Ελαστικά    Ελαστικό Ε            110/70-16’’

        πραγματοποιήσεις  επιτόπιους  ελιγμούς.  Το  HD          Ελαστικό Π                       140/70-16’’
        έχει  ανάλαφρη  αίσθηση  και  σου  δίνει  εμπιστο-
        σύνη, ώστε να πραγματοποιήσεις γρήγορες αλ-
        λαγές κατεύθυνσης και αστραπιαίους ελιγμούς.
        Παραμένει όμως πάντα στιβαρό και ακλόνητο. Οι
        αναρτήσεις  απορροφούν  κάθε  κακοτεχνία  του
        οδοστρώματος,  αλλά  η  σφιχτή  ρύθμιση  μπορεί
        να ενοχλήσει σε συνεχόμενες λακκούβες. Το νέο
        scooter θα πατήσει σταθερά στο έδαφος και σου
        επιτρέπει να στρίψεις με ασφάλεια. Βέβαια, δεν

        θα έλεγα όχι σε ένα ζευγάρι πιο μαλακά ελαστι-
        κά.  Εκτός  από  την  ανάρτηση,  βασικό  ρόλο  παί-
        ζουν και οι τροχοί των 16 ιντσών, οι οποίοι χαρί-
        ζουν στο HD πολύ καλή οδική συμπεριφορά και
        μεταφέρουν  σωστή  αίσθηση  στον  οδηγό.  Αντί-
        στοιχα καλή είναι και η λειτουργία του συστήμα-
        τος πέδησης. Το πάτημα της μανέτας εξασφαλί-
        ζει δυνατές επιβραδύνσεις, με το φρένα να είναι

        προοδευτικά κα χωρίς να γίνεται άσκοπη χρήση του
        ABS. Η επιβράδυνση από τα 100 στα 0 επιτυγχάνε-
        ται μέσα σε 49 μέτρα απόστασης.









                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   366   367   368   369   370   371   372   373   374   375   376