Page 366 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 366
SYM DRGBT 160
Κινητήρας πιο «παλιακούς» που προτιμούν να λειτουργεί μόνι-
Πρόκειται για την πιο εξελιγμένη μονάδα ισχύος μα ο κινητήρας τους.
που εξοπλίζει αυτή την στιγμή, μοντέλο της κατηγο- Το μονοκύλινδρο μοτέρ φέρει 4βάλβιδη κεφα-
ρίας από την SYM. Ο 160άρης μονοκύλινδρος κάνει λή, αποδίδοντας 15 ίππους στις 8.500 στροφές και
χρήση της τελευταίας τεχνολογίας, με αποκορύφω- 1,6 kgm ροπής στις 5.500 στροφές. Στην πράξη,
μα φυσικά το σύστημα start-stop της SYM (σύστη- οι τιμές αυτές αποδεικνύονται κάτι παραπάνω από
μα που δουλεύει εντυπωσιακά καλά), με την ονομα- επαρκείς για τα 132 κιλά του DRG, αφού οι επι-
σία ZRSG – Zero Resistance Starter Generator. Στο δόσεις που μετρήσαμε το αποδεικνύουν: Τα 50
εσωτερικό του κινητήρα, υπάρχει ένας ηλεκτροκι- χλμ/ώρα από στάση έρχονται σε 4,2 δευτερόλε-
νητήρας-γεννήτρια, που εναλλάσσει ρόλους ανά- πτα, ενώ η ρεπρίζ 40-80 χρειάζεται 8 δευτερόλε-
λογα με τη φάση λειτουργίας και αναλαμβάνει να πτα. Πολύ καλά απέδωσε ο κινητήρας και στον το-
εκκινήσει γρήγορα τον κινητήρα βενζίνης, καταρ- μέα της κατανάλωσης: Οι μετρήσεις μας έγραψαν
γώντας την παραδοσιακή μίζα. Το σύστημα Start- μόλις 2,7 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, μια επίδοση
Stop μπαίνει σε λειτουργία όταν ο κινητήρας ζεστα- που συναντάς συνήθως σε… παπιά. «Εύγε, SYM»
θεί και δουλεύει απλούστατα, απενεργοποιώντας ήταν το πρώτο πράγμα που μας ήρθε στο μυαλό.
τον κινητήρα σε στάση και φέρνοντας τον ξανά Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
στην ζωή, απλά με το άνοιγμα του γκαζιού. Φυσικά «Ραχοκοκαλιά» του DRG αποτελεί ένα πλαίσιο
υπάρχει διακόπτης απενεργοποίησης του, για τους σωληνωτής κατασκευής, από ατσάλι, το οποίο είναι
Eπιστροφή στα περιεχόμενα